Zwanger worden 12+ mnd met/zonder MMM

06-03-2020 21:29 1696 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is een vervolg op de groep "Zwanger worden 6+ rondes".

Dit topic is bedoeld voor vrouwen die al langer dan een jaar bezig zijn om hun kinderwens in vervulling te laten komen.

:couple:

NaamLeeftijdProberen vanaf / RondeNodBijzonderheden
Vanessakusje1987 34 Juli'18 ... IVF 1
Krullenbol90 30aug '19?Wachten op uitslag hormoononderzoek
Polly.sebastian ?Ovulatie inductie clomid 100 en IUI

Zwanger! :heart:
Daneli (okt'20), Blonde83 (dec'20), Bankkussen (maart'21), Leeuwtje12345 (maart'21), Girafjes (maart'21), D0ris (april'21), Bailey26 (mei'21), Loozey (mei'21), Elmen (juni'21), Bam (sept'21), Falathiel (sept'21), Koffieleutjuh (januari'22), Vonskie (februari'22), Maneschijn (mei'22), Liv_123 (augustus'22)


Gegevens aanpassen?
[...]


Testdrang?
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

:heart: PS 'You were an amazing human before infertility. Don't lose her! ' :heart:
zw12plus wijzigde dit bericht op 10-01-2022 10:32
68.05% gewijzigd
Alweer?
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve meiden,

Op naar een heleboel positieve testen!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic meiden :couple: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Yeah meiden! :heart: Hopelijk snel achter al onze namen een :cheer2:!
koffieleutjuh wijzigde dit bericht op 06-03-2020 22:02
71.13% gewijzigd
Op naar positieve testen :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, mag ik ook meeschrijven?
Ik ben begonnen in een ander topic (voorjaar 2019) maar daar valt het een beetje stil omdat de meesten zwanger zijn en al een aantal kindjes zijn geboren.

Ik zal van de week mijn gegevens in de tabel zetten als ik achter de laptop zit. Op mijn mobiel is dat lastig.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
Skittle!! Hoe gaat het met Skittletje? :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Bailey cross post
Welkom! Leuk dat je ook mee komt schrijven & hoop dat je snel weer weg mag! (net als de anderen overigens)

Ik kan je gegevens evt ook in de tabel zetten, als je wil! Laat maar weten :)
Ahh Loozy, ik heb net een berichtje geplaatst in het vorige topic :heart:

Ik dacht de vorige ronde bij jou echt dat het raak was :-(
Je hebt je eisprong deze ronde net gehad toch? Mijn duimen draaien voor je.

Hoe gaat het met de onderzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ooit zat ik in hetzelfde schuitje lieve meiden. Ik wens jullie megaveel geluk en alleen maar dansende poppetjes achter jullie naam ♥️💪🏻
Alle reacties Link kopieren
Wat lief _Mathilde_ bedankt voor je berichtje :heart:

Skittle wat fijn een update van jouw kant!! Een jongen :cheer2: geweldig! Gefeliciteerd :heart:
Alle reacties Link kopieren
Loozey schreef:
06-03-2020 22:10
Ik kan je gegevens evt ook in de tabel zetten, als je wil! Laat maar weten :)
Ja graag! Ik ben 28 jaar en zit in ronde 9. bijzonderheden onregelmatige cyclus (kortste ronde duurde 30 dagen en langste 109). Deze ronde gestart met ovulatie inductie. Nod nog onbekend.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
Bailey ik heb je erin gezet, want ik was toch bezig met mijn eigen gegevens erin plakken. Hoop dat je dat niet erg vind :heart:
Dankje Burg. Hopen dat jij 'een Daneli doet' en de HSG af kan zeggen!
Mocht je toch aan de IUI moeten beginnen, is dat met hormonen?
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 08-06-2020 15:08
99.54% gewijzigd
Even wat support achterlaten, jullie verdienen het zooooo enorm dat jullie grootste wens zo snel mogelijk mag uitkomen :heart:

Verder duik ik weer gauw onder mijn steen, het verlengde wachtbankje voelt zo mogelijk nog trager dan de wachtbankjes hiervoor. Nog een paar dagen.. :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Bailey welkom! Hopelijk helpt het je om hier van je af te kunnen schrijven! Jemig langste cyclus 109 dagen?! Pfjoew dat vergt een hoop geduld! Hopelijk heeft de ovulatie inductie het gewenste effect!

Mathilde dankjewel voor je lieve berichtje!

Skittle een klein mannetje in je buik! Lekker van genieten!

Burg mag ik vragen waar het voor nodig was dat stukje uit je baarmoedermond knippen? Had je slechte uitslag met uitstrijkje?

Daneli nog maar heel ff geduld! Ik kan me goed voorstellen dat het verlengde wachtbankje nog meer geduld vergt, dan begint het immers pas, maar je geduld wordt bijna beloond :heart:

Ik weet zeker dat je die HSG aankunt Burg! Iedereen hier, we willen allemaal zwanger worden en een bevalling is ook echt echt Super pijnlijk! Kun je je van tevoren ook echt geen voorstelling van maken.. en daar kiezen we ook voor.. daarbij valt die HSG in het niet (dat denk en hoop ik echt)

Xx
Alle reacties Link kopieren
Vanuit mij ook support voor jullie allemaal! Ik gun het jullie stuk voor stuk en hoop dat ellenlang MM jullie bespaard blijven.

:heart:
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, zou ook graag meeschrijven.

Wij zijn in januari 2019 begonnen voor de tweede. Helaas volgde al snel een MA en sindsdien niets. Hebben cyclusmonitoring net gehad, maar op de uitslag moeten we nog 3 weken wachten.

Voor de succesvolle zwangerschap van dochter zat ook een jaar (incl MK), dus ergens heb ik wel hoop dat het moet lukken. Maar die hoop die je iedere keer rondom de eisprong opbouwt en die weer verpletterd wordt rond je (wel)od... Is best zwaar.

Zal me even inlezen in waar jullie staan, maar zou het fijn vinden om wat lief en leed (en hopelijk goed nieuws bij iedereen!) te kunnen delen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden, ook ik schrijf graag mee. Ik ken het meerendeel van jullie (+ geschiedenis) uit andere topics.

Ik zal mezelf snel even in de tabel zetten (nu op telefoon op forum) en in het kort mijn verhaal uiteenzetten.
hi meiden, ik schrijf ‘graag’ mee...
ruim 2 jaar nu voor de tweede.
voor de eerste een mk gehad.
nu bij de tweede na ronde 4 een vroege mk en nu na ronde veel (weet het niet eens uit mn hoofd) net een mk met 8w.
cyclus is er nog niet nu, die eerst maar eens afwachten.
Alle reacties Link kopieren
.
loozey wijzigde dit bericht op 07-07-2020 23:17
99.91% gewijzigd
Sh** ik had net een bericht getypt en op iedereen gereageerd en laat k me tel vallen, bericht weg!

Reageer later op de laptop uitgebreider maar ik schrijf hier ook graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Burg, spannend een HSG! Maar als je je voorbereid op 'het ergste' kan het hopelijk alleen maar meevallen? Ik heb wel eens gehoord dat het wel echt een rotgevoel is en pijn kan doen, maar dat het wel maar kort duurt.

Loozey, spannend woensdag! Veel succes alvast! Is het een intake of gewoon een afspraak? Sorry veel nieuwe info en met die 2 topics is het een beetje lastig om alles terug te lezen hihi

Blonde83, heftig zeg.. Dat is niet niks! Duurde het bij je 1e ook lang om zwanger te worden? (niet dat dat iets hoeft te zeggen natuurlijk). Ik hoop dat verdere miskramen je bespaard blijven en dat er zich gauw een babietje in jouw buik mag nestelen die lekker warm blijft zitten. :heart:

Maneschijn, gezellig dat je ook mee komt schrijven! (nja natuurlijk niet echt 'gezellig' als in 'fijn' maar je snapt vast wat ik bedoel)



ego Hebben jullie ook wel eens dat je het gewoon écht niet voor je ziet dat je misschien óóit zwanger wordt? Ik weet dus deze maand mn NOD niet doordat ik maar 3 ovulatietestjes had en hiermee mn piek niet heb gevonden. Ik word altijd 15 dagen na mn piek ongesteld.
Ik wacht sowieso af tot mn 'NOD' met testen, die ik maar gok op 10 maart.. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit een streepje op een test te zien krijg. Ik zie het gewoon echt niet voor me en dat maakt me zó onzeker :@@: :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven