Zwanger worden vanaf september

29-07-2020 11:00 1894 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.

NaamLeeftijdenGezinssituatieNODBijzonderheden
Bloem_Joppie35/382e kindje29-12
Vera9933/342e kindje20-03


Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdenGezinssituatieUDBijzonderheden
Larv-227/292e kindje+/- 27 juni
Nolatjeee9029/361e kindje07-2021
Aviendha28/321e kindje07-2021miskraam in oktober
koetjesenkalfjes30/312e kindje begin 08-2021 2 miskramen
Ananaskiwi33/332e kindje?
Piccobello33/351e kindje begin oktober 2021
Roossie199030/291e kindjeeind oktober 2021
Daanstje27/332e kindjebegin december hypothereoidie, miskraam december 2020
Herinnering28/341e kindjeBegin januari

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd ook echt niet gezellig van de Mirena, dus misschien hadden we geen klik :biggrin:

Ik koop dus net een zwangerschapstest bij de AH, vraagt de kassamevrouw:

' Hoop je dat het lukt?'

Akward....
Noooo wat ongepast :mrgreen: :applause: wat zei je?
Alle reacties Link kopieren
Omg Pico wat een vraag @(
Alle reacties Link kopieren
Ik zei eerst 3 keer: Wat zeg je? Want ze fluisterde.

Toen zei ik uuuh Ja...

Toen zei ze: Nou dan hoop ik het voor je!

Voor mij is het niet zo akward maar je zal maar hopen dat het niet zo is.

' Nee Anita, ik heb mij gister laten uitwonen door 7 anonieme Tinderdates, ik zou niet weten wie de vader is. Dus ik hoop niet dat het lukt' :facepalm:
Hahahahhaha :cheer:
Wat een giga brutale vraag zeg. Dat soort dingen moet je met een stalen gezicht verkopen, net als morning after pillen, condooms, glijmiddel en canesten gyno.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
06-08-2020 11:17
Wat een giga brutale vraag zeg. Dat soort dingen moet je met een stalen gezicht verkopen, net als morning after pillen, condooms, glijmiddel en canesten gyno.
Haha exact.
Helaas had ik deze vakantie canesten nodig. Het was best een uitdaging dat enigszins discreet in het Frans te regelen.
Het meisje wat me hielp in de apotheek kreeg een rood hoofd toen ze me begreep, nadat ze echt netjes vroeg wat ik nodig had.
Ik hoop wel dat deze klachten voorlopig weg blijven. Het wordt anders wel wat moeilijker op het juiste moment seks te hebben haha
Oeiiii ik voel het gewoon branden >.< ....

Katoenen ondergoed dragen, 's nachts slapen zonder ondergoed, alleen wassen met water en goed naspoelen als er per ongeluk wat zeep in komt, geen chilly/lactacyd rommel en dergelijke en bij irritatie vette zalf (lanette/vaseline/cetomacrogol) smeren. Dan blijft t vaak wel weg :).
Alle reacties Link kopieren
Eens Kokoro! Je zal maar 18 zijn ofzo en zo'n kassamevrouw meemaken!

Ik heb super goede ervaringen met Balance Activ trouwens, ik had heel veel terugkerende klachten maar sinds ik dat gebruik niet meer( was tip van gynaecoloog, nadat ik voor de 3e keer een kuur kreeg bij mn HA en zei nu ben ik het zat... ) . Misschien nog tippie voor iemand hier :)
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden!
Die dingen pas in idd toe Kokoro, helaas voor nu niet geholpen.
T komt hier vaak met fases na m'n menstruatie. Nu 3 maanden achter elkaar. Ik gebruik expres al geen tampons en maandverband meer maar een cup. Daarmee is t 3 jaar mee weg geweest. Nu weer raak. Maar de Franse zalf werkt als een trein! Tis een hogere dosering dan in NL en merk ook echt na een dag al verschil. Dus ik grapte al tegen manlief dat ik nog even met m'n koffer naar de apotheek ging om in te slaan :)
Kan nog wel vaseline halen, dat helpt miss bij de eerste irritaties om het tegen te gaan!

Wanneer ga je testen Picco? Ik ben wel nieuwsgierig :)
Alle reacties Link kopieren
Omg die reactie van de caissière kan echt niet... Des te meer een reden om het bij drogist te halen, daar worden ze volgens mij ook geschoold om geen opmerkingen te maken over aankopen (die je discreet wilt doen).

Spannend dat een aantal van jullie wacht op menstruatie, heeft er iemand al getest?

Hier ben ik ongesteld geworden, cyclus is nu mooi regelmatig 34-35 dagen sinds maart (toen met minipil gestopt). Wel spannend, volgende menstruatie is vlak voor vakantie met familie. Denk dat we daarom ook pas vanaf september echt gaan proberen, om dan gewoon te kunnen genieten van een onbezorgde vakantie. Maar je weet maar nooit…
Alle reacties Link kopieren
Haha jeetje wat onbeschoft van die caissière, alsof je dan inderdaad doodleuk gaat vertellen dat het niet de bedoeling was

Vervelend lijkt me dat Daanstje, zeker zo vaak achter elkaar. Zelf nog nooit last van gehad. Misschien idd maar wat tubes inslaan daar als ze zo goed werken :)

Ja Picco, wanneer testen? Ben ook erg benieuwd. Zodra mensen gaan testen wordt het pas echt spannend hier haha

Fijn van je regelmatige cyclus Vera99!

Trekken jullie het nog wat met de warmte? Wij hebben toch maar een mobiele airco aangeschaft, nu al de aankoop van het jaar :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Haha Daanstje, straks word je aangehouden bij de grens als smokkelaar :proud:

Fijn Vera, logisch dat je wacht tot na je vakantie!

Ik overweeg ook een airco, waar heb je 'm gekocht?

Ik zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden, twijfel of ik morgen test of nog even wacht tot zaterdag. Leuk dat jullie zo meeleven!
Alle reacties Link kopieren
@picco via Coolblue, geen heel exotisch ding. Vrij simpel en 1 van de goedkopere, dacht eerst maar eens proberen maar bevalt prima!
@Vera: ik heb nog niet getest, wacht het nog even rustig een weekje ofzo af. Het kan ook best zijn dat ik een cyclus van 35 dagen heb ofzo. Of dat ik inderdaad van het padje ben doordat de mirena er net uit is. Maarrrr... het spookt wel door mijn hoofd! Ik meende me eergisteren ook PMS achtig te voelen, maar rustig afwachten dus.
Ik vind onze mobiele airco helaas erg tegenvallen :(. Scheelt maar een beetje.

Ben heel benieuwd of deze week de eerste positieve testen gaan vallen in deze groep! Wat een geduld zeg! Ik zou al testen denk ik 😅🙈.
Haha ja het scheelt dat ik op vakantie ben en dus een beetje een andere mindset heb nu ofzo... als ik zou willen ben ik zo bij een drogist. Maar ik vind het te makkelijk ofzo. Ik kan makkelijk een langere cyclus hebben. Zojuist zei ik tegen mijn vriend hoe het zit (nog niet ongesteld) en hij zei meteen
'dat word je vast nog wel' daarop zei ik wat ik eergisteren voelde (ongesteld achtig) en dat De 28 gemiddelde dagen om zijn en ik het dus nog niet ben. Het kan ook betekenen dat ik wel zwanger ben en dat vind ik best gek en spannend.

Nou, hij kan zich daar totaal niet in verplaatsen. Hij kan niet nadenken/zich opwinden over dingen die er niet zijn zei hij. Dus ik heb nu bedacht dat ik mijn mond er een paar dagen over hou, dat heb ik ook gezegd. 'Ik hou er wel over op!!!'. Als we over een week thuis komen en ik ben niet ongesteld geworden dan haal ik een test.
Alle reacties Link kopieren
Vlavi schreef:
06-08-2020 18:16
Haha ja het scheelt dat ik op vakantie ben en dus een beetje een andere mindset heb nu ofzo... als ik zou willen ben ik zo bij een drogist. Maar ik vind het te makkelijk ofzo. Ik kan makkelijk een langere cyclus hebben. Zojuist zei ik tegen mijn vriend hoe het zit (nog niet ongesteld) en hij zei meteen
'dat word je vast nog wel' daarop zei ik wat ik eergisteren voelde (ongesteld achtig) en dat De 28 gemiddelde dagen om zijn en ik het dus nog niet ben. Het kan ook betekenen dat ik wel zwanger ben en dat vind ik best gek en spannend.

Nou, hij kan zich daar totaal niet in verplaatsen. Hij kan niet nadenken/zich opwinden over dingen die er niet zijn zei hij. Dus ik heb nu bedacht dat ik mijn mond er een paar dagen over hou, dat heb ik ook gezegd. 'Ik hou er wel over op!!!'. Als we over een week thuis komen en ik ben niet ongesteld geworden dan haal ik een test.
Letterlijk mijn vriend. Hij heeft echt nog geen zin daarin. Gister begon ik over het aantal dagen werken en hij zei dat hij zich daarmee gaat bezighouden zodra het iets wezenlijks is. Mijn rationele kant vindt dat hij ook gelijk heeft. Maar goed, wel spannend Vlavi!!
Ik had ook verwacht vandaag ongesteld te worden (24 dagen) maar ik ben zeker niet zwanger... Gebruiken condooms en het is nog nooit fout gegaan dus nu ook niet. Zal van het weekend wel raak zijn, en hoop ook een beetje dat die cyclus nog een tikkie langer wordt (ben nu zo'n 4 maanden van de pil af). Heb het gevoel dat het het beste is als het zo gemiddeld mogelijk is :bonk:

Haha Picco, hoe oud was die caissiere ongeveer? Mega brutaal inderdaad maar ik had het wel grappig gevonden.
Denk dat ze het zelf awkard vond en iets wilde zeggen om de spanning te doorbreken :') wat dat betreft kun je het beter bij een drogist kopen.
aviendha wijzigde dit bericht op 06-08-2020 18:45
0.03% gewijzigd
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Haha zoooo herkenbaar bovenstaande. Mannen kunnen daar niks mee haha!

Ik heb net getest: geen streep. Ik word dus waarschijnlijk morgen ongesteld :bye:
Oke, dan is de spanning er maar mooi af Picco. Hoe was het om de test te doen en de uitslag te zien?
Ik snap mijn vriend ook echt heel goed hoor. Daarom hou ik nu gewoon even mijn mond. Hormonen... echt niet te doen af en toe.

@Aviendha: daarover ben ik nog maar even niet begonnen ;-). Maar het gevoel dat je al dingen wil bespreken en regelen herken ik.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga morgenochtend toch nog maar een keer testen.

Nog steeds niet ongesteld....

Ben bang dat in de middag testen misschien niet handig is dus toch maar weer even geduld....
Hmmm... snap ik. Toch niet echt een lekker gevoel zo.
Ik ben ook nog niet ongesteld en ik merk dat ik het moeilijk vind om nu wijntjes te gaan zitten drinken o.i.d. omdat de kans dus wel aanwezig is. Dus toch maar besloten om morgen ook een test te halen. Dan haal ik er ook wel meteen een paar idd. Succes alvast Piccobellobv! Zul je zien dat we meteen na die test morgen ongesteld worden :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zal voor je duimen Picco!

Edit: voor jou ook Vlavi :yes:
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Ohh spannend zeg!
Het komt wel dichtbij zo zeg :)

Vandaag met man ook wel even gefantaseerd, daar waar ik het helemaal zie zitten ziet hij ook wel beren op de weg. Maar beiden denken we ook wel, zodra we dat eerste jaar weer door zijn wordt het weer veel makkelijker!
Morgen gaan we weer naar huis, en ik merk toch dat er steeds door m'n hoofd spookt. 'misschien ben ik volgend jaar wel zwanger als we op vakantie gaan, of misschien gaan we niet omdat ik net bevallen ben'

Omdat ik de vorige x al met ronde 2 zwanger was gaat het wel een soort van in m'n hoofd zitten dat het deze keer ook wel snel raak zal zijn.. terwijl ik dat liever niet denk omdat ik de teleurstelling ook niet te groot wil laten zijn als het nu wel langer duurt..
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Daantje, ik denk ook steeds zulke dingen. Ik heb bij mezelf het gevoel dat het meteen raak gaat zijn. Maar dat gevoel komt denk ik ook omdat ik nog nooit onveilig seks heb gehad. Dat staat voor mij gelijk aan onmiddellijk zwanger worden :')
Het zal waarschijnlijk wel een teleurstelling zijn als het langer duurt... proberen rationeel te blijven.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven