Uitgerekend 2e helft juli 2021

16-11-2020 21:10 363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is er voor de iedereen die in de 2e helft van juli is uitgerekend!
Laat weten of je mee wil schrijven, dan zet ik je in de tabel :-) :jump:
Wil je iets aanpassen? Laat dat dikgedrukt aan mij weten!

Naam Leeftijd Uitgerekende
datum
Hoeveelste
kindje
Echo
Mirriemirrie 34 22 juli :heart: 2e
Bizarre 34 19 juli :heart: 1e 29-12
Hybris 31 20 juli 1e 9-12
SingleQueen 37 20 juli :heart: 1e 6-1
Nalala 31 21 juli :heart: 3e 23-12
Olijfje 29 21 juli :heart: 1e 30-12
Puzzelstuk 21 juli :heart: 2e 30-12
Cela 34 22 juli :heart: 1e
Lapjeskat 28 22 juli 1e 15-12
Neweve 30 22 juli 1e
Fietsertje89 30 23 juli :heart: 1e 21-12
lapetiteprincesse 30 23 juli 1e
Plukje83 36 23 juli :heart: 2e 31-12
Amber 26 24 juli :heart: 1e
Nolatjeee90 28 25 juli :heart: 1e 11-12
Lisedor 35 27 juli :heart: 3e 5-1
Phloxx 29 27 juli 1e 14-12
Aviendha 28 28 juli 1e 15-12
Vivavette 29 28 juli :heart: 1e 7-1
Lampje279 32 29 juli :heart: 1e 23-12
Janeway103 30 juli 2e 16-12
_mathilde_ wijzigde dit bericht op 15-12-2020 10:21
65.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:biggrin:

Janeway Precies dat kan ik me ook herinneren, veel logischer. En dan besprak je direct of je NIPT wilde of niet. Als ik daar nu uitgebreider over wil praten dan moet daar ook weer een aparte afspraak over komen las ik in hun mail. Ik ken de redenen, maar het is er door corona niet echt efficiënter op geworden zo. Niet erg, er zijn grotere problemen in de wereld, maar het is wel wat gek de intake ingaan zo.
Alle reacties Link kopieren
Janeway103 schreef:
23-11-2020 16:15
Precies die reden ga ik nu ook pas bij 8 weken. op 16 december. Vorige zwangerschap had ik dus ook een vage echo waarvan ze eerst dachten dat 't misschien niet goed zat. Week in de stress gezeten, dus dat wil ik nu ook voorkomen.
Wát een stress!!! Ik weet ook dat mijn baarmoeder iets naar achter is gekanteld waardoor ze in het begin vaak keihard op mijn buik moesten drukken. Ben ik al helemaal blij dat ik met 8 weken 'pas' kom. Moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Ergens is het natuurlijk heel slim om wat langer te wachten zodat je meer zekerheid hebt, maar ik vind het zo knap!! Ik vind elke dag te lang duren haha, ik wil ook gewoon weten of het goed is, stel er zit niks goeds, wil ik het ook zsm weg hebben eigenlijk. Voor ik me er teveel aan hecht en op verheug.

Hier enorm last van krampen in zowel darmen als baarmoeder, echt tot aan bijna flauwvallen toe. Die pijnscheuten duren vaak zo’n 20 minuten en dan zijn we weer klaar en kan ik weer verder, maar toch. Heb voor de zekerheid gebeld en word morgen getest op een blaasontsteking, just to be sure. Blij dat ik thuiswerk!

Puzzelstuk ik voel me een beetje precies zoals jij haha. Erger me er aan want ik ben normaal super levendig en energiek. Maargoed het is gewoon even niet anders! Het is voor een goed doel denk ik maar :hyper:

Mirrie bedankt voor de tip, ik ga dat eens zoeken die vezels. Wellicht helpt dat al voor een deel mijn krampen weg te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Nolatjeee90 schreef:
23-11-2020 16:58

Hier enorm last van krampen in zowel darmen als baarmoeder, echt tot aan bijna flauwvallen toe. Die pijnscheuten duren vaak zo’n 20 minuten en dan zijn we weer klaar en kan ik weer verder, maar toch. Heb voor de zekerheid gebeld en word morgen getest op een blaasontsteking, just to be sure.
Wat vervelend Nola! Bij mij zijn die twee ook aan elkaar gelinkt. Als ik last van mijn darmen heb, merk ik dat ook in mijn baarmoeder door krampen, maar niet zo heftig als bij jou. Laat ze maar testen, wellicht is het inderdaad zoiets "onschuldigs"
Alle reacties Link kopieren
Jee wat heftig Nola! Zo lang ook. Hopelijk kunnen ze je er snel mee helpen!

Ik heb zelf steeds een zeurend gevoel links onder in de buik. Soms steekt het wat. Ik heb idee dat het ook met mn darmen te maken heeft. Stoelgang gaat ook moeilijker, dus bedankt voor de tip!

Ik heb trouwens pas met 9 weken een echo en daarna intake. Ze zei ook dat voor 8 weken misschien nog niet duidelijk iets te zien of horen was inderdaad.

Ik vind het wel lastig dat we de 23e de echo hebben. Als het dan niet goed is ben ik met kerst erg down en dan weet ik niet of ik het wil delen met familie.

Ik merk trouwens dat mijn conditie ook mega achteruit gaat. Wilde net gaan sporten maar had gelijk een hele snelle hartslag. En ben snel buiten adem. Is dat normaal? 😂

Hebben jullie eigenlijk een innestel bloeding gehad? Ik niet namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Haha Puzzelstuk, o jee, het voelt opeens heel echt, als je zo zegt 'en deze zorgen gaan nooit meer weg' hahah
Neweve, wat jammer, niet naar de leukste stad van Nederland ;) al is fietsafstand van werk wel heel erg fijn!
Lapjeskat, volgens mij gaat een nieuwe groep om je heen opbouwen alleen maar makkelijker zodra je een kind hebt. Ik hoop dat er in onze nieuwe woonplaats een mama-club is, want ik ken in onze woonplaats ook bijna niemand. Haha, de kat vergeten eten te geven, arme kat :rofl:
Vivavette, ik was vorige week ook zooo vergeetachtig!
Hahahaa Mathilde, ik moest erg lachen om je peniscamera.
Lampje, nee geen innestelingsbloeding hier. Ik snap je gevoel heel goed, over de 23e. We gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed is op je echo. En anders gooi je het lekker op corona, ben je opeens verkouden met hoesten ofzo.

Mijn echo is ook precies op 8 weken en de intake een week later. Eerder wilde ik niet, we gaan 4 december trouwen en wilde niet dat een slechte echo een schaduw op onze dag zou werpen. Het is maar goed dat het bijna 4 dec is, want mijn supergave witte pak zit loeistrak en zou een 6 weken erna al iets minder goed passen vermoed ik :P
Hier gaat het goed, kwaaltjes: heeeel gevoelige tepels, soms de zeurderige buikpijn, overdag fikheet en savonds ijskoud, doodmoe (maar ik werk heel de dag en erna klussen dus opzich misschien ook niet zo gek haha) en vergeetachtig. Verder ben ik vrolijk en gelukkig! Dit weekend gaan we eindelijk ons compleet verbouwde nieuwe huis in! Kijken we ontzettend naar uit.
-
Alle reacties Link kopieren
Lampje279 schreef:
23-11-2020 18:49

Hebben jullie eigenlijk een innestel bloeding gehad? Ik niet namelijk.
Nee deze zwangerschap niet. Vorige keer wel heel duidelijk. Maar volgens mij komt het vaker niet voor dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen en gefeliciteerd iedereen,

Mag ik me nog bij dit topic melden?

Ik ben 37 jaar en dit is ons eerste kindje (UD 21 juli). Mijn man en ik zijn al een tijd samen, maar zwanger worden hebben we altijd voor ons uitgeschoven. Door grote veranderingen vd zomer realiseerde ik me dat ik ook echt 'oud' word als we nog kinderen willen. Mijn vader is dementerende en we besloten om begin 2021 te proberen te verhuizen naar Nederland (wonen in Londen).

Vanwege mijn leeftijd en 20+jaar aan de pil verwachtte ik dat het dan ook wellicht lang kon duren voordat ik zwanger zou worden (als het zo mocht zijn). Ik stopte in september met de pil, maar werd toch onverwacht snel zwanger, aangezien ik morgen 6 weken zwanger ben.

We zijn blij, maar ook nog behoorlijk in shock. Daarnaast maak ik me ook wel zorgen om een paar dingen; mijn leeftijd (ik wil dus wel NIPT doen), de zus van mijn man is drager van CF (en we moeten ons dus ook laten testen), en ik ben geboren met een hartaandoening (geopereerd toen ik 3 was) waar ik me nu voor moet laten controleren. Ik kan pas volgende week een telefonisch consult krijgen met de huisarts voordat ik doorverwezen wordt. En gezien mijn vader's situatie en de hormonen, ben ik nu ook al heel verdrietig dat mijn kind mijn vader nooit zal herinneren zoals hij nu nog is.

Echt genieten zal wel pas gebeuren als er een paar testjes zijn gedaan en er meer duidelijkheid is.

Aangezien we hier nog in lockdown zitten is het makkelijker de zwangerschap nog even voor onszelf te houden. Mocht alles goed gaan, hoop ik dat we de echo in de 9e week krijgen. De week erna met kerst - hopelijk - zijn we bij mijn ouders en zouden we het dan kunnen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom SingleQueen en gefeliciteerd!

Ik snap dat er naast blijdschap ook een hoop zorgen door je hoofd gaan nu.

Wat betreft testen of dragerschap voor CF, je moet niks... Maar ik kan me voorstellen dat je het wilt weten. Hebben jullie het samen ook gehad over wat het met jullie doet als jullie beiden drager zijn? Nog steeds supergrote kans op een gezond kind (75% zoals je ongetwijfeld zult weten). En wil/kan jij je nog laten testen als hij geen drager is?
Overigens misschien lekker om te weten, ik werk zelf toevallig in de CF zorg: met de behandelingen die de afgelopen jaren beschikbaar zijn gekomen en die de komende jaren nog zullen komen, schiet de levenskwaliteit en levensverwachting voor mensen met CF vooruit. Met héle grote sprongen.

Ik hoop dat alles zo goed blijft gaan en dat er tussen kleine en opa nog een hoop mooi contact inzit!

Hier ook een vader met ernstige ziekte (prognose vooralsnog onbekend), dus hoewel andere situatie kan ik de extra zorg wel een beetje meevoelen.

Qua kwaaltjes beginnen sommige dagen wel een klein beetje lastig te worden; misselijkheid vrijwel de hele dag (gelukkig zonder spugen) en mede daardoor ontzettend moe. Verder nog steeds erg gevoelige borsten, en minikramp in de onderbuik.
Net kort telfonisch contact gehad met VK voor extra tips rond de misselijkheid (eten spreiden en gemberthee deed ik al), en er werd nog o.a. gembercapsules, polsbandje zoals tegen wagenziekte, citroenolie (aan ruiken op doekje) genoemd, dus maar weer eens aan het proberen. Ik dacht ik noem de tips maar even voor het geval nog iemand anders ze gebruiken kan ;)
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd en welkom singlequeen! Wat een lastige tijd. Ik snap het helemaal, blijdschap en zorgen zo door elkaar. Dat zal zich vast met vlagen afwisselen. Wat fijn dat fietsertje er zoveel ervaring mee heeft, dat maakt het misschien iets rooskleuriger zoals ze het nu hier schetst!!

Vervelend fietsertje die misselijkheid. Laten we in ieder geval hopen dat het zonder spugen blijft, anders wordt het nog ellendiger.. bedankt voor de tips! Hier valt het nog mee maar wel af en toe vlagen.

Blaasontsteking hier zojuist uitgesloten trouwens, dus dat is fijn! Assistent gaat even overleggen met de verloskundige of we nog iets kunnen doen tegen de buikkrampen. Vandaag alweer 2 moeten doorstaan (ik ben nu al zo bang voor weeën haha, dit is al zo heftig). En ik begin vandaag met MvM! Nog meer die inmiddels zijn begonnen? Gisteravond nog even de test gedaan die erbij zat. De test streep was nog knallender dan de controle streep dus het kan niet missen haha! Nu nog hopen dat alles goed zit..

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het geen blaasontsteking is Nolatje! Maar daarmee is de kramp nog niet weg natuurlijk...
Toevallig las ik toen ik wat info zocht over die gembercapsules, dat het ook wel eens gebruikt wordt bij menstruatiekrampen. Wist ik zelf niet, maar denk nu; wie weet werkt het voor jouw kramp ook?

Hier komt MvM vanavond, dus kan ik dan van start. Wist niet dat daar nog een test bij zat. Na 2x knaltest en die misselijkheid steeds vind ik 'm nu niet zo meer nodig ;)

Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij de rest gaat!
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de snelle berichtjes.

Dank voor je extra inzichten in CF. Ik weet dat ik niets hoef qua testen, maar ik wil gewoon duidelijkheid. Dus ik wil ook gewoon dat we allebei een test doen voor CF, just in case. We hebben nog niet besloten wat we doen als 1 vd testen aanwijst dat er iets aan de hand is, maar hebben het er al wel over.

Ik heb jaren geleden 'meegemaakt' dat een vriend en zijn vrouw bevielen van een zoontje met down syndroom. Fantastisch ventje inmiddels, maar ik herinner me de shock nog zo goed van hen. En het is dan zo jammer dat dat ook het geboortegeluk een beetje overschaduwd, terwijl ze nu zo'n leuk gezin zijn. Het jochie doet het ook gewoon heel goed. Ik dacht hier, wat jammer dat ze het niet eerder wisten, zodat ze zich iets beter hadden kunnen inlezen en volop hadden kunnen genieten van de tijd na de bevalling.

Maar goed, vooralsnog eerst maar eens kijken of we de 10 weken halen. En dan zien we wel.
Alle reacties Link kopieren
@Welkom Single queen. Klinkt als extra spannende weken, hopelijk kan de huisarts je snel doorverwijzen en kan je snel terecht.

@Nola, fijn dat het geen blaasontsteking is. Je had ook een prikkelbare darm toch? Zijn er op dat gebied nog etenswaren die je misschien juist wel/niet kan eten, of in andere woorden kan je daar nog iets in aanpassen?

Innestelingsbloeding weet niet meer wie het vroeg maar ook hier geen innestelingsbloeding.

mvm vorige week de telefonische intake gehad. De flessen worden donderdag gebracht en vrijdag krijg ik het tasje. Dus nog even geduld. Man vind het maar een raar idee, een "melkboer" die flessen vol pies ophaalt.

Klachten Ik ben mega moe, en de sportschool zit vol qua reserveringen dus vanavond pas laat sporten (21.00 maar de afgelopen dagen viel ik zo laat op de bank in slaap), ik ben benieuwd... Misselijkheid hier ook iets aanwezig, niet echt tot overgeven aan toe, meer een weeeig gevoel. Als ik iedere 1.5 a 2 uur iets eet gaat het wel goed (go rijstewafels met zout of peper of paprikapoeder of ..). Had met de lunch denk ik wat teveel gegeten toen kwam het rare gevoel sneller terug. Ik had gisteren ook mega zin in gesmolten kaas, man had een prachtig maaltje gemaakt. Heerlijk maar diep van binnen was ik een beetje teleurgesteld dat het geen mac&cheese ofzo was...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Gefeliciteerd SingleQueen, fijn dat het sneller ging dan je verwachtte, hopelijk hoef je je uiteindelijk geen zorgen te maken.

Innestelingbloeding, niets van gemerkt hier.

neweve, nu dat je het een weeïg gevoel noemde, dacht ik: ja, dat merkte ik al een paar keer. Geen echte misselijkheid, maar net ongemak. Denk dat ik voortaan maar iets moet eten voordat ik met de trein naar werk ga, normaal ontbijt ik daar pas. Ik ben ook ietsje meer vermoeid, zat gisteravond vrij uitgeput op de bank na werk... vind het knap van je dat je om 21:00 nog wilt sporten! Hopelijk ging het zoals je wilde :)
Alle reacties Link kopieren
Neweve ja klopt! Qua eten kom ik er heel slecht uit wat het nou wel en niet Triggert. In ieder geval avocado wel haha. Eet ik stiekem alsnog want het is zo lekker. Sporten zo laat overleefd gister? :hyper: ik herken dat weeïge gevoel wat jij begrijpt heel goed ja, wil het niet misselijk noemen maar wel enigszins vervelend ofzo.

Hier ook geen innestelingsbloeding! Gister wel nog contact gehad met de verloskundige voor de buikkrampen. ze vond het toch gek, dus mocht langskomen. Ze vond een inimini dooierzakje met kloppend hartje, heel traag nog, maar dat was niet gek op mijn termijn zei ze. Nouja daar vertrouw ik nu maar op. *herkenbare info weggehaald*
nolatjeee90 wijzigde dit bericht op 27-11-2020 09:44
12.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nola fijn dat je even langs mocht komen. Toch een geruststelling! Zeker dat je ook een klein kloppend hartje hebt gezien. Nu hopen dat het snel overgaat!

Gefeliciteerd en welkom singlequeen! Ik kan me goed voorstellen dat het extra spannend is.

Ik had ook geen innestelingsbloeding.

Hier: voel me goed, eigenlijk nauwelijks klachten. Om m'n vergeetachtigheid na haha. Op 11 december heb ik mijn eerste echo bij vk. Maar aankomende zaterdag gaan wij in het ziekenhuis al even kijken! Heel spannend wat we gaan zien. Daarna wil ik het - ookal is het heeel pril - al aan mijn ouders vertellen. We hebben over 1.5 week een verjaardag en als ik niet drink weten ze direct dat er iets is. Dus dan vertel ik het liever vooraf en kunnen ze er (ook qua eten) rekening mee houden. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand van jullie eigenlijk hoe het zit met handgel met alcohol in de zwangerschap? En als je wondjes hebt op je handen? Ik kan het niet heel duidelijk vinden
Alle reacties Link kopieren
Nola: fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien! Hopelijk worden de krampen snel minder.

Gefeliciteerd Singlequeen! Breekt voor jullie ook een spannende tijd aan.

Lampje: Geen idee. Maar ik werk in de zorg, en gebruik liters van dat spul, ook tijdens mijn eerste zwangerschap. Geen moment bij stilgestaan.

Hier nog steeds amper kwaaltjes. Net bij het afvegen wat helder rood bloed bij het afvegen. Niet veel, zat alleen op papiertje. Maar goed, maak me meteen weer zorgen natuurlijk. Gelukkig geen krampen oid. Dus daar hou ik me maar aan vast.
Vorige miskramen begonnen met begin bloedverlies en krampen. Misschien toch ook een gesprongen vaatje. Heb me vandaag het ongans gefietst met peuter achterop, misschien heeft het daar nog mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Phloxx zo dat is een drukke en spannende tijd! Verbouwen, verhuizen en een zwangerschap in een heel korte periode! Dat wordt uitpuffen tijdens de kerstvakantie (of in ieder geval over een maand of 7,5 ;) .)

SingleQueen welkom en gefeliciteerd! Heftig dat je die zorgen er nog bij hebt. Ik duim mee voor een gezonde baby.

Nola Wat fijn dat je even langs kon komen en al een klein kijkje hebt kunnen nemen bij je kleintje. Hopelijk heeft het je wat gerustgesteld.

Vivavette veel plezier met je sneak preview a.s. zaterdag!

Lampje ik heb geen enkele vorm van medische opleiding en kennis, maar het lijkt mij dat handgel geen kwaad kan tenzij je het opdrinkt. Ik denk dat je meer alcohol binnenkrijgt van een verse appel dan van een beetje handgel dat in een wondje terechtkomt. Maar als je twijfelt, zou ik gewoon de VK bellen.

Ik heb mijn intake een week na de echo gepland staan, die is telefonisch. Dat vind ik wel jammer, maar ik snap dat het ivm corona even niet anders is. Tijdens die intake mogen ze ook meteen mijn aanschrijf-achternaam in hun systeem wijzigen. Ik gebruik namelijk gewoon mijn eigen naam en zo heb ik mij aangemeld, maar ze hebben er zelf mansnaam-mijnnaam van gemaakt. Bovendien zal de baby ook mijn achternaam krijgen om verschillende redenen. Het is misschien iets kleins, maar mijn feministische hart komt met dit soort dingen in opstand.

De misselijkheid is bij mij trouwens zeker geen ochtendmisselijkheid. Het is het ergst tussen 11 en 14. Ik ben zo blij dat ik nu thuis werk, dan kan ik op het ergste punt gewoon even naar buiten lopen. Frisse lucht en beweging helpen een beetje bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Lapjeskat dat vind ik zo leuk om te lezen, want hier hetzelfde! Ik blijf mijn eigen naam voeren en beeb krijgt straks mijn naam. Heeft de nodige discussies gekost, maar dan had vriend maar niet een woeste feminist ten huwelijk moeten vragen 😂
-
Alle reacties Link kopieren
Phloxx en lapjeskat, ik sluit me mooi bij jullie feministen aan en blijf ook mijn eigen naam voeren haha! ;-D.

Ook wat betreft de misselijkheid kan ik me helaas bij je aansluiten lapjeskat, sinds een paar dagen heb ik hier flink last van - ook eigenlijk de gehele dag. Ik vind het nu moeilijk om genoeg te eten omdat ik simpelweg niet verzonnen krijg wat ik wil eten. Als ik wat verzonnen heb en het dan in klaargemaakte/warme vorm ruik (gisterenavond verse tomatensoep) draait mijn maag zich alsnog om en krijg ik het niet weg. Gemberthee drink ik altijd al veel en gaat gelukkig goed. Komende dagen maar eens uitvogelen waarmee ik dat kan aanvullen haha, wat ik ga iets meer nodig hebben dan thee!

Volgende week trouwens echo, het aftellen is nu echt begonnen :hyper: .
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk vivavette nog 2 dagen wachten maar, spannend!! Ben benieuwd.

Grappig al die feministen hier haha :hyper: leuk! Zelf wil ik juist graag de naam van mijn vriend, vind het een mooie naam en wil graag met het hele gezin dezelfde naam hebben :-D

Balen van alle misselijkheid.. ze zeggen dat dat ergens vanaf week 12 wel stopt toch? Nou nog 6 weken te gaan meiden haha. Phoee. Ik herken het wel olijfje. Ik heb ook wel echt honger maar zo nergens trek in..

Leuk en spannend dat de echo’s steeds wat dichterbij gaan komen!
Alle reacties Link kopieren
Even ter verduidelijking: ik vind het voeren van je partners naam niet onfeministisch hoor. Dat mag ieder stel gelukkig zelf weten, en het idee van het hele gezin met dezelfde achternaam vind ik ook mooi. Man heeft daarom nog overwogen om mijn naam te gaan voeren, maar besloot dat dat onhandig was omdat iedereen hem kende onder zijn eigen naam (dat is ook een van de redenen dat ik mijn naam heb behouden). Het is de aanname en het zonder vragen zo in het systeem zetten waar ik over val.

Olijfje Ik herken het met warm eten. Gistermiddag had ik ineens ontzettend trek in groentesoep. Toen het eenmaal voor mijn neus stond had ik er ineens geen trek meer in. Ik heb het wel nog opgegeten. Afgelopen weekend ging koude pasta salade wel heel goed, daar kon ik dan weer geen genoeg van krijgen. Het is een beetje een zoektocht nu.
Alle reacties Link kopieren
Tja, naamvoering... Ik heb ook mijn eigen naam gehouden bij het trouwen. Denk wel dat het kindje gerust de naam van papa mag, heb daarin geen heel sterke voorkeur eigenlijk. Alleen niet beide namen om praktische redenen. Maar idd lapjeskat, ouderwetse aannames, bah. Zoals de gemeente die de correspondentie over ons trouwen alleen aan mijn man addresseerde... Dan wil ik ze echt opbellen om te melden dat ze daar in 2019 (toen) toch echt wel voorbij mogen zijn!

Ja lastig he, die misselijkheid... Hier lijkt in de avond de truc om de avond maaltijd in 2 delen te eten, de helft op normale tijd en andere helft wat later (na een uur, of 1,5). Want te lege maag is de vijand, maar te volle maag ook... Lijkt ook te schelen tegen misselijkheid midden in de nacht :)
Wat die maaltijd dan is maakt hier niet zoveel uit, heb er tevoren sowieso geen zin in maar krijg het vervolgens wel gewoon weg.

Oeh spannend vivavette! Ik duim dat ze het al wel goed kunnen zien zo vroeg, hoop zo dat je geruststellend beeld mag zien. Wachten op een pietsie zekerheid duurt zo lang he.
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
DeLapjeskat schreef:
26-11-2020 08:34
Het is de aanname en het zonder vragen zo in het systeem zetten waar ik over val.
Ik wilde hier erg graag op reageren omdat ik de frustratie hélemaal herken. Heb dit al 2x meegemaakt en kan daar echt boos om worden. Bij 1 instantie heb ik het 2x tevergeefs geprobeerd het uit te leggen. Dat ik getrouwd ben maar wel mijn eigen naam voer. Alsof je het meest absurde verzoek ooit doet echt. Heb het maar opgegeven. Heb bij de vorige kraamzorg aanmelding gehad dat ze me gingen aanschrijven met mijn mans naam alleen... Nou, dan heb je me op de kast. Misschien vinden sommige mensen dit overdreven, maar kom op, ga er niet klakkeloos vanuit. Het zijn niet de fucking jaren '50. (Al hadden ze toen wel prachtige kleding.)
Zo! Rant voorbij, ik ga weer blij verder ;-).

Spannend Vivadette!!
_mathilde_ wijzigde dit bericht op 26-11-2020 10:16
2.90% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven