Zwanger worden vanaf september

29-07-2020 11:00 1894 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het zwanger worden vanaf september 2020 topic.

NaamLeeftijdenGezinssituatieNODBijzonderheden
Bloem_Joppie35/382e kindje29-12
Vera9933/342e kindje20-03


Zwanger :flirting:!
NaamLeeftijdenGezinssituatieUDBijzonderheden
Larv-227/292e kindje+/- 27 juni
Nolatjeee9029/361e kindje07-2021
Aviendha28/321e kindje07-2021miskraam in oktober
koetjesenkalfjes30/312e kindje begin 08-2021 2 miskramen
Ananaskiwi33/332e kindje?
Piccobello33/351e kindje begin oktober 2021
Roossie199030/291e kindjeeind oktober 2021
Daanstje27/332e kindjebegin december hypothereoidie, miskraam december 2020
Herinnering28/341e kindjeBegin januari

LH piek en timing:
https://modernfertility.com/blog/normal-lh-level

Kans op + zw.test per DPO
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

Kans op doorgaande zwangerschap
https://datayze.com/miscarriage-chart
zwangerwordenvanaf wijzigde dit bericht op 18-05-2021 18:31
94.61% gewijzigd
Spreken is zilver, forummen is goud.
Alle reacties Link kopieren
Haha Daanstje, tergend traag gaat de tijd op het wachtbankje he.

Ik zit op cd20 en we hebben om de dag seks gehad. Ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad op cd18, cd19 of cd20, afgaande op mijn cervixslijm.

Om de dag seks hebben is wel echt veel relaxter en fijner dan dagelijks! :)
Alle reacties Link kopieren
Spannend weer Daanstje!
Hopelijk snel weer succes :)

@Picco, hoe gaat het bij jou met testen?

Wij zitten op een andere wachtbank, namelijk wanneer hebben we positieve ovulatie test ;). Inmiddels CD 16, nog geen positieve test, maar gezien de lange cycli tot nu toe verwacht ik die ook niet... ik hoop dit keer rond dag 20 een positieve test te hebben, maar blijf sceptisch aangezien ik de vorige keer niks heb gevonden....
Alle reacties Link kopieren
Lange zit voor jou weer Roossie! Hopelijk helpt de tarwekiem olie je deze ronde!

Herinnering, ja om de dag is veel fijner! Houdt het zeker leuker. Wanneer schat je je NOD ongeveer?

Ben benieuwd hoe het met de rest gaat!
Bloem, al een tijd niks van gelezen, hopelijk laat je nog wat van je horen!
Alle reacties Link kopieren
Daanstje schreef:
20-01-2021 17:23
Herinnering, ja om de dag is veel fijner! Houdt het zeker leuker. Wanneer schat je je NOD ongeveer?
Als mijn cyclus weer 28 dagen is, dan 29 januari. Dus ik ga ook gewoon vanaf de 29e testen :) Wanneer ga jij testen?

Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat, en
@Bloem! Tijdje niet gelezen!
Alle reacties Link kopieren
@herinnering, ik hoop het vol te houden tot 30/31 januari. Dat zou ongeveer 12/13/14 DPO moeten zijn...
Alle reacties Link kopieren
@Daanstje, succes... :)

@Picco, hoe gaat het testen bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Daanstje: fijn dat je weer op deze manier kunt bezig zijn!

@Herinnering bijna je NOD, spannend, merk je wat?

Ik heb in ieder geval positieve ovulatietesten gehad, dus toch ook een keer blij geweest met een test haha! Nu maar weer afwachten....
Alle reacties Link kopieren
@picco, wat fijn! 2x testen heeft dan zn vruchten afgeworpen.

Nee ik merk weinig, behalve dan dat ik mij nu erg focus op de positie van mijn baarmoederhals en cervixslijm 😂 Als ik daar op af ga zit ik nu nog steeds in mijn vruchtbare dagen, hoop dat dat niet zo is.

Hoe gaat het verder met jou, merk jij al iets? En is de druk op je werk nog uit te houden?
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg te stoppen met mijn werk, maar wil eigenlijk nog even betaald een zwangerschapsverlofje meepakken ;)

Je word gek he, van alle signalen voelen en duiden :)
Alle reacties Link kopieren
Haha je wil nog een betaald zwangerschapsverlofje meepakken, is je goed recht. Ik zou er hetzelfde over denken denk ik. Ik hoop voor je dat je het volhoudt totdat je zwanger bent, dan kan je beginnen met aftellen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, Pico, herkenbaar, zou het ook zeker in die volgorde aanpakken!
Ik wil minder gaan werken, maar wacht daar dus mee tot na de volgende zwangerschap zodat ik verlof nog gewoon voor 32 uur uit betaalt krijg.
Met verlof zijn is toch een dure aangelegenheid (teveel tijd om te schattige baby spullen en kleertjes te kopen) dus dat moet ergens van betaald worden :A:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou precies! Ik vind het alleen wel lastig, want in mijn hoofd wil ik morgen stoppen.

Ik ben al 2 dagen wat misselijk, maar kan ook komen doordat ik wat slechter eet :yum:

Ga zo maar eens kijken vanaf wanneer ik kan testen...
Alle reacties Link kopieren
Oooh Picco spannend!

Ik vind het vreemd, gister zat ik op cd24 en ik had nog steeds slijm waar ik draden mee kon trekken. Het was alleen wel wat witter van kleur en niet helemaal doorzichtig. Dus wij blijven maar gewoon om de dag seks hebben voor de zekerheid :) Ik denk wel dat ik mijn testdag wat verschuif, van de vrijdag naar de zaterdag of misschien zelfs de zondag.
Alle reacties Link kopieren
Herinnering, beide keren dat ik zwanger was, had ik meer slijm en afscheiding dan normaal terwijl ik al bijna ongesteld moest worden. Normaal ben ik tegen die tijd juist heel droog. Dus wie weet :hyper:

Spannend Picco, ik ben benieuwd! :-D
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Oeh wie weet Herinnering!

Ik heb net getest, zou 50% kans moeten hebben op goede uitslag. Niet zwanger maar zegt eigenlijk nog net niks. Dus maar weer afwachten :lol:
Alle reacties Link kopieren
@Aviendha, dat las ik gisteren ook op het internet toen ik ging googelen 🙈 Wie weettt :kneel:

@Picco, bah jammer! Maar nog steeds 50% kans!
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Ik duim voor jullie beide!

En ook voor Daanstje, nog een paar dagen geduld :-D
Alle reacties Link kopieren
Picco, 50% is nog laag, ken iemand die pas paar dagen na de NOD positief teste :).

Herinnering, vrouwenlichaam is soms ook lekker onduidelijk hea ;).

Hier inmiddels CD 21, nog geen positieve ovulatietest, maar vroegste Ovu was dag 24 dus kan nog :).
Probeer positief te blijven al zijn die lange cycli wel vermoeiend.....
Alle reacties Link kopieren
Picco, ik testte pas veel later positief! Dus ik blijf duimen!

Herinnering ook voor jou blijf ik duimen, spannend!

En natuurlijk voor alle anderen!

Hier heb ik vanmorgen een goede termijnecho gehad. 11.4 nu :-D
Alle reacties Link kopieren
@Roossie, snap je frustratie heel goed. Succes met doortesten.

@Koetjes, wat fijn, gefeliciteerd :-D

Erg lief van jullie allemaal dat jullie meedenken en meeduimen 😊
Alle reacties Link kopieren
Pff, wat een gedoe dit wachtbankje.. had vanmiddag een hele sliert bruinverlies, dus ik dacht dat m'n menstruatie zou beginnen. Maar nu is de afscheiding gewoon weer wittig.
Ik heb nooit bruinverlies voor m'n menstruatie. Het zou innesteling kunnen zijn, of toch het begin van een menstruatie die gewoon anders begint na de miskraam..
Ik twijfel wanneer ik ga testen, had de 17e een positieve ovulatie test, wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Als je de 17e een positieve ovulatietest hebt gehad, dan zou het potentieel heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Als ik jou was zou ik dan overmorgen testen. Heb je extra gevoelige zwangerschapstesten? Dat scheelt ook weer, ik heb testen die 10 miu/ml detecteren. En op hoeveel dpo had je de vorige keer een positieve test?
Alle reacties Link kopieren
Een hele sliert nog wel, de details hier zijn echt heerlijk :whistle: maar even zonder gekheid, het zou heel goed innesteling kunnen zijn. Bij eerste zwangerschap had ik dat ook. En ik dacht toen dat ik ongesteld werd, maar het zette maar niet door en een paar dagen later had ik een duidelijke positieve test.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Aviendha schreef:
26-01-2021 19:58
Een hele sliert nog wel, de details hier zijn echt heerlijk :whistle:
Hahaha, ja sorry hoor, ik móest het even kwijt.. had er ook een foto van kunnen uploaden :-P)

Hmm, vrijdags maar testen dan, dat zou 11 DPO moeten zijn. Ervan uitgaande dat de 17e positieve test is de 18e eisprong..
Net na het douchen ook vocht uit m'n linker tepel. Jaheeuur, nog meer details kun je op aanvraag krijgen. Maar niet.te.doen.dit.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha een foto uploaden ja, was een goed idee geweest ;)

Klinkt allemaal heel hoopvol Daanstje. Misschien doe ik toch wel met je mee en ga ik ook vrijdags testen. Ik zie alleen erg op tegen de teleurstelling als ie negatief is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven