Niet onbezorgd zwanger

21-05-2020 12:20 459 berichten
Beste Viva-leden,

Vroeger schreef ik ook met een groepje, van vrouwen met meerdere miskramen. Zij zijn uiteindelijk ongeveer allemaal zwanger geworden, en ik had het een beetje opgegeven.

Ik ben nu weer zwanger, na ruim twee jaar niet zwanger te zijn geworden en drie maanden geleden een prille miskraam.

Het is nu ook nog erg pril (pas drie of vier dagen overtijd), en ik probeer er relaxed in te staan. Het is nog zo pril, en al zo vaak misgegaan.

Alleen lukt dat dus niet zo goed. Elke keer dat ik naar de wc ga bonkt m’n hart m’n keel uit. Ik zou zó graag willen dat het nu weer een keer goed ging.

Zijn er dames die ook niet onbezorgd zwanger zijn -om uiteenlopende redenen- en mee zouden willen schrijven. Nu is spannend omdat het elk moment mis kan gaan, maar ook bij de termijnecho, de combinatietest, de nipt enz. Momenten waarop ik ook al vaker slecht nieuws heb gekregen.

Er is bij mij geen oorzaak gevonden (is ook geen onderzoek naar gedaan omdat het ziekenhuis dacht dat daar niks uit zou komen), waarschijnlijk is het leeftijd. Ik heb wel al twee kinderen, waarmee ik me eigenlijk met al m’n angsten in een luxepositie bevind.

Zijn er collega-moeders (zwanger vanaf dag 1 ben je volgens mij al moeder 🙂) die de zorgen willen delen en elkaar willen steunen? Je bent welkom onder alle omstandigheden, ook als je nog zwanger moet worden en daar zorgen over hebt.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
03-08-2020 19:08
Toen ik de NIPT ging doen was ik stront zenuwachtig. Kon meteen terecht maar oh wat was het spannend! Man en ik hadden alletwee al bedacht dat als het niet goed zou zijn dat we het dan zouden weghalen. Wat was ik blij dat alles goed was. Zelfs de Nevenbevindingen waren goed. Heb toen wel even zitten huilen.

Verder gaat het goed hier. Weekendje weg was heerlijk. Lekker bij het strand en gewoon genieten van elkaar. Kleine is nu ook al wat ingedaald. Maagzuur wordt nu gelukkig wat minder. Door de warmte zwel ik nu wel op als een ballon maar dat is normaal. Heb hele dikke enkels en voeten maar het doet geen zeer. Slapen gaat ook als een tierelier. Hoor eigenlijk slapeloze nachten te hebben maar daar is geen sprake van :proud:
Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Top zwangerschap.

Morgen laatste echo. Dan ben ik 36 weken en dan is het niet meer betrouwbaar. Jammer genoeg mag mijn man nog steeds niet mee. En daarna nog een gesprek met de maatschappelijke werker. Ben nu nog steeds rustig maar wordt straks wel anders.

Hoe gaat het met de rest?
Wat spannend zeg! Dat wordt echt aftellen. Dat geloof ik, zal wel zwaar zijn met dit warme weer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op dit moment alleen last van dikke voeten en enkels. Oh ja en maagzuur, maar dat wordt al steeds minder. :proud:

Net mijn laatste echo gehad en die zag er heel goed uit. Ze gaan ervan uit dat we een lang kereltje krijgen met een gewicht van ongeveer 3 tot 3.5 kilo. Is ook al behoorlijk ingedaald O_O
Hoop wel dat ie nog eventjes blijft zitten
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Wat een goed nieuws Zonneoog, maar eigenlijk ook niet onverwacht meer hè? Het verloopt gelukkig voorspoedig bij je. Ingedaald is ook prima natuurlijk!

Hier kan ik heb bijna niet geloven... Vanochtend werd ik gebeld door het ziekenhuis voor de nipt. Ik vertelde dat ik zo nerveus ben voor de termijnecho over twee dagen in het echocentrum, en toen zei de arts: “O, kom dan nu maar naar ons toe.” Echo gehad en alles zag er goed uit. Termijn klopt precies, 10w3d. Hartje, hersentjes, armpjes en beentjes. Beginnende placenta aan de voorkant.

Wel gaat het ziekenhuis me overnemen van de verloskundige. Geen idee wat precies het verschil gaat zijn. Maar ja, alles is goed als het maar goed gaat 🙂

Tweede hobbel genomen. Nu me weer druk maken om de nipt 😊 Bloed is afgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws verrassingswolkje! Geeft je dat iets meer moed?
En wat fijn dat je direct even langs kon komen!
Ik denk dat als jij straks in het ziekenhuis je controles gaat krijgen dat je dan wat meer echo's gaat krijgen en meer controles bij de gynaecoloog. Dan wordt het medisch net als bij mij. Ik vind het wel fijn al die echo's en controles. Heeft mij wel meer vertrouwen gegeven in ieder geval.

De maatschappelijke werker heeft vandaag voor elkaar gekregen dat ik in de week van 29 augustus wordt ingeleid. Gewoon zodat ik weet dat het goed gaat i.v.m mijn geschiedenis.
Erg blij mee. Over twee weken weer controle en dan krijg ik ook te horen welke datum het gaat worden.
Schoonmoeder kan niet wachten :proud:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Schoonmoeder kan niet wachten?? 😂 😂Week van 29 augustus ingeleid. Wat een fantastisch vooruitzicht. Het komt nu heel dichtbij. Ik hoop wel dat je blijft schrijven, want ben heel benieuwd, ook naar de bevalling 🙂

Hier net gebeld voor de nipt. Die was goed :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: Ik kon het gewoon (wederom) niet geloven. Echt waar? zei ik Echt? Echt?
Ze zou bellen bij een slechte uitslag en een brief sturen bij een goede. En toen werd ik dus gebeld 😨 Maar ik ben toch blij dat ik met dit nieuws het weekend inga.

Het was trouwens bijzonder snel. Dinsdag geprikt, het bloed was woensdag aangekomen zei ze, en nu al de uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Verrassingswolkje schreef:
07-08-2020 17:14
Schoonmoeder kan niet wachten?? 😂 😂Week van 29 augustus ingeleid. Wat een fantastisch vooruitzicht. Het komt nu heel dichtbij. Ik hoop wel dat je blijft schrijven, want ben heel benieuwd, ook naar de bevalling 🙂

Hier net gebeld voor de nipt. Die was goed :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: Ik kon het gewoon (wederom) niet geloven. Echt waar? zei ik Echt? Echt?
Ze zou bellen bij een slechte uitslag en een brief sturen bij een goede. En toen werd ik dus gebeld 😨 Maar ik ben toch blij dat ik met dit nieuws het weekend inga.

Het was trouwens bijzonder snel. Dinsdag geprikt, het bloed was woensdag aangekomen zei ze, en nu al de uitslag.
Wauw wat snel! En wat fijn! Gefeliciteerd!! Ik moest echt een week wachten en ik werd ook gebeld. Heb nooit een brief gekregen. Hopelijk kun je nu een klein beetje genieten. Heerlijk zo voor het weekend.

Ik blijf sowieso schrijven ;-) vind het veel te leuk om straks met ons jochie te mogen pronken.
Schoonmoeder was direct toen we het vertelde al direct plannen aan het maken voor de tweede. Ik was toen net 10 weken. Ik zei al: mag deze eerst even geboren worden? :proud: ze is hartstikke lief en heel erg trots op haar kleinkinderen.

Hoe gaat het met de rest van de dames?
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
07-08-2020 17:35
Wauw wat snel! En wat fijn! Gefeliciteerd!! Ik moest echt een week wachten en ik werd ook gebeld. Heb nooit een brief gekregen. Hopelijk kun je nu een klein beetje genieten. Heerlijk zo voor het weekend.

Ik blijf sowieso schrijven ;-) vind het veel te leuk om straks met ons jochie te mogen pronken.
Schoonmoeder was direct toen we het vertelde al direct plannen aan het maken voor de tweede. Ik was toen net 10 weken. Ik zei al: mag deze eerst even geboren worden? :proud: ze is hartstikke lief en heel erg trots op haar kleinkinderen.

Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hoi zonneoog
Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Het is nu echt aftellen hè!
Alle reacties Link kopieren
Verrassingswolkje schreef:
07-08-2020 17:14
Schoonmoeder kan niet wachten?? 😂 😂Week van 29 augustus ingeleid. Wat een fantastisch vooruitzicht. Het komt nu heel dichtbij. Ik hoop wel dat je blijft schrijven, want ben heel benieuwd, ook naar de bevalling 🙂

Hier net gebeld voor de nipt. Die was goed :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: Ik kon het gewoon (wederom) niet geloven. Echt waar? zei ik Echt? Echt?
Ze zou bellen bij een slechte uitslag en een brief sturen bij een goede. En toen werd ik dus gebeld 😨 Maar ik ben toch blij dat ik met dit nieuws het weekend inga.

Het was trouwens bijzonder snel. Dinsdag geprikt, het bloed was woensdag aangekomen zei ze, en nu al de uitslag.
Hoi verrassingswolkje,

Wat fijn dat de nipt goed was!
Hoe gaat het nu? Hopelijk is alles goed!
Hoi Jessica! Het gaat, ik blijf het erg spannend vinden. Volgende week 13 weken GUO, ik ben heel erg zenuwachtig daarvoor. De tijd kruipt voorbij...

En hoe gaat het met jou, en de baby???
Alle reacties Link kopieren
Jessica249 schreef:
17-08-2020 22:45
Hoi zonneoog
Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Het is nu echt aftellen hè!
Het gaat goed! Kleine zit nog lekker. Wel iets meer last van harde buiken maar dat is niet noemenswaardig.
Gisteren controle in het ziekenhuis gehad en de kleine is goed ingedaald. Mijn baarmoedermond ligt nog redelijk ver naar achteren dus nu gaat ie nog echt niet komen...
Maar nu willen ze a.s maandag gaan inleiden door middel van een ballon.
Ik ben dan 39+1 en aan de ene kant vind ik het geweldig en aan de andere kant heel eng. Dat het te vroeg is. Dat ik de kleine te vroeg uit zijn warme coconnetje haal en dat we dan problemen krijgen ofzo. Slaat nergens op misschien maar ik wil graag dat het goed gaat met de kleine. Die gaat voor. Mijn man en ik hebben afgesproken om er rustig over te gaan denken en als we tot de conclusie komen dat het anders moet of iets dergelijks dan gaan we bellen en proberen te verzetten. Ik hou ook rekening met het werk van mijn man. Die zijn niet soepel. Die zeggen rustig dat als ik ingeleid ga worden: oh dan heb je die 5 dagen na de geboorte al opgemaakt je gaat maar weer aan het werk. Dat is ook iets wat mij dwars zit...

Verrassingswolkje: jij krijgt ook nog een GUO? Weet je ook al of je dan een vruchtwaterpunctie krijgt?
Bijna alweer 13 weken.. wat fijn voor je! Ik blijf voor je duimen.

Jessica: hoe gaat het met jou kleine?
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Oooo Zonneoog, zo snel al! Is de zwangerschap voor jou snel gegaan achteraf gezien? Of is de tijd juist voorbij gekropen? Maandag inleiden, dan zou je dus dezelfde dag al een baby in je armen kunnen hebben ❤️ Spannend hoor. En inderdaad, je angsten en wensen kenbaar maken. Mijn ervaring is dat ze daar heel goed maar luisteren.

En dat werk van je man. Shockerend eigenlijk dat ze het je zo moeilijk maken. Even contact opnemen met personeelszaken of desnoods de vakbond?

Ik had geen ‘recht’ op een 13 weken GUO, omdat er gezien mijn voorgeschiedenis geen aanleiding voor is én de nipt goed was. Ik heb er zelf om gevraagd (was een tip van het forum, anders had ik niet eens van het bestaan afgeweten!) en ze moesten het in het artsenoverleg bespreken. Maar unaniem vonden ze toch dat het mocht ivm mijn voorgeschiedenis.

Vruchtwaterpunctie doen ze alleen nog bij een afwijkende nipt. Daar is dus geen indicatie voor.

Veel succes hoor! Jee wat spannend.
Alle reacties Link kopieren
Verrassingswolkje schreef:
18-08-2020 11:41
Oooo Zonneoog, zo snel al! Is de zwangerschap voor jou snel gegaan achteraf gezien? Of is de tijd juist voorbij gekropen? Maandag inleiden, dan zou je dus dezelfde dag al een baby in je armen kunnen hebben ❤️ Spannend hoor. En inderdaad, je angsten en wensen kenbaar maken. Mijn ervaring is dat ze daar heel goed maar luisteren.

En dat werk van je man. Shockerend eigenlijk dat ze het je zo moeilijk maken. Even contact opnemen met personeelszaken of desnoods de vakbond?

Ik had geen ‘recht’ op een 13 weken GUO, omdat er gezien mijn voorgeschiedenis geen aanleiding voor is én de nipt goed was. Ik heb er zelf om gevraagd (was een tip van het forum, anders had ik niet eens van het bestaan afgeweten!) en ze moesten het in het artsenoverleg bespreken. Maar unaniem vonden ze toch dat het mocht ivm mijn voorgeschiedenis.

Vruchtwaterpunctie doen ze alleen nog bij een afwijkende nipt. Daar is dus geen indicatie voor.

Veel succes hoor! Jee wat spannend.
Wel fijn verrassingswolkje dat ze je toch een GUO geven! Dat geeft wel rust denk ik? Ook rete-spannend natuurlijk maar het geeft misschien wel de extra bevestiging die je nodig hebt. ik gun je zo een gezond kindje!

Hier belde het ziekenhuis zonet dat ik niet maandag maar woensdag 26 augustus ingeleid ga worden met een ballon. reden was dichter bij de uitgerekende datum en ze vonden dat ik een punt had met te vroeg. het scheelt maar twee dagen, maar dat kan toch bijdragen aan het halen van de kleine man. Het voelt voor mij in ieder geval veel en veel beter!
Ik weet het niet maar het voelt alsof ik dan er meer klaar voor ben. En nog belangrijker: Voor de kleine.
Ben nu al zenuwachtig :facepalm:

Ons kereltje komt eraan!!
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Hier vanochtend weer een positieve test. 1e Ronde na de vorige miskraam, en 5e zwangerschap inmiddels! Pfff dat deze goed moge gaan, duimen maar weer! Het was in elk geval een dikke streep.

Zonne oogje wat spannend! Ik ben vorig jaar met de geboorte van zoon ook ingeleid met ballon, hij was er daarna binnen een dag , ook hij was nog niet ingedaald daarom alles onder strikte supervisie maar allemaal goed gekomen!
Wat belachelijk echt van je man zijn werkgever trouwens zeg! Verlof begint toch echt ná een geboorte hoor dus laat hij alsjeblieft voor zijn rechten en zijn gezin opkomen!

Verrassingswolkje wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en zelfs de NIPt goed... Dan zal het kindje wel gezond zijn toch? Guo wel spannend maar weinig kans dat er iets geks uitkomt toch? Ik duim in elk geval voor je!
Alle reacties Link kopieren
Verrassingswolkje schreef:
18-08-2020 11:03
Hoi Jessica! Het gaat, ik blijf het erg spannend vinden. Volgende week 13 weken GUO, ik ben heel erg zenuwachtig daarvoor. De tijd kruipt voorbij...

En hoe gaat het met jou, en de baby???
Aah wat spannend! ( het zal spannend blijven denk ik, toch? )
Die echo heb ik met 20 weken gehad.
En hoe voel je je verder Lichamelijk?

Met ons gaat het goed. M’n kleine man groeit zo snel niet te geloven! Ik geef nu geen bv meer hij krijgt nu volledige flesvoeding, ik moet helaas binnenkort weer gaan werken en ik zie er heel erg tegen op.. maarja het moet he!
jessica249 wijzigde dit bericht op 21-08-2020 00:36
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
18-08-2020 11:30
Het gaat goed! Kleine zit nog lekker. Wel iets meer last van harde buiken maar dat is niet noemenswaardig.
Gisteren controle in het ziekenhuis gehad en de kleine is goed ingedaald. Mijn baarmoedermond ligt nog redelijk ver naar achteren dus nu gaat ie nog echt niet komen...
Maar nu willen ze a.s maandag gaan inleiden door middel van een ballon.
Ik ben dan 39+1 en aan de ene kant vind ik het geweldig en aan de andere kant heel eng. Dat het te vroeg is. Dat ik de kleine te vroeg uit zijn warme coconnetje haal en dat we dan problemen krijgen ofzo. Slaat nergens op misschien maar ik wil graag dat het goed gaat met de kleine. Die gaat voor. Mijn man en ik hebben afgesproken om er rustig over te gaan denken en als we tot de conclusie komen dat het anders moet of iets dergelijks dan gaan we bellen en proberen te verzetten. Ik hou ook rekening met het werk van mijn man. Die zijn niet soepel. Die zeggen rustig dat als ik ingeleid ga worden: oh dan heb je die 5 dagen na de geboorte al opgemaakt je gaat maar weer aan het werk. Dat is ook iets wat mij dwars zit...

Verrassingswolkje: jij krijgt ook nog een GUO? Weet je ook al of je dan een vruchtwaterpunctie krijgt?
Bijna alweer 13 weken.. wat fijn voor je! Ik blijf voor je duimen.

Jessica: hoe gaat het met jou kleine?
Aah wel spannend zeg dat idee dat je kleine man er volgende week donderdag kan zijn!
Ik ben ook ingeleid dmv een balloncatheter. Ik vond het ook erg spannend omdat je niet weet wat je kan verwachten. Maar dat stelt echt niks voor behalve dat het een beetje gek aanvoelt omdat er een slangetje langs je been bengelt met lopen haha! En het is de bedoeling dat deze er binnen 24 uur uitvalt en dan heb je al ongeveer 3 a 4 cm ontsluiting. Het enige minpunt vond ik dat ik de dag erna de vliezen gebroken kreeg en gelijk het infuus met weeën opwekkers.. dus ik kwam gelijk in een weeënstorm terecht zonder dat het even rustig kon opbouwen. Ook erg jammer dat dit gelijk bij de eerste zwangerschap was. Maarja gelukkig is het wel allemaal goed gegaan. Mijn zoontje is met 38.1 geboren. Ik ben met precies 38 weken ingeleid. Mij wouden ze eerst ookal met 37.2 inleiden en toen heb ik gezegd dat ik dit te vroeg vond. Uiteindelijk was 38 weken ook wel vroeg maar het ging bij mij niet anders ik moest ingeleid worden ivm die druk in de navelstreng.
Jullie moeten vooral doen wat voor jullie goed voelt!
Mijn kleine man deed het ondanks het termijn heel goed. Had ook een hele goede apgar score en mocht gelijk in een gewoon bedje.

Ik ben heeel benieuwd hoe jij de inleiding gaat ervaren. Ik wens je in ieder geval al heel veel succes en een mooie blauwe wolk!

Met de kleine gaat het goed, hij groeit als kool! Had nooit gedacht dat het allemaal zo snel gaat ( nu al! Haha )
Alle reacties Link kopieren
Mieremuis schreef:
20-08-2020 10:05
Hier vanochtend weer een positieve test. 1e Ronde na de vorige miskraam, en 5e zwangerschap inmiddels! Pfff dat deze goed moge gaan, duimen maar weer! Het was in elk geval een dikke streep.

Zonne oogje wat spannend! Ik ben vorig jaar met de geboorte van zoon ook ingeleid met ballon, hij was er daarna binnen een dag , ook hij was nog niet ingedaald daarom alles onder strikte supervisie maar allemaal goed gekomen!
Wat belachelijk echt van je man zijn werkgever trouwens zeg! Verlof begint toch echt ná een geboorte hoor dus laat hij alsjeblieft voor zijn rechten en zijn gezin opkomen!

Verrassingswolkje wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en zelfs de NIPt goed... Dan zal het kindje wel gezond zijn toch? Guo wel spannend maar weinig kans dat er iets geks uitkomt toch? Ik duim in elk geval voor je!
Aah, wel fijn dat je weer een positieve test hebt. Hoe ver ben je nu? Ik zal voor je duimen dat alles goed mag gaan. :hug:
Mieremuis, wat een goed nieuws! Nu al weer een positieve test, zo snel. En dat na de problemen met de miskraam. Nu maar hopen en duimen. Oef wat vond ik het spannend die eerste weken. Maar weet je dat ik nog steeds elke plasbeurt naar het papiertje kijk of er geen bloed bij zit (morgen 13 weken)... :$

Zonneoog, nog een klein weekje. Een mooi vooruitzicht toch? Is alles helemaal klaar? Bedje, rompertjes, luiers, tas voor het ziekenhuis? Is het met het werk van je man al geregeld? Werkt hij bij een klein bedrijf misschien, dat ze denken dat dit kunnen maken?

Jessica, ja wat gaat het snel hè? Het is wel juist die babytijd dat ze groeien als kool. Toen ik een baby had zag ik van andere baby’s ook of ze tien weken waren of vijftien, dat zie ik nu echt niet meer. Wanneer mag je weer beginnen met werken? Opvang geregeld? Hoeveel dagen ga je werken?
Alle reacties Link kopieren
Verrassingswolkje schreef:
21-08-2020 07:17
Mieremuis, wat een goed nieuws! Nu al weer een positieve test, zo snel. En dat na de problemen met de miskraam. Nu maar hopen en duimen. Oef wat vond ik het spannend die eerste weken. Maar weet je dat ik nog steeds elke plasbeurt naar het papiertje kijk of er geen bloed bij zit (morgen 13 weken)... :$

Zonneoog, nog een klein weekje. Een mooi vooruitzicht toch? Is alles helemaal klaar? Bedje, rompertjes, luiers, tas voor het ziekenhuis? Is het met het werk van je man al geregeld? Werkt hij bij een klein bedrijf misschien, dat ze denken dat dit kunnen maken?

Jessica, ja wat gaat het snel hè? Het is wel juist die babytijd dat ze groeien als kool. Toen ik een baby had zag ik van andere baby’s ook of ze tien weken waren of vijftien, dat zie ik nu echt niet meer. Wanneer mag je weer beginnen met werken? Opvang geregeld? Hoeveel dagen ga je werken?
Ja, het gaat heel snel. Nooit gedacht!
Ik mag 14 september weer beginnen met werken. Officieel verloopt 24 augustus mijn zwangerschapsverlof maar ik heb 3 weken vakantie erachter aan geplakt :).
Ik werk zo’n 4 a 5 dagen per week. Ik werk in de thuiszorg dus het is elke week anders. Ja, m’n kleine man is bij m’n schoonouders als ik ben werken.

Ik had dat trouwens ook, dat ik bij elk wc moment keek of ik geen bloedverlies had. Aangezien ik dat veel gehad heb tijdens en voor m’n zwangerschap.
Ik heb trouwens nog geen menstruatie gehad naar m’n zwangerschap ben benieuwd wanneer dat weer komt.
Alle reacties Link kopieren
Zo het bedje is opgemaakt, de boodschappen zijn binnen, en de was is bijna weggewerkt. Huis is tot zover schoon en opgeruimd. Ons jochie kan maar komen. Ik kijk er heel erg naar uit maar ik heb ook veel zenuwen. De bevalling is prima. Pijn doet het toch en dat kan mij niet zoveel schelen. Als de kleine man er maar gezond, en zonder enge dingen eruit komt. De kleine man gaat voor. Ondanks dat voel ik hem heel goed trappen. Wel tegen mijn maag, dat is wat minder, maar dat is niet anders. Ik hou nu al zielsveel van dit kereltje :heart:

Man heeft kunnen regelen dat hij woensdag thuis werkt. En het ziekenhuis is 15 min verderop dus dat geeft al wat meer rust. Het is eigenlijk een groot bedrijf waar hij werkt alleen zijn er de laatste tijd veel functieveranderingen en veel verloop van directeuren. Dat is waarom ze moeilijk doen. Maar het is nu goed geregeld, heeft zwart op wit dat hij 5 dagen na de geboorte ook echt krijgt.

Mijn man is zo'n lieverd :love: ondanks dat hij al twee zonen heeft, is ie zo trots! Zo lief! Maakt zich ook echt zorgen als ik even niet lekker zit of ligt.. en van hem hou ik ook zielsveel. Dit was weer zoetsappig genoeg :facepalm:

Hoe gaat het met jou Mieremuis? En met jou verrassingswolkje? En Jessica?
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Wat fijn Zonneoog, dat je er helemaal klaar voor bent. Heerlijk gevoel hè, huis aan kant, laat die jongen nu maar komen! En werk geregeld, gelukkig! Geen zorgen meer, alleen nog even die bevalling door.

Ik ben wel heel angstig voor de bevalling, naar dat is voor later zorg. Vandaag de 13 weken GUO gehad, en alles was goed :cheer2: Ik ben elke keer nog té nerveus. Ik durf ook steeds in het begin niet te kijken. Ze zullen wel denken ‘Wat een labiele vrouw’.

De ene echoscopist dacht een jongen te zien, de ander een meisje. Dat blijft dus nog even spannend, maar is niet belangrijk.

Jessica, wat goed geregeld dat je kindje naar je schoonouders gaat. Gaan zij echt 4-5 dagen oppassen? Dat is wel top zeg. Zijn dat hele of halve dagen? 14 september is gelukkig nog wel even. Je hebt nog een beetje de tijd om aan het idee te wennen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd verrassingswolkje!! Wat ongelooflijk fijn!! :heart:
En dan denken ze dat maar hoor, dat je zogenaamd labiel bent. Met jouw geschiedenis mag dat ook. Respect voor jou!

Op dit moment zitten de tranen even heel hoog maar dat is mijn eigen schuld. Ik zat op mijn account van YouTube te kijken en zag de video's die ik had opgeslagen voor mijn eerste zoon. Het is allemaal een beetje dubbel. Maar het komt goed.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Ja Zonneoog, heel begrijpelijk. Het is toch niet gek dat je die video’s kijkt? Jouw eerste zoon is ook deel van je leven. Waren het kindervideo’s, geschikt voor je zoon om later naar te kijken? Misschien nu ook geschikt voor je tweede zoon? Of was het iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Het waren de crematie nummers die ik had uitgezocht.
Chantal Janzen met het land van je ogen dicht.
Paul de Leeuw met jij hoort er altijd bij
Vangrail met ik mis je.
Dat kwam even hard binnen. Eigenlijk komt het altijd hard binnen maar vanmiddag even extra.
Maar ik zit nu lekker op de bank even proberen te ontspannen. Straks een lekker kopje thee. En mijn man bij me dus het kom goed.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Ja dat lijkt me ook weer elke keer erg emotioneel. Maar op zich niet erg toch? Hij is een (belangrijk) deel van je leven.

Morgen is de grote dag. Ben je zenuwachtig? Heb je er zin in?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu nog rustig maar ik weet van mezelf dat het vanmiddag niet meer zo is :proud:

Aan de ene kant ben ik blij als ik straks mijn kleine jongen mag ontmoeten en dat ik weer een biefstuk mag eten en dat ik weer kan zitten en liggen zoals ik dat wil. En aan de andere kant zit ie zo lekker in mijn buik en ik voel hem trappelen. En ik weet dat ie niet voor eeuwig in mijn buik kan blijven zitten maar dat ga ik wel missen. De buik bewegingen en de trappen.

Vanmiddag nog even de laatste dingen doen zoals bed verschonen en de laatste was wegwerken en dan is het ontspan tijd. Tenminste dat hoop ik :proud:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven