UD november 2020

04-03-2020 21:11 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekend opJ/MBijzonderheden/aankomende echo's
Tealey311e 2 novemberMeisje
Chamaedorea281e3 novemberJongen zwanger na KID
Nokie331e3 novemberMeisje
Sha1988??7 novemberJongen 09-06 20weken echo
Babygroot281e 7 novemberMeisje
Rieta123332e7 novemberJongen
LenteGroen281e9 novemberJongen
Eendje-01281e12 novemberMeisje
Seaofdreams???Meisje
Poosje81383e 18 novemberMeisje
Salvabo271e18 novemberJongenzwanger na ICSI
Heytan32 en 332e22 november?? 11-06 volgende echo
Alanna311e23 november??zwanger na eiceldonatie
Karzou?2e25 novemberMeisje
Tisookwat352e 26 november??cryo van icsi


Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
Hoi! Ik zou wel graag mee willen schrijven. Vorige week een positieve test in handen mogen hebben na een aantal ronden. Ik ben 31, anderhalf jaar samen met mijn vriend en zwanger van onze eerste. 20 maart staat de eerste echo gepland. Super spannend allemaal :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zo, duurde even voordat het topic zichtbaar was (controle door mods). Maar hij is geplaatst.

Ik had gisteren een positieve test. Wel lichter dan ik wilde, dus denk dat m’n eisprong later is geweest. Vanochtend weer getest en toe was ie al donkerder.

Ik ben 33 en zwanger van ons tweede kindje. Vorige keer ook meegeschreven in een topic en dat was fijn.

Ben sinds gisteren ook al behoorlijk misselijk en heb veel honger!

Als m’n testen verder oplopen ga ik maandag de verloskundige bellen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kom ook graag meeschrijven!

Na 2,5 jaar hadden we vorige week dan eindelijk een positieve test in handen. Ik had het echt niet verwacht, testte alleen maar "om het uit te sluiten" zodat ik bepaalde pijnstilling kon gaan slikken. Maar die heb ik dus toch maar niet geslikt haha! :D

Omdat de zwangerschap via KID tot stand is gekomen zal de eerste echo afspraak (op 17 maart) in het ziekenhuis plaatsvinden ipv bij een verloskundige. Ik vind het echt heel spannend, ben er na alle moeite die we ervoor gedaan hebben zó bang voor dat het mis gaat... Maar ik heb al behoorlijk last van kwaaltjes dus dat stelt me wel enigszins gerust hahaha. Ik ben vooral ontzettend moe, heb aan de lopende band honger, bij vlagen misselijk en nu sinds een dag of twee pijnlijke borsten/tepels.

Als alles goed gaat zal ik rond 4/5 november uitgerekend zijn. Het is voor ons allebei overigens ons eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk ik schrijf ook mee! Vorige week woensdag positieve test en afgelopen zaterdag was mijn nod en de test was al behoorlijk opgelopen.
Donderdag 26 maart hebben we de eerste echo.
Mijn UD staat voor nu op 7 november :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zou ook mee willen schrijven, al voelt het nog erg spannend! Zondag had ik een positieve test en die is tot nu toe netjes opgelopen. Nu neem ik een weekje rust voordat ik weer test ;-) Volgens mij zou mijn UD 10 of 11 november moeten zijn.

Hier ook eerste kindje! Ik woon niet in Nederland en hier doen ze niet aan heel vroege echo’s helaas. Ik denk dat het ergens in begin april wordt. Ik zal vanavond op de computer mezelf even toevoegen in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik begin een beetje te twijfelen. M’n testen lopen niet op. De streep van gisteren was duidelijker, maar vanochtend vond ik de streep weer vager...
Ik zou nu eigenlijk al op dag 30 moeten zitten, dus dat zou betekenen gewoon duidelijke strepen. Maar ik vind de streepjes nog erg vaag.

Vorige ronde was ik ineens 4 dagen te vroeg ongesteld. Dus die cyclus was ineens heel kort. Wat natuurlijk zou kunnen is dat m’n cyclus daardoor een beetje in de war is en dat m’n eisprong later was dan ik dacht (en dat ik nu 4 dagen bij deze cyclus op moet tellen). Dat zou op zich wel kunnen kloppen, want heb pas laat in de cyclus seks gehad. Ik hoop dat dat het is, maar anders vrees ik dat het niet goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een Clearblue geprobeert. Eentje die aangeeft hoeveel weken je bent? Heb je een foto dat we met de streepjes kunnen meekijken?
Alle reacties Link kopieren
Clearblue heb ik besteld, die ga ik morgen of zaterdag doen.
Is wel wat duidelijker natuurlijk zo’n test.

Heb net een foto gemaakt; https://www.mupload.nl/img/dxiggy15lgv.jpeg
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik meld me ook aan!
Ik weet nog niet hoe vaak ik ga schrijven hoor, maar is sowieso leuk natuurlijk.
Test loopt mooi op, en heb vooral last van opgezette darmen (nouja last is een groot woord, maar het staat wel bol) en vermoeidheid. Lichte pijn onderin, maar dat is goed. Begin november uitgerekend.

Sneeuwwitje, ik begrijp dat je twijfelt met deze testen :( Ik hoop voor je dat het nog oploopt! In principe moet het hgc elke 2 dagen verdubbelen.

Als ik inlog met de TO-gegevens snap ik niet hoe ik de tabel moet aanpassen.. Wil iemand me erin zetten? Leeftijd 33, 1e kind, UD 3nov. Dankje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ga ook proberen mee te schrijven :)
Ik heb gisteren (en zaterdag al een early) een positieve test gehad! Dit weekend nog even een keer testen en dan maandag een afspraak maken bij de verloskundige!

Ik ben 28 en dit is ons eerste kindje. Tot op heden vind ik het vooral heel spannend!

Nokie ik ga een poging doen ons in de tabel te zetten!
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje1 schreef:
05-03-2020 15:20
Clearblue heb ik besteld, die ga ik morgen of zaterdag doen.
Is wel wat duidelijker natuurlijk zo’n test.

Heb net een foto gemaakt; https://www.mupload.nl/img/dxiggy15lgv.jpeg
Oei, dat ziet er niet heel goed uit.. Maar kan het ook zijn dat je urine misschien iets minder geconcentreerd was, en daarom iets minder hcg? Ik zou morgen weer testen met ochtendurine. Ik duim voor je!
Hoi dames, graag wil ik ook meeschrijven. Ben op 7 november uitgerekend en dit is ons 2e kindje. 30 maart staat de 1e echo gepland en gesprek met de verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat het goed zit dames, net clear blue gedaan en die zegt niet zwanger...

Edit; net ook een beetje bloed. Dus helaas echt duidelijk.

Hopelijk allemaal mooie baby’s voor jullie dames in november!
Alle reacties Link kopieren
Ah nee wat ontzettend vervelend!
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje1 schreef:
06-03-2020 05:13
Denk niet dat het goed zit dames, net clear blue gedaan en die zegt niet zwanger...

Edit; net ook een beetje bloed. Dus helaas echt duidelijk.

Hopelijk allemaal mooie baby’s voor jullie dames in november!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug: Wat verdrietig sneeuwwitje. Sterkte!
Oh jeetje sneeuwwitje wat vervelend! Heel veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Aah, sneeuwwitje wat jammer! Ik hoop dat je snel in een volgend topic mag meeschrijven.
Dag dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 🤰

Ik zou graag willen meeschrijven. Weet nog niet heel lang dat ik zwanger ben... de testen lopen iedere dag een beetje op... 🙏🙏
Hopelijk binnen een paar dagen een echte knaltest... En hopelijk blijft het dan goed gaan want ik heb begin februari een miskraam gehad....

Hoe is het met jullie? Hebben jullie al last van kwaaltjes?

😘
Ik ben zelf 5 weken zwanger niet zo heel lang dus. Ik heb alleen gevoelige borsten en soms wat pijn in mijn onderrug.
Alle reacties Link kopieren
Hier komen steeds meer kwaaltjes om de hoek kijken. Het begon met misselijkheid en vermoeidheid, maar later ook bij vlagen razende honger en pijnlijke borsten / tepels. Inmiddels zijn daar ook nog een verbeterd reukvermogen en rommelende darmen bijgekomen.

Het is heel vroeg (5+4) maar ik heb altijd al behoorlijk last gehad van mijn hormonen. Die gierden ook rond mijn eisprong en menstruatie altijd als een malle door mijn lijf, dus op zich is het niet heel verrassend dat ik er nu al veel van merk. Ik vind het wel fijn: het maakt het allemaal wat 'echter'.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik zou heel graag mee willen schrijven. Ik heb mezelf toegevoegd in het overzicht. Mijn naam is Vicky, ik ben 38 en zwanger van mijn 1e kindje! Ik ben uitgerekend denk ik rond 5-11, mijn eerste echo is 26-3. Ik heb vorige week zaterdag de2z een test gedaan en deze waren positief. De hele week krampen in baarmoeder, lijkt alsof ik ongesteld moet worden. Ik heb begrepen dat het erbij hoort en mijn baarmoeder groeit. Maar toch best onwerkelijk allemaal. Gister nog een keer gestart en bij je paar seconden 2 dikke strepen, dus moet het toch gaan geloven denk ik! Zo blij mee!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Mij lijkt het ook ontzettend leuk om mee te schrijven. Volgens eigen berekening ben ik 5 november uitgerekend. Aanstaande donderdag heb ik een 6 weken echo en de 25e de 8 weken echo. Vandaag ook begonnen met moeders voor moeders. Verder af en toe misselijk en al aardig moe. Ohja en mijn borsten al vanaf week 3, ben ookal van b naar c gegaan 😂
Bij mij wisselen de symptomen. Het ene moment heb ik nergens last van, maar vervolgens zou ik wel zittend in slaap kunnen vallen en ben ik onwijs misselijk. Krampen worden langzaamaan wel wat minder gelukkig. Het enige wat de hele dag aanwezig blijft zijn mijn gevoelige borsten en het continue moeten plassen.
Ohh en ik ben, volgens mijn eigen berekeningen, uitgerekend op 2 november. Zal het later wel even in het lijstje aanpassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven