Zwanger worden vanaf juni 2020 (Tabel)

13-06-2020 13:09 437 berichten
Vervolg op
‘ Zwanger worden vanaf juni 2020’, met tabel.

Voor allen die willen aansluiten!
NaamLftKindRondeNOD/echo datum/ud Bijzonderheden
NWell 25/3015 30 december pcos, clomid50mg werkt niet, nu clomid 100mg
Mms25 27/311e:hug: 18 januari mk
Lize129/332e 1 jaar:hug: 22 december mk nov
Sali1985 34/372e 19mnd:flirting: ud half augustus
maMarjan leeftijd3e 6jr/2jr:flirting: :heart: ud 2 juni, 17/12 echo mk april ‘19
September10 30/351e :flirting: :heart: ud 25/2
Adventkalender 311:flirting:ud 19/3 mk mei
Zwartgroen (leeftijd)2:flirting: :heart: ud eind maart
Lalameme 25/28 2e 21mnd:flirting: :heart: 15 april UDguos vanwege groei dochter
pinguin00 262e 8mnd :flirting:Ud 2/5 mk aug '18. 18-06 opnieuw intake icsi
Kristie1988 31/322e 18mnd:flirting: :heart:u/d 3 mei1e kindje prematuur
anoniem_63ad9d62633bc wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:46
87.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey, top dit!
Ik kopieer hier ff mijn reactie die ik net al in het andere topic had geschreven.

Lize ik ben in augustus 2014 gestopt met de pil. Uiteindelijk dus 5 jaar geduurd. Wat je schrijft over leven in het moment en achteraf pas door hebben wat er is gebeurd herken ik ook wel. Toch goed gedaan hoor dat je pas bevallen bent dan met 39+6! Ik ben bevallen met 39+4. Leuk dat je ook nog een bonusdochter hebt! Hoe oud is zij?

Kristie ik heb ook wel dat het anders voelt nu ja. Misschien zelfs nog wel spannender. Krijgt zoon een broertje of zusje, zal baby 2 net zo makkelijk zijn, hoe verloopt deze zwangerschap etc. Maar kan wel helemaal enthousiast worden van het idee om hopelijk snel met z'n viertjes te zijn!

Goudvis jeetje een huilbaby lijkt me wel pittig hoor. En die bekkeninstabiliteit is ook geen pretje. Gek he dat je gevoel zo kan veranderen. Eerst tevreden met z'n drietjes en dan toch ineens daar die twijfel.
Spannend wel weer hoor! Zou gaaf zijn als het weer zo snel raak is.

Lalameme hey! jouw naam zegt me ook wel iets maar ik weet idd ook niet meer of we samen hebben geschreven of dat ik je in andere topics heb gelezen. Eind 2015 3x iui gedaan zonder resultaat. In de eerste icisi poging zwanger geraakt maar dat werd een miskraam en de terugplaatsingen daarna lukten niet. Uiteindelijk bij poging 2 zwanger geraakt van de eerste terugplaatsing. We hebben nu nog 2 cryo's in de vriezer. Hopelijk blijven die plakken en hoef ik niet weer opnieuw een punctie.
Flessenweigeraar lijkt me ook pittig hoor!! Ik heb fulltime gekolfd omdat live voeden zoveel pijn deed dat het of kolven of kunstvoeding werd. Ik zou dus niet weten hoe ik dat gedaan zou hebben met een kindje die alleen maar uit de borst wil drinken! Maar jij hebt ook geen fijne onbezorgde zwangerschap gehad lees ik. Spannend wel hoor dan weer om voor een tweede te gaan!

September welkom! Spannend!! Die dagen aftellen tot je nod duurt inderdaad altijd zooo lang. Afwachten maar en duimen!

mamarjan Welkom! Wat vreselijk dat het bij 15 weken nog mis is gegaan. Het is natuurlijk sowieso heftig, maar bij die termijn nog.. jeetje.

Nwell ah fijn dat je menstruatie eraan komt! Ik vind 45 dagen wel langgg maar jij bent nog langer wachten gewend dus? Ben je allang van de anticonceptie af? Hopelijk zal het steeds geleidelijk aan wat korter worden en kun je goed je eisprong vinden dmv ovulatietesten of temperaturen!

Wat super dat er al een topic met een tabel hebt gemaakt! Ik zal mijn reactie daar ook even kopieren haha. Zullen we dan daar verder schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Super fijn dat er een tabel is nu! word een stuk overzichtelijker van :)

@ Pinguin00 Wat een lange weg hebben jullie gehad voor een kindje. Lijkt me erg zwaar en pittig.
Voor mijn doen is 45 dagen niet zo heel lang. Tuurlijk vind ik het wel erg vervelend dat ik zo'n lange cyclus heb en word ik wel eens ongeduldig maar het is nu niet anders. Nee, ik ben al heel lang van de anticonceptie af, mijn lichaam hoeft daar niet meer aan te wennen.
Ik heb nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad, en ik ben bang dat ik dat ook nooit ga krijgen. :)
Pinguin: oh wauw. 5 jaar! Wat bijzonder dat het alsnog gelukt is. Ben je nu ook bang dat je eventueel weer zo lang moet wachten? Snap ook wel dat jullie nu hij 8 mnd is al weer willen beginnen voor een 2e. Hopelijk laat hij/zei niet zolang op zich wachten.
Mijn bonusdochter is 7 jaar bijna 8. Al een hele grote meid maar zo gezellig. Ze begint al lekker vroeg met puberen haha. Heb jij trouwens ook mee geschreven in 'uitgerekend in oktober topic?

Ik schrijf mee via telefoon dus zou iemand bij mij de leeftijd willen plaatsen?
Ik ben 29 en vriend is 33.
Helemaal leuk zo met tabel..
Alle reacties Link kopieren
nwell 45 dagen vind ik ook al lang. Ik vind het wachten op mn menstruatie nu al weer een hele opgave! Temperaturen doe je altijd in de ochtend, voordat je uit bed gaat. Bij mij lag hij op/in mn nachtkastje en dan voordat ik opstond temperatuurde ik en voegde het toe in mijn app. Er zijn fijne apps waar je het heel goed in bij kunt houden. Ik gebruik graag fertilityfriend!

lize leuk een bonusdochter! Die zal ook wel trots zijn straks als het zover is!

Fijn die tabel! Kunnen we zien waar iedereen is in dit hele proces!

Ik begin het wel spannend te vinden nu. Ik gok zo op 11 of 12 dpo te zitten nu. Voor de zwangerschap van dochter had ik nu zeker al bloedverlies gehad. Maar wie zal het zeggen, we wachten denk ik nog maar eventjes verder. Maar spannend vind ik het wel! Ik zou werkelijkwaar verbaasd zijn als het nu al zo snel raak is.
Alle reacties Link kopieren
sorry mamarjan ik had jouw berichtje gemist. Wat verschrikkelijk om een miskraam te hebben, en dan ook nog na 15 weken. Dat moet onwijs heftig zijn geweest voor jullie.
Lalameme: Jaa zeker gezellig..en trots is ze al op haar zusje. Ik denk als er nog 1 komt ze het nu lastiger vind. Ze zegt wel eens dat ze niet nog een broertje of zusje wilt. Vooral als we eerder naar huis moeten ivm slapen. Mijn dochter slaapt ergens anders gewoon echt niet dus kan zo hele dag mee wakker zijn als we op visite gaan. Dus ja dat vind ze wel lastig. Maar als ze samen spelen vind ze het toch wel erg leuk.. Echt een moedertje soms..

Wat spannend zeg! Geen 1 zwangerschap is het zelfde dus wie weet! Ik zit nu. 4 a 5 dagen voor mijn nod.. Maar dit keer niet fanatiek bezig heweest dus betwijfel het haha.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk lize ik denk dat er voor broertjes en zusjes altijd 2 kanten aan zitten. Waarschijnlijk is ze straks weer net zo blij met haar nieuwe broertje of zusje als met haar lieve zusje! Lastig he dat slapen. Onze dochter doet dat ook meestal niet als we ergens zijn. Sowieso een enorm slechte slaper geweest. Inmiddels niets meer te klagen gelukkig!

We gaan het zien! Tijd even vooruit spoelen maar? :hyper:
Wat fijn een tabel, stukje overzichtelijker. Ik gebruik vooral mijn mobiel maar als ik een keer op de laptop zit dan zal ik mn leeftijd ook invullen. Ik ben 30 jaar en mijn man 35 jaar.

Oooh lalameme, kan jij dat.. de tijd doorspoelen? Aub!

Nog 5-7 dagen wachten pfff en het liefst wil ik tot dag 7 wachten als ik nog niet ongesteld ben geworden..
Alle reacties Link kopieren
Fijn het tabel! Leuk om iedereen te kunnen volgen zo. Veel verschillende verhalen!
Ik zal voornamelijk meelezen en af en toe reageren :)
Lalameme: jaa klopt. Denk ik ook hoor. Ze is een top zus dus geloof ook wel dat bij de 2e ze net zo leuk zal doen. Zal vast wennen zijn ook voor haar maar dat was bij de eerste ook zo. In1x ook een speen willen. Vreemd vinden dat ze eerder op bed moet dan de baby die nog bij mij beneden mocht liggen. Noem maar op haha maar hoor dat bij veel gezinnen dat het er zo aan toe ging met wat oudere kinderen dus helemaal niet erg.

Tijd vooruit spoelen klinkt leuk maar hoeft voor mij niet. De tijd gaat al zooo snel!! Haha nog even met mijn ogen knipperen en ze is al 1 jaar. Blijf nog maar even lekker lang klein denk ik dan.

September: spannend hoor! Heb je ook een gevoel of je het bent of niet?
Alle reacties Link kopieren
Oh lize dat ben ik meer dan eens met je! Ik zou heelgraag de tijd stop zetten, dochter gaat veel te hard. Maar ik doelde alleen op de laatste dagen van mijn wacht weken, ik kan die testen maar moeilijk dicht laten terwijl ik het liefste zo lang mogelijk wacht. Bizar he hoe snel die kleintjes gaan. Het echte newborn is er zo snel vanaf! Al moet ik zeggen dat ik alles wat nu weer nieuw is ook zo leuk is! Alles was ze weer nieuw leert maakt mij ook zo trots.

Ja dat denk ik ook! Ik was zelf ook al wat ouder, nog wat ouder dan jouw bonusdochter toen ik er nog broertjes en zusjes bijkreeg. Ik vond en vind dat nogsteeds zo ontzettend leuk. Lekker helpen en spelen met ze ik vond het echt fantastisch!

Super spannend september! Ik hoop met je mee. :)
Aahh zo. Jaa dat snap ik dat je dat wil doorspoelen haha. Ik sta er nog redelijk relaxed in. Nog zo van ahg ik zie het wel ofzo. Maar als we straks weer even bezig zijn zal ik er vast ook meer mee bezig zijn. Had ik bij de eerste ook.

Jaa zo snel! En zoveel leuke dingen ontwikkelen ze nu! Haar eerste tandje is er inmiddels doorheen dus helemaal trots haha.. Ze kan nu zitten, rolt alle kanten op en wil alleen maar staan en springen. Kan ook al los staan!!! Maar dat heb ik 1x gedaan omdat ze op schoot zo stevig staat dus was nieuwschierig. Maar dat laat ik nog maar even zoals het is haha. Vind dat wat te vroeg😊 kruipen wil ze zooo graag alleen ze snapt nog niet dat ze dan niet alle voetjes en handjes van de vloer moet doen als een zeester in de ronte slaan..
Gewoon maar een paar dagen doorspoelen, stuk of 6 is al genoeg hahaha.

Lalameme, je nod is al over 2 dagen! Heb je early tests?

Lize1, haha een zeester.. hoe schattig! Leuke leeftijd als ze alles willen uitproberen.

Ik heb hier het gevoel dat mijn cyclus dit keer 33 dagen was (ipv 35). Heb last van ongesteldheids krampjes...
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen getest, wit. Niet dat ik dat helemaal niet gewent was en lekker dom dat ik erin geloofd heb, het was ook gewoon te mooi om waar te zijn. Hoofdpijn nu en licht bloedverlies, ik zeg klaar voor deze ronde. Hopelijk zet het snel door! Ik sta wel weer met bijde benen op de vloer nu. Dat scheelt.

Heerlijk he lize al die mijlpalen! Snel is ze met alles hoor! Knap! Hahaha, heel herkenbaar, die zeester! Deed dochter ook! Die kroop uiteindelijk pas met 10 mnd! Maar liep op haar 1e verjaardag wel al los.

Oei september, even spannend nog dus. Ik hoop dat ook jij snel duidelijkheid hebt.
September: wat jammer zeg! Maar zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog.

Lalameme: ooh dan heeft je dochter niet lang gekropen. Ook knap hoor dat ze al met haar 1e verjaardag los liep.
En wat jammer dat je test wit was. Nu weer met beide benen op de grond en op naar de volgende ronde. Ik duim met je mee!
Gek he paar dagen voor je ongesteld word of niet voel je allemaal dingen haha..

Ik moet over 3 dagen ongv ongesteld worden. Maar ook het idee of voel ik van alles in mijn buik. Kan je je zo gek maken! Maar ben benieuwd ik ga pas testen als ik 2 dagen overtijd ben ongv. Vorige zwangerschap elke maand zoveel zwangerschap testen door heen gesleept haha ga dat nu maar niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer lalameme! Maar je nod is de 18e toch? Wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Lalameme Ja, 45 dagen is ook nog steeds een lange cyclus. Vooral nu we bezig zijn om zwanger te raken is het wel frustrerend. Ik hoop dat het nog wat minder word maar ik ben er bang voor...
Wat jammer dat je negatief hebt getest! Je zit nog wel voor je nod dus misschien toch nog een kans?

Jullie nod komt ook in zicht Lize1 en September10 Spannend! Zou mooi zijn als het raak is!
Alle reacties Link kopieren
Ronde 2 is hier begonnen. Ik ga weer starten met temperaturen en ovulatie testen om mijn cyclus weer te leren kennen, er klopt nu niets van de voorspelling en ik vind het wel fijn te weten hoe en wat. Wie weet stop ik daar over een aantal maanden weer mee!

Haha verstandig Lize ik heb ze altijd van de action. Kosten 1.79 voor 2 stuks. Dan is het nog te doen :)
Jammer! En succes met de volgende ronde, als het hier niet raak is dan wil ik ook ovulatie testen gaan gebruiken maar welke zouden het beste zijn?

Nog 5 dagen.... :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Geen idee september, ik bestelde ze altijd bij zwanger&kids nu weer gedaan. Die bevielen mij prima en fijn geprijst. Spannend! Nog even geduld!

Heel veel succes morgen penguin laat je weten hoe de intake verloopt? Ik hoop dat jullie heel snel mogen/kunnen starten! Super spannend! Hebben jullie dezelfde fertiliteitsarts als eerder ?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de ovulatietesten van de action. 5 voor 2 euro oid. Werken super goed!
Nwell: zou zeker mooi zijn als het raak is maar ook wel heel bijzonder en even gek denk ik. Vooral omdat we maar 1x sex hebben gehad dus ga er deze maand niet vanuit haha. En gelijk de eerste ronde. Maar goed je weet het nooit maar voel al wat ongesteldheidskrampen dus denk dat het 1 deze dagen door breekt.
Penguin: veel succes vandaag! Ben benieuwd en hopelijk kunnen jullie snel starten.
Alle reacties Link kopieren
lalameme wat jammer! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.

Lize1 nee, je weet het nooit. Wel spannend het wachten.

Bij mij zet de menstruatie niet door, heel vervelend... Ik heb een paar dagen bij het afvegen wat bruin met wat rood verlies gehad maar dat is nu zo goed als gestopt. Nog maar even afwachten of de "echte" menstruatie nog komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven