Uitgerekend Januari/ Februari 2021

23-05-2020 12:19 4 berichten
Hallo allemaal!😃

Ik ben Jessie 30 jaar, mijn vriend (35 jaar). Werk in de zorg ben rond 5 februari uitgerekend van ons 1e kindje, zijn vanaf december bezig.
Zou het leuk vinden om in contact te komen met meer vrouwen die rond deze tijd zijn uitgerekend!😊
Hoi Jessie! Ik schrijf graag mee. Ik ben half januari uitgerekend. Al zal die datum waarschijnlijk nog wel veranderen na de echo.

Ook voor mij is het het eerste kindje. Ontzettend spannend allemaal. Ik ben 33 en ben nu 6 weken zwanger. Ik heb op 2 juni een vroege echo.

Hoe voel jij je? Ik ben sinds twee dagen behoorlijk misselijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meeschrijven. Ik ben volgens eigen telling 2 februari uitgerekend, maar volgens de verloskundige zou ik al iets verder kunnen zijn. Na de eerste echo op 16 juni zal ik al iets meer weten.
Heb namelijk de laatste keer geen normale cyclus gehad.
Sinds woensdag weet ik dat ik zwanger ben, niet omdat ik niet ongesteld werd maar omdat ik al 4 dagen op rij zeer positieve ovulatietesten had.
Volgens clearblue 2-3 weken.

Eerste kindje en vind het hartstikke spannend. Heb voor nu alleen maar last van gevoelige borsten. Misselijk gedurende de dag af en toe.
Ik voel me gelukkig erg goed af en toe wel last van dat ik meer vermoeid ben. Ik heb maandag 22 juni de 1e afspraak staan eerder kon ik namelijk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven