Zwanger worden vanaf september

29-07-2020 11:00 1894 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.

NaamLeeftijdenGezinssituatieNODBijzonderheden
Bloem_Joppie35/382e kindje29-12
Vera9933/342e kindje20-03


Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdenGezinssituatieUDBijzonderheden
Larv-227/292e kindje+/- 27 juni
Nolatjeee9029/361e kindje07-2021
Aviendha28/321e kindje07-2021miskraam in oktober
koetjesenkalfjes30/312e kindje begin 08-2021 2 miskramen
Ananaskiwi33/332e kindje?
Piccobello33/351e kindje begin oktober 2021
Roossie199030/291e kindjeeind oktober 2021
Daanstje27/332e kindjebegin december hypothereoidie, miskraam december 2020
Herinnering28/341e kindjeBegin januari

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren
@vlavi goed hoor, man kan er de humor wel van inzien gelukkig (juist omdat ik normaal heel stabiel ben). Heb er ook vooral thuis soms ‘“last” van, op werk niet echt eigenlijk.

Wat fijn Aviendha! Toch een hele opluchting hè als ze het dan weten 😊 wordt het weer wat echter van
Alle reacties Link kopieren
Daanstje hoe zijn de eerste dagen werk weer?

Aviendhawat fijn dat alles goed is en dat er goed is gereageerd!!

Picco hoe gaat ie met jou?

Vlavi super jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. wat kan je toch voor de gek worden gehouden

Larv haha fijn die Stemmingswisselingen zeg!! :-D gelukkig kan je man er om lachen.

Hier een goede uitslag van de NIPT dus erg opgelucht. We gaan het nu ook langzaamaan vertellen hier en daar.
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Nola! Veel vertel plezier
Alle reacties Link kopieren
Fijne Aviendha dat ze positief reageerden :).

Spannend Nola, om het iedereen te gaan vertellen. Maar ook leuk denk ik :)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat ze zo positief gereageerd hebben op je werk Aviendha! Kan me voorstellen dat dat een opluchting is :)

En Nola, wat een opluchting ook voor jou! Veel plezier met het vertellen aan iedereen, hopelijk voel je je ook goed!

En die stemmingswisselingen zijn herkenbaar Larv! Al klinkt het bij jou nog mild, ik heb het (zwanger of niet, hormonen doen nare dingen met mij) altijd best wel te doen met mijn man..

Het gaat wel redelijk met mij, zolang ik er neit aan denk dat ik een miskraam heb gehad, of me niet bedenk hoever ik nu eigenlijk zou zijn geweest gaat het eigenlijk wel prima. Maar door de gekste kleinste dingen word ik eraan herinnert en dan moet ik huilen.
Vandaag en gisteren weer gewerkt, dat was oké, maar ik merk dat ik echt nog enorm moe ben. Gisteren misschien ook wel iets te hard van stapel gelopen, dus vandaag 2 uurtjes minder gewerkt (6 ipv 8) en merk dat ik me nu nog wel wat beter voel. Dus ik denk dat ik voor de komende dagen nog maar even op 6/7 uur per dag blijf. Hoe frustrerend ook, want ik wil door!
Ondertussen speur ik keurig naar een positieve ovulatietest en hebben we braaf om de dag seks. Alles voor nog een klein beetje controle :lol:

Hoe is het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Heftig Daan, ik kan mij voorstellen dat er veel kleine dingen zijn die je er toch aan laten denken.

Leuk Nola, veel plezier!

Ik plas nu 2 x per dag op het teststaafje en heb deze week om de dag sex. Dus Pico gaat er voor hoor :proud:
larv-2 schreef:
11-01-2021 19:24
@vlavi goed hoor, man kan er de humor wel van inzien gelukkig (juist omdat ik normaal heel stabiel ben). Heb er ook vooral thuis soms ‘“last” van, op werk niet echt eigenlijk.
Ahhh nice, dat scheelt! Iemand moet toch een beetje relativeren :mrgreen:

@Picco: netjes hoor!! Dat doe ik je niet na, zo georganiseerd :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Fijn van de goede echo’s en testen!

@vlavi helaas ... op naar de volgende ronde.

@daanstje ook fijn om te horen dat het redelijk met je gaat! Rustig aan doen met werken, maar ook fijn dat je dat zelf ook merkt.

@picco Haha goed bezig deze ronde, heb je je ei al gevonden?

Hier CD 32, en 12 dpo, had ik het weekend van 2-3 Jan 2 dagen een positieve ovulatietest. Wat ik begreep van de info die ik had gevonden, moet je uitgaan van de eerste piek. Ook had ik die zondag wat ovulatie krampen gevoeld dus dat zou wel kloppen. Maar ik heb al minimaal roze afscheiding dus ik denk gewoon ongesteld te worden morgen. Verder nog nul pms buikpijn, dus dat is wel een verschil met vorige ronde. Afwachten maar!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Vera! Ga je ook testen of gewoon afwachten? Ik duim voor je
Jaaaa spannend Vera!!! Ik duim voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Pico! 2x per dag lukt mij niet, ben ik iets te vergeetachtig voor :P.

Vera, fingers crossed dat er geen menstruatie doorbreekt.

Ik zit nu op cd11, dus ook weer begonnen met testen. Hoop dit keer mijn piek wat eerder te vinden dan vorige cyclussen, de vroegste was nu een ovulatie op dag 24.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Vera!

Roossie, Pico, zet m op!

Ik denk dat wij ook weer 'in the game' zijn, mijn ovulatie test loopt iets op! Fingers crossed op een knaller dit weekend. Ondertussen braaf om de dag seks, gelukkig is het geen straf met deze kou om dicht tegen elkaar aan te kruipen :)
Alle reacties Link kopieren
Helaas toch ongesteld geworden. De teleurstelling en “angst” dat we nu opeens niet meer vanzelf zwanger zouden kunnen worden lijkt wel iets groter te worden. Maar goed, we zijn pas vanaf sept/oktober bezig. Komende maand weer door met de ovulatie testen!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Vera, je denkt daar toch aan ondanks dat je weet dat een jaar nog normaal is...
Alle reacties Link kopieren
Vera, wat jammer.. Begrijpelijk dat je nu die gevoelens hebt, hopelijk vermindert het weer als de teleurstelling wat gezakt is.
Jammer Vera, en inderdaad herkenbaar helaas. Zou fijn zijn als dat hele gevoel achteraf er niet bij kwam kijken..
Alle reacties Link kopieren
Balen Vera 😔. En een jaar wachten is gewoon lang als je iets graag wil..

Daanstje! Succes dit weekend💪🏻
Alle reacties Link kopieren
Balen Vera.. ik snap je gevoelens en twijfels heel goed. En het maakt toch ook niet uit dat het niet rationeel hoeft te zijn. Soms is het gewoon goed dat gevoel er te laten zijn.
Een kinderwens is zo sterk en iets wat diep zit...
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Vera :hug: logisch dat je baalt.

Ik ben even wat minder actief, gaan over een paar weken verhuizen en zijn al heel druk met dingen regelen/inpakken/verkopen
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Joeejoee, even een egopost hier! Gelukkig vandaag, bijna 4 weken na het opwekken van de miskraam een positieve ovulatie test. Ik ben als een kind zo blij! Niet alleen omdat dit kans geeft op een nieuwe zwangerschap, maar vooral omdat m'n lijf het 'normale' weer oppakt!
Ik merk dat ik nu emotioneel ook wel een stuk af kan sluiten. Het voelt niet meer alsof m'n lijf aan het herstellen is, maar verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Super jammer Vera!

En wat een goed nieuws Daan, hoop dat jullie er ook gelijk goed gebruik van kunnen maken :-D

Hier momenteel niet echt nieuws, alles gaat wel goed
Alle reacties Link kopieren
Even afwezig geweest... sorry ik ben inmiddels weer wat fitter.

Daanstje super fijn! Ik snap je wel. Er is weer een mogelijkheid om vooruit te kijken naar wat er voor jullie komen gaat. Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend gehad hebben waarbij jullie hebben kunnen genieten van elkaar :yes: :rofl:

Vera, jammer! het is lastig. Je wil zo zo graag. En je hebt weinig invloed. Super lastig. :rose:

Voor de andere meiden, ik hoop dat jullie snel mogen genieten van positieve testen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Daanstje, wat fijn, je bent weer snel in the game! Nu hopen dat je weer heel snel zwanger wordt :)
Gooooo Daanstje!!! :high5: :blond:
Alle reacties Link kopieren
Oohh, dit gaat weer een laaaange wachtbank worden. 4 DPO en nu al gevoelige borsten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven