Uitgerekend januari 2021

22-05-2020 11:54 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die januari (en begin februari ) 2021 oftewel nog voor de coronapandemie zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van de zwangerschap.

Allereerst: Gefeliciteerd! :cheer2:

Je kan zelf je gegevens toevoegen aan de tabel.

Wachtwoord: doet het niet meer ofzo
Naam: udjan2021

NaamLeeftijdKind UD :heart: Afspraak VKBijzonderheden
Jaxx89 30 2 25 januari 2021 ? 12-8 geslachtsbepaling echo ...
FrozenYogurt 26 1 29 januari 2021 ? 7 juli intake, 10 juli termijnecho
Lola611 27 1 29 januari 2021 17 juni
Zebra123 31 1 24 januari 2021 ? 19 juni intake 14 juli 1e echo...
Lynnes 36 1 19 januari 2021 ? 12 juni ...
Leesgraag 29 1 31 januari 2021 ? ? ...
mijo1989 31 3 30 januari 2021 verassing 20w echo 03/09 ...
HartjeJynx 25 1 12 januari 2021 ? Intake en eerst echo 03-6 ...
Jekeek 27 1 24 januari 2021 ? 15 juni ...
Snunnie 29 1 28 januari 2021 ? 6 juli ...
MissBeany 32 1 25 januari 2021 ? 15 juni ...
Varenna 28 2 17 januari 2021 ? 8 juni ...
Hilde 40 3 17 januari 2021 ? 15 juni ...
mri123 29 1 29 januari 2021 ? 23 juni ...
zonderling 32 1 14 januari 2021 ? 6 aug ...
anoniem_398266 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 21:21
51.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb vanochtend positief getest, dus ik denk dat ik wel in deze groep mag 😁 moet er nog wel even aan wennen. T was niet helemaal gepland zeg maar. Heb al 2 kinderen van 5 en 10. Dus helemaal opnieuw in de luiers !
Toch spannend hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elisajane!

Ik sluit graag aan! Zal me zo even in de tabel proberen te zetten. Ben nu pas 1 dag overtijd dus het is nog pril. Maar als het doorzet ben ik volgens mij 28 januari uitgerekend. Dit is het eerste kindje voor mij en mijn vriend dus erg spannend :)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!

Allebei gefeliciteerd!

ElisaJane, een ongelukje? Wel een leuk ongelukje dan! Door de pil heen? Wat zullen je kinderen verrast zijn! (En blij denk ik!)

Madelief, zeker spannend! Hoe oud zijn jullie?

Ik heb een paar dagen geleden ook positief getest, jeej! Vierde zwangerschap inmiddels, eerste werd missed abortion, tweede was een zoontje met een ernstige handicap die we hebben laten komen met 18 weken (niet levensvatbaar), derde is onze prachtige gezonde zoon van 16 maanden inmiddels :heart:

Zo spannend of het allemaal weer goed zal gaan, en oh zo leuk als zoon straks grote broer wordt!
Ik ben inmiddels net 40 overigens. Uitgerekende datum 29 januari.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, Ik ben Lynn en ben zwanger!! Eindelijk na 4 jaar geduld, proberen en wachten is het gelukt, ons eerste kindje is onderweg. Mijn uitgerekende datum is 19 januari. Ik vind het super leuk en spannend. Zelf ben ik 36 en mijn hubbie is 46, we zijn dus al wat op leeftijd, het is dan ook echt een bijna onverwacht cadeautje waar we niet echt meer op durfden te hopen. Ik weet nu een weekje dat ik zwanger ben en heb direct een weegschaal gekocht. Ik begon met 62,4kg (dat is 2kg lichter dan normaal) en ben nu terug gezakt naar 60,2kg. Ik ben niet misselijk maar ook gewoon geen grote eter. Het komt vast goed! Ik hoop dat er hier een gezellige leerzame tijd en plek gaan hebben samen in dit topic.
Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met de positieve testen :heart: .

Ik heb afgelopen woensdag positief getest en ik denk dat ik 27 januari uitgerekend ben. Het is ons 2e kindje, we hebben een zoontje van 2.

Ik zal mezelf ook even in de tabel toevoegen!
Dag allemaal,

Ik sluit me heel graag aan. Ik had vanochtend een positieve test en gok dat ik 29 januari uitgerekend ben. Het is ons eerste kindje. Ik vind het heel spannend; we hebben net een verhuizing achter de rug en man is begonnen aan een nieuwe baan, maar het is erg gewenst :-)
Alle reacties Link kopieren
Dag ladies,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Spannend hè, die eerste weken. Ik hoop dat jullie je goed voelen.

Ik wil alleen maar even schrijven dat ik een stiekeme 'lurker' ben (iemand die alleen maar meeleest). Ik ben ook in januari uitgerekend en vind het heel fijn om te lezen wat anderen nu doormaken. Er is vast veel herkenning. Ik denk dat ik niet echt aan schrijven toe kom, maar ik wilde wel even jullie heel veel plezier, sterkte, gezondheid en liefde wensen aankomende tijd en weet dus dat iemand mee geniet/leert van jullie verhalen. Thanks.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop berichten erbij. Gefeliciteerd allemaal!! 😊

ik weet niet zo goed hoe ik dat tabel moet invullen🙊

@mieremuis: nee ik slik de pil niet, wij deden al jaren aan voor t zingen de kerk uit huhu. m’n vriend kon dat heel goed altijd. Tot een paar weken geleden hij oeps zei 😂

Moet r gelukkig al een beetje om lachen. Ook wel even een traantje gelaten. Bij de eerste 2 hele moeilijke zwangerschappen gehad namelijk en ik ben vooral bang dat ik weer zo ziek ben dat ik niet goed voor m’n andere kids kan zorgen.
Ik hoop zo dat t meevalt.
Alle reacties Link kopieren
O trouwens ik ben 34! Best oud 🤣
Alle reacties Link kopieren
Hai KoosjeM, voel je vrij om toch mee te schrijven hoor! Gefeliciteerd!

Frozen Yoghurt, flink wat grote veranderingen! Maar wel heel leuk allemaal!

Jaxx en Lynnes ook gefeliciteerd!

Inderdaad een paar wat oudere moeders, ik ben wel de oudste tot nu toe maar word meestal een jaar of 8 jonger geschat dus dat hou ik dan maar in m'n achterhoofd :P
M'n man is ook 46 overigens.

ElisaJane dat is toch wel de meest onbetrouwbare methode die er is :HA: Ik kan me voorstellen dat het heel erg schrikken was maar na de eerste schrik geeft een baby ook wel heel erg veel geluk :heart:

Wat maakte je andere zwangerschappen zo zwaar? Misselijk?

Ik herken het hoor, ben 4 maanden misselijk geweest, medicatie gebruikt, daarna bekken klachten, kon echt amper lopen, en vanaf 28 harde buiken waardoor ik met 32 weken echt moest stoppen met werken.
Ben er ook bang voor dat het zich herhaalt, helemaal met een dreumes in huis, rustig aan doen is dan echt onmogelijk... Maar wat komt dat komt, het moet maar denk ik dan.... Als we na 9 maanden maar een mooi resultaat hebben!
Die van jou van 5 en 10 kunnen misschien zelfs een beetje helpen als je ziek bent en snappen het hopelijk een beetje :)
Hoi allemaal,

Allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik zou graag met jullie willen meeschrijven. Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Het is nog heel erg pril en schat mijn uitgerekende datum op 29 januari. Mijn man en ik zijn beide 27 jaar.

Zo leuk en spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!

Hier begin van de maand positief getest en verwacht uitgerekend te zijn rond 14 januari.

Ik heb een zoontje van 5 maanden oud dus het was wel even een shock wij wouden er 1,5 -2 jaar tussen maar nu is dat ongeveer 14 maandjes maar we zijn dolgelukkig dat we een 2e mogen krijgen en dat het ons gegund is hopelijk worden het de beste vriendjes.

Hier wat vermoeid maar de misselijkheid valt nog reuze mee.

2 juni de eerste echo spannend!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! Ik zou ook graag mee willen schrijven. Ik heb donderdag positief getest en mijn uitgerekende datum is denk ik op 31 januari. Nog echt pril dus.

Ik ben 32 en mijn man is 34 en we hebben samen een zoontje van 1,5. Ik was begin van dit jaar ook zwanger, maar dat liep uit op een miskraam. Ik hoop nu dus heel erg dat het bij deze wil goed gaat, maar achyeraf gezien waren er wel kleine dingen die toen niet helemaal lekker gingen. Dus ik hoop dat ik daar wat vertrouwen uit kan halen, want dit keer lijkt het meer op toen ik net zwanger was van mijn zoontje.

Ik heb gelukkig een heel makkelijke zwangerschap gehad. Ik hoor wel van iedereen dat dit elke zwangerschap anders kan zijn dus ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!
Ik wil graag meeschrijven. Hier drie weken geleden positief getest. Maar het is momenteel een beetje onzeker sinds vanochtend. Dinsdag weet ik meer. Misschien dat ik er uitgebreider over vertel ergens aankomende dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens 30, m’n vriend is 38 en het wordt ons tweede kindje. Onze dochter is net 9 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! :heart: Fijn om in hetzelfde schuitje te zitten, wij zijn er sinds een week achter dat ik zwanger ben! Uitgerekende datum ongeveer 18 januari. Wij zijn 28 en 30 en hebben een zoontje van 15 maanden.
We zijn zo blij, maar hebben de eerste zwangerschap moeten laten beëindigen en dat heeft zoveel indruk gemaakt dat er nog flink wat angst zit. Gelukkig hebben we daarna al een gezond kindje op de wereld mogen zetten, dus ook mogen ervaren dat het allemaal goed kan gaan. :-) Zo pril nog, hebben jullie het nieuws al met iemand gedeeld? Wij twijfelen of we het na de vroege echo al aan de familie vertellen of de nipt en termijnecho afwachten..
Alle reacties Link kopieren
Leuk, gefeliciteerd iedereen!
Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger van de eerste.19 juni 1e afspraak bij de verloskundige, spannend! Vriend is 30 en ik ben 31.
Ervaren jullie ook stekende/scherpe buikpijn zo nu en dan? Verder merk ik dat ik wat minder zin heb in eten, niet misselijk gelukkig maar minder eetlust.
Alle reacties Link kopieren
Oja, misschien kan iemand mij helpen. De assistent vd verloskundige vroeg of ik nog eerder dan 19 juni (dan ben ik 8+5) een echo wilde. Ik heb gezegd dat ik dat niet wil maar waarom krijg je die optie? 8+5 lijkt mij vroeg zat, al duurt het nog een eeuwigheid :facepalm:
Hoi !
Zocht al even naar dit topic maar het was er nog niet tot nu haha

Het is even geleden dat ik hier geweest ben de eerste 2 schelen maar 16 maanden en nu dus zwanger van de 3e. Nu zijn de anderen 3 en 4.Vertel later wel wat uitgebreider en dan kijk ik ook even naar dat tabel (kan ik op me mobiel niet volledig zien?)

Vermoedelijk ben ik 25 januari uitgerekend maar dat zal nog veranderen aangezien me cyclus een rommeltje is.
Van de jongste was ik overigens ook die datum uitgerekend ! Haha dus die verjaardagen zitten straks dicht op elkaar

6 juli een echo en 17 juni een intake

Wel spannende tijd zo met corona!
O ja ik ben 31 en vriend 38
Alle reacties Link kopieren
Dem, welkom, spannend, wat is er gebeurd... Bloedverlies?

Varenna, wij hebben dus precies hetzelfde meegemaakt... Wat was er met jullie eerste kindje aan de hand?
Ons eerste zoontje had een hele zeldzame aandoening, een trisomie in mozaïek, kwam eruit met de NIPT, wij hebben hem laten komen met 18 weken... De zwangerschap daarna was zo vreselijk spannend! Ben echt heel erg bang geweest, gelukkig nu een kerngezonde prachtzoon van 16 maanden. De angst is echt veel minder nu gelukkig, omdat we weten dat het ook heel goed kan gaan. De aandoening van ons eerste zoontje is ook niet erfelijk, was gewoon 'pech'.
Wij gaan het waarschijnlijk vertellen na de vroege echo, de NIPT vind ik dan weer een beetje lang duren.

Zebra ja ik heb die buikpijn ook, ik wijt het aan de innesteling en misschien al een beetje bandenpijn... Elke zwangerschap tot nu toe 'last' van gehad, daaraan herken ik het ook telkens :)
Zo'n vroege echo die ze aanboden is denk ik om te kijken naar een kloppend hartje, de vitaliteits echo.
Het wordt al gezellig in dit forum! Welkom allemaal.
Zebra ik heb ook soms buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me ook graag aanmelden! Erg spannend!

Wij hebben afgelopen week ook positief getest en eigenlijk was ik een beetje in shock dat het zo snel raak was (2de ronde). Erg fijn en erg gewenst maar ik moet nog wel even wennen aan het idee.
Ik denk dat UD ergens eind januari is maar mijn laatste cyclus was wat vreemd dus weet het eigenlijk ook niet.
Ik ben 29 en mijn vriend is 35.

Lijkt me erg leuk om hier mee te schrijven. Kan ik toch mooi ervaringen lezen en schrijven die ik nog niet kan of wil delen met mijn omgeving.
Hebben jullie al last van kwaaltjes?

Ik had voor de positieve test af en toe steken in mijn onderbuik (achteraf innestelingspijn denk ik). En nu begint de misselijkheid toe te nemen en ben ik vooral heel moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven