Zwanger worden na miskraam

06-01-2021 09:43 1875 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic is om te schrijven over zwanger worden na een miskraam of meerdere miskramen.

Het wachtwoord voor de tabel is verkrijgbaar bij de schrijvers. Je kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en vervolgens de tabel aanpassen.

Zwanger worden
NaamLeeftijdKindNodBijzonderheden
NaamLeeftijdKindNODBijzonderheden
naamxxx??-


Zwanger :cheer2:
NaamLeeftijdKind #UDEchoAfspraakBijzonderheden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2022 16:11
Reden: Titel gewijzigd nav verzoek
66.70% gewijzigd
Sanne_Joy ja echt fijn dat die hulp er is in zoveel vormen. Wat super om te lezen dat bij jullie de eerste poging meteen raak was!

En ik snap heel goed wat je zegt: het voelt als een stap vooruit, omdat je weet dat het wel kán. En dat is heel veel om je aan vast te houden. Vooral als er geen aanwijsbare reden is waarom het niet lukt, lijkt me. Dat is bij mij dan niet zo omdat er wel een aanwijsbare reden is, maar toch herken ik me wel in wat je zegt. Bij ons wat de eerste poging met de clomid ook meteen raak, tegen alle verwachtingen in. Vooral als je lichaam al een jaar heeft 'stil gestaan' qua helemaal geen eisprong/menstruatie hebbende.

Ik moest inderdaad vaak naar het ziekenhuis voor follikelmetingen/controle's, dat is wel wat belastend, maar dat heb ik er graag voor over. Hoe ervaar jij dat? Als we nu opnieuw mogen starten dan zal ik extra goed in de gaten worden gehouden.

Wat fijn dat je er goed met vriendinnen over kunt praten, vooral als ze begrijpen wat je doormaakt.
Hi Dames. Hoe lang na miskraam hebben jullie eisprong gehad? Ik zit nu op dag 28 en nog steeds niks. Wel elke keer doorzichtig afscheiding en meer afscheiding maar ovulatie testen blijven negatief..
Alle reacties Link kopieren Quote
Een dikke knuffel voor jou Daanstje! We willen zo graag door, maar het lichaam lijkt maar niet mee te werken. Fijn dat je gyn heeft gezegd dat het normaal is, want ik had precies hetzelfde: dacht dat het bloedverlies voorbij was en na de seks ging het weer keihard los. En nog een halve week is het pas weer aan het minderen. Ik ben mezelf ervan aan het overtuigen dat het misschien toch meer rust geeft als ik de 1e menstruatie afwacht, want word hier zo ongelooflijk onrustig en gestresst van. Kon ik maar even binnen kijken of mijn ei al aan het groeien of springen is.Supergoed van je dat je aan de bel hebt getrokken bij je werkgever en arbodienst!! Net als bij een bevalling herstelt elk lichaam anders.

Je opmerking over je zoontje kwam ook binnen. Mijn oudste dochter had het plots ook. Ze ging tekeningen maken van 'de baby' en zeggen dat haar zusje in mijn buik zat. Ze is ruim 3, maar we hadden haar nog niets gezegd. Ze heeft blijkbaar toch veel meegekregen. Laatst ging ze ook op bezoek met haar oma bij een bevriende oma met kleindochter van 8 maanden. Sindsdien heeft ze het er heel veel over en vond het helemaal fantastisch. Op zich heeft ze haar zusje, maar ik had die 3e zo ongelooflijk graag zulke fantastische zusjes gegund. En mijn oudste had het dus helemaal fantastisch gevonden :'(. Hopelijk alsnog snel!!

Jeetje Amber, wat verwacht jij je eisprong al snel! Heeft de gyn dat gezegd? Nu ben ik helemaal bang dat ik die van mij aan het missen ben... Die drang is dus erg herkenbaar ;), maar weet ook niet goed wat te doen. Verstand zeg toch inzicht krijgen in mijn cyclus en dus 1e menstruatie afwachten. Gevoel zegt 'ik wil NU zwanger worden'.

Superlief Saga! Mijn hcg is niet veel meer, maar wel aanwezig en mijn potentiële eisprong is lastig via ovutesten te checken daardoor. Heb beide gedaan: de zwangerschapstest is nu echt zéér licht positief (denk 11 dpo) en de ovutest is net zo donker als de controlestreep. Dat komt wrsch gewoon door het hcg. Ik probeer het elke dag, heb veel van die cheapies ingekocht die bij mij altijd goed hebben gewerkt. Mijn libido gaat vaak wat omhoog richting de eisprong, dat is het. Ik merk het pas als de eisprong is geweest, maar dat zet weinig zoden aan de dijk. Goed tip over de baarmoedermond (wat we er allemaal niet voor over hebben haha).

Shit Afwachtertje! 3 weken! Die wachtstand in het medisch traject... Zo klote. Zo ervaar ik het nu ook weer. Knuffel voor jou meid.
Nooit1blijvenzitten, spannend!! Zet 'm op ;).
Alle reacties Link kopieren Quote
doeline schreef:
13-01-2021 12:26
Hi Dames. Hoe lang na miskraam hebben jullie eisprong gehad? Ik zit nu op dag 28 en nog steeds niks. Wel elke keer doorzichtig afscheiding en meer afscheiding maar ovulatie testen blijven negatief..
Dat zal denk ik ontzettend verschillen per vrouw en misschien ook nog wel afhankelijk zijn van hoe ver in de zwangerschap je was? Bij mij was de eisprong op zich dus 14 dagen na de daadwerkelijke miskraam maar het vruchtje was waarschijnlijk 2 weken voor de miskraam al gestopt met groeien. Mogelijk was de hoeveelheid HCG al aan het afnemen?
En misschien is 1 cyclus afwachten überhaupt nog niet zo gek? qua even herpakken en 'deze even niet'? Maar ik voel ook de wens en de drang: NU zwanger graag....gisteren nog liever.
Mijn dochtertje is gelukkig nog te jong (1.5) om er iets van mee te krijgen. Ze heeft wel een nieuw neefje, en dat vindt ze prachtig (baby xxxx ááien...baby xxxx 'boren!)
Alle reacties Link kopieren Quote
b]Afwachtertje[/b]: Wat zuur zeg dat de gyn ook geen verklaring kon geven. Dat wat je beschreef over mij dat gevoel van heel dichtbij zijn en dan toch opeens heel ver weg zou wel eens kunnen kloppen. Dat daarom die drang zo sterk is.

Doeline Best frustrerend dat er niet gewoon een richtlijn of iets voor is he? Ik mis dat ook ontzettend. Misschien heb je de eisprong al gehad of slaat je lichaam de eisprong over en begint het de volgende cyclus weer. Zelf zegt mijn gevoel dat ik de vruchtbare periode/eisprong toch echt in deze dagen ga hebben dag 11 t/m 14 vanwege het cervix slijm, maar dat zou wel echt heel vroeg zijn...
Ik heb morgen echo dan kan ik meteen even vragen of het klopt.

_Mathilde_ Wat ontzettend vervelend dat het bloeden na de seks weer is begonnen. Hoe is dat nu?
Ja bizar he? Ik heb morgen echo dus dan kan ik even vragen of het klopt. Waarschijnlijk houdt mijn lichaam mij compleet voor de gek... Dat gevoel wat jij hebt is zo herkenbaar.

Gisterochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan (2 voor 5 euro van de Kruidvat) die tip had ik van jullie gekregen. Ik was eerst helemaal door het dolle heen want de eerste minuten kwam er geen streepje en ik ben gewend dat je de eerste minuut al een streepje hebt die nog duidelijker is dan de controle streep. Helaas kwam er na een tijdje toch een waterig streepje. Als je een beetje je best deed kon je er echt wel een streepje in zien. Ik denk dus dat dat betekend dat ik onmogelijk een eisprong zou kunnen hebben, toch blijft mijn gevoel zeggen dat het echt kan. Gelukkig heb ik morgen de echo en dan eindelijk zekerheid hoop ik...
Gisteren hebben we voor de eerste keer weer seks gehad. Ik merk wel dat ik het vertrouwen in mijn lichaam wat kwijt ben en bang voor bloedingen. We hebben daarom echt uitgebreid de tijd genomen met heel veel geduld. Toch ging het gelukkig wel gewoon goed en geen bloed meer gehad achteraf. Dat zou misschien nu nog wel kunnen. Ik ga het in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat weten Amber, hoe de echo was! Ik heb nu ook een 'waterige' streep op een sensitest. Mocht jij al richting eisprong gaan dan weet ik ook genoeg ;)
Amber de Kruidvat is heel gevoelig, dus een licht streepje daarop betekent waarschijnlijk dat je echt heel laag in HCG zit en volgens de onderzoeken die ik las kan je dan best een eisprong krijgen. Benieuwd wat er uit je echo komt!

Doeline ik had na de miskraam bij twaalf weken een eisprong die een week later was dan normaal. Normaal is mijn eisprong op dag 16/17. Nu met de vroege miskraam verwacht ik gewoon een eisprong rond normale tijd, hoewel op dag 11 het al even lijkt alsof het eraan komt qua ovulatietest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mathilde en Saga: ik moet om half drie en laat vandaag nog de uitslag weten.

Ik ben nu al super zenuwachtig, daardoor heb ik ook bijna niet geslapen... We gaan het zien vandaag, ik hoop echt dat ik helemaal schoon ben, zodat we het kunnen afsluiten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal, mag ik ook nog meeschrijven? :-)

Ik heb vorige week donderdag een curettage gehad, na een missed abortion met 11 weken. Hiervoor wel twee goede zwangerschappen doorlopen. Dit zou ons derde kindje zijn geweest... bij de termijnecho bleek het hartje niet meer te kloppen.

Het gekke is dat, nu ik zwanger ben geweest, de wens voor een derde misschien nog wel groter is, dan voor we hier aan begonnen.

Ik heb sinds donderdag drie testjes gedaan, maar het loopt nog niet echt af. Ik ga vanaf nu maar twee keer in de week testen, want als dit nog weken duurt, maak ik mezelf ook alleen maar gek.

Ben sinds gisteren weer aan het werk gegaan, maar ben er nog niet helemaal bij. Ik ben nog moe en voel me een beetje afgevlakt. Het is niet dat ik hele dagen zit te huilen (dat kan ook niet met twee andere kinderen ;-) ), maar ik ben niet blij, maar ook niet verdrietig. Hoop dat dat gevoel snel weg gaat.

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en dat iedereen snel een goede nieuwe zwangerschap tegemoet mag gaan... :rose:
ellafitzgerald wijzigde dit bericht op 15-01-2021 11:39
6.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Sterkte vandaag Amber!

Hier nog steeds geen positieve ovulatie testen.. 3,5 week na de miskraam.
Zwangerschapstesten zijn bijna negatief, nog een heeeel licht streepje die ik ws niet had gezien als ik zou testen op NOD om te kijken of ik zwanger zou zijn.
_Amber_ schreef:
15-01-2021 09:42
Mathilde en Saga: ik moet om half drie en laat vandaag nog de uitslag weten.

Ik ben nu al super zenuwachtig, daardoor heb ik ook bijna niet geslapen... We gaan het zien vandaag, ik hoop echt dat ik helemaal schoon ben, zodat we het kunnen afsluiten.
Succes en sterkte vandaag :hug:
Amber heel veel succes vandaag. Ik hoop ook dat je schoon bent en weer verder kunt.

EllaFitzgerald Welkom! Ik herken het helemaal. Door mijn miskraam wil ik nu ook meer dan ooit een tweede!

Daanstje Frustrerend he. Ik zit ook op dag 30 en nog geen eisprong of menstruatie te bekennen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ellafitzgerald Welkom. Pittig zeg ik had ook missed abortion met 11 weken, ongeveer twee weken geleden. En ook pas bij de termijn echo er achter gekomen. Sterkte!

Daanstje Dankjewel! Wat frustrerend van die ovulatie testen. Wel goed dat de zwangerschaptesten bijna negatief zijn!

Afwachtertje en Doeline Dankjewel!

Wij zijn net terug. Nog een heel klein beetje vocht in de baarmoeder. Maar wel al een mooi groot ei die over een paar dagen gaat springen. Gelukkig geen bloed of weefsel in de baarmoeder. De gynaecoloog verwacht dat het eitje binnen een paar dagen gaat springen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Ella! Ik zie dat we elkaar net gecross-posted hebben, ik herken wel je gevoel dat de wens sterker is na de missed abortion die ik heb gehad.
Hopelijk snel aflopende testen, geef jezelf wat tijd.. Helaas is dat soms nodig, sterkte vrouw!

Goed om te horen Amber! En wat fijn dat er al een eitje klaar staat! Dat moet ook een opluchting zijn!!

Pff jij ook sterkte met wachten Doeline..

Ik denk dat wij eidenlijk weer 'in the game' zijn, mijn ovulatie test loopt iets op! Fingers crossed op een knaller dit weekend. Ondertussen braaf om de dag seks, gelukkig is het geen straf met deze kou om dicht tegen elkaar aan te kruipen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Knuffel en een welkom EllaFitzgerald ( prachtige zangeres :heart:). Heftig zeg, met 11 weken. Hier ook het 3e kindje verloren en herken erg wat je zegt. Eerst dacht ik "een derde is welkom als het lukt, maar we zijn al zo gezegend met 2". Nu we zo dichtbij waren wil ik eigenlijk toch heel erg graag en vlg mij mijn man ook.
Mijn test was na een week pas echt lichter, maar heb geen curretage gehad. Sinds gisteren (2,5 week na natuurlijke miskraam) pas negatief. Vond die 2,5 week wel pittig, je wil zo graag verder.

Amber wat een goed nieuws!! En wat heeft jouw lichaam het ongelooflijk snel en goed weer opgepakt! Hopelijk geeft dat toch weer wat vertrouwen in je lichaam.
En ik weet nu dat er bij mij ook een eitje kan zijn gegroeid, dus dat de eisprong ook snel kam komen. Of al is geweest. Dat is dan jammer, maar betekent wel dat er binnenkort een nieuwe verse en duidelijkere cyclus gaat starten. De ovulatietesten zijn iig uit de kast gehaald! Ze zijn niet licht, maar zeker niet positief.

Zit een week achter je Daanstje! Hoop en duim voor een snelle positieve ovulatietest. Wat een waiting game is het... Alsof het hele zwanger worden dat niet al was :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoera Amber! Hopelijk kunnen jullie er goed gebruik van maken :-)-)

En welkom EllaF bekend verhaal, ik ook met 11wk nogwat. Ik voel me ook (na een maand) alleen nog een beetje meh... niet blij, ook niet verdrietig. Dat is ook prima hè, gevoel laat zich niet dwingen
Alle reacties Link kopieren Quote
Daanstje Jazeker een hele opluchting. Het ei was 13mm dus moet nog wel wat groeien voor de eisprong, maar dat kan soms met 2 mm per dag en bij 17-20 kunnen ze springen zei mijn gynaecoloog. Wat ontzettend fijn dat jullie ook weer bijna een eisprong hebben!

_Mathilde_ jaa wonderlijk hoe snel het lichaam kan herstellen en weer kan werken. Het heeft twee weken geleden echt wel een grote klap gehad. Goed teken dat je ovulatie testen al licht zijn, soms kan het van één op de andere dag knal positief zijn.

Nooit1blijvenzitten: Dankjewel ja gaan we zeker doen. Het is geen straf om weer lekker samen intiem te zijn.

Ik ben nog steeds mega opgelucht van de echo van gisteren. Ik durf ook weer een beetje vooruit te kijken nu we dit kunnen afsluiten. Vanaf nu mag ik ook weer rustig het sporten opbouwen. Dat is ook wel echt super, want ik heb al een eeuwigheid niet meer paardgereden.
Alle reacties Link kopieren Quote
amber fijn dat de echo goed was

Ik herken het ook wel dat ik sinds de miskraam meer dan ooit zwanger wil worden.
Vandaag 14 dpo en een omo witte test, dus wachten tot mijn menstruatie weer komt :"-(
Amber, wat fijn van de goede echo! Herkenbaar dat je het zo een beetje kan gaan afsluiten en verder kijken.

Miesje93 :hug: Heb je vaker dat je menstruatie langer op zich laat wachten?

En welkom EllaFitzGerald!
Saga, heb je jouw tentamens inmiddels gehad of moet je er nog wat?

Hier heb ik het de afgelopen week best moeilijk gehad. De uitgerekende datum van mijn eerste miskraam komt in zicht, misschien dat dat het extra lastig maakt of al het verdriet nu gewoon naar boven komt. Ik las even geleden trouwens over data van ingeplande echo’s: ik ga bij een volgende zwangerschap gewoon alleen de eerste inplannen en de volgende pas als die goed blijkt. Ik wil niet nogmaals afspraken uit mijn agenda moeten schrappen.
Wat een fijn nieuws Amber!

Welkom Ella! En veel herkenning, hier ook een MA bij termijnecho na eerdere goede echo. Ongeplande zwangerschap, maar daardoor is de wens voor een tweede alleen maar groter!

Wat jammer Miesje :(

Ik ben op de helft van m’n tentamens.

Kan me voorstellen dat dat moeilijk is Drieuur! Ik heb soms wat jaloezie als ik iemand hoor die rond ‘mijn’ datum uitgerekend is..
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor al jullie lieve welkom berichtjes :)

Amber, wat fijn dat het er zo goed uit zag bij je controle. En heftig dat jullie er ook bij de termijnecho pas achter kwamen.

Eigenlijk voor iedereen: fijn om te horen dat ik niet de enige ben met het gevoel 'ik wil dit echt heel graag'! Ik dacht hiervoor ook: we hebben 2 gezonde kinderen, een 3e zou mooi zijn. En nu denk ik: ik hoop zo dat het nog mag lukken en ik wil dit zo graag!

Nooit1blijvenzitten, nee het is ook prima. Alhoewel ik had gehoopt me nu al een stuk beter te voelen. Maar ik moet het wat tijd geven ben ik bang.

Heeft 1 van jullie ook een curettage gehad? En wanneer was bij jullie de zwangerschapstest weer negatief? Wat dat betreft kan de tijd me niet snel genoeg gaan. Ik wil graag weer vooruit (kunnen) kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
weg
morange wijzigde dit bericht op 01-07-2021 15:02
96.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Miesje93: he meid wat een teleurstelling weer :hug: . En inderdaad volgens mij willen we allemaal zo snel mogelijk na de miskraam weer zwanger worden. Het is ook zo ongelofelijk zuur allemaal...

Drieuur Voor jou ook een hele dikke knuffel :hug: . Pfff die uitgerekende datum die in zicht komt is zo ontzettend confronterend. Je rekende op een kindje en dan opeens worden alle dromen en verwachtingen zo van tafel geveegd. Heel veel sterkte!

Saga: yes op de helft van de tentamens dat klinkt goed. Ik vind het zo ongelofelijk knap hoe jij dit allemaal doet. Echt respect!

Ellafitzgerald: jaa klopt dat was toen inderdaad heel heftig. Het duurt denk ik ook echt wel een tijdje totdat je psychisch en lichamelijk veel beter voelt. Volgens mijn verloskundige is het normaal als je na 3 weken weer wat beter voelt en dan pas de draad kan oppakken. Ik ben helaas ook nog niet zover, deze volgende week wordt mijn derde herstel week.
M.b.t je vraag, ik heb medicijnen gebruikt en mijn zwangerschapstesten zijn nu nog steeds niet negatief, ons kindje is twee weken geleden geboren. Wat ik heb gelezen is dat het hormoon hcg vrij lang in het lichaam kan blijven. Moet je ook nog voor controle afspraak een echo laten maken? Misschien heb je het ook wel gezegd maar dan heb ik er overheen gelezen.

Morange: Jeetje het lichaam had dan echt even de tijd nodig om de cyclus weer te vinden. Ik wist niet dat het soms zo lang zou kunnen duren.

Van de gynaecoloog mocht ik weer voorzichtig beginnen met sporten, dus ik heb vandaag paardgereden. Dit heb ik steeds dagelijks tot de bevalling van ons kindje volgehouden, dus ik had verwacht dat het mij vrij makkelijk af zou gaan. Helaas was het toch iets zwaarder dan ik had gedacht, ik merk dat mijn buikspieren nog niet helemaal in orde zijn. Ondanks dat mijn borsten al een tijdje weer hun normale cupmaat hebben (weer twee cupmaten kleiner) is mijn buik nog niet zoals hij was voor de zwangerschap. Ik moet er wel even bij vermelden dat ik een behoorlijke buik tijdens mijn zwangerschap had omdat ik het kindje heel erg naar voren droeg en mijn baarmoeder naar voren gekanteld stond. Mensen zagen laatste week ook aan mijn buik dat ik zwanger was, ik ben heel smal gebouw dus dat viel meteen op, ondanks wijdere kleding.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie buik weer zo was als voor de zwangerschap? En hoe lang duurde het voordat de buikspieren weer normaal waren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Herstel kan idd lang duren.. Ik ben nu tot 8,5 week zwanger geweest, maar wel van de tweede. Ik droeg vanaf 6 weken al zwangerschaps kleding en ik denk dat ik 2 weken na de miskraam m'n eigen broeken weer comfortabel kon dragen.
Qua buikspieren heeft het ook wel 3 weken geduurd voor ik oefeningen kon doen zonder zeurende pijn. Maar m'n banden/bekken voel ik nu nog wel bij een lang stuk lopen..

Gelukkig vandaag, bijna 4 weken na het opwekken van de miskraam een positieve ovulatie test. Ik ben als een kind zo blij! Niet alleen omdat dit kans geeft op een nieuwe zwangerschap, maar vooral omdat m'n lijf het 'normale' weer oppakt!
Ik merk dat ik nu emotioneel ook wel een stuk af kan sluiten. Het voelt niet meer alsof m'n lijf aan het herstellen is, maar verder gaat.

Qua werk heb ik afgelopen week 25 uur gewerkt (4 dagen) en komende week 28 uur. Zo bouw ik weer op naar 32. Want merk dat ik qua energie nog wel laag zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shit Miesje, dikke knuffel :hug:

Lekker bezig Saga! Wanneer hoor je de uitslagen?

Confronterend DrieUur... Ik ben benieuwd hoe ik ga reageren als de UD eraan komt (27 juli). Hopelijk ben ik dan al zwanger, maar ga niet te hard hopen, anders is de klap alleen maar groter :(
Sterkte 😘

Hoe is het nu met jou morange?

Over het herstel: ik vond het al confronterend om last van mijn bekken te hebben, maar voor jullie Daanstje en Amber is het nog erger. Vind het onwijs klote voor jullie. Je hebt allemaal van die zwangerschapsclubs om je lichaam back in shape te krijgen, maar dat is allemaal voor vrouwen die van een levend kind zijn bevallen. Of althans, je gaat daar niet blij tussen zitten na een miskraam met heftige nasleep of een stilgeboorte. Dan is er eigenlijk niets? Sinds gisteren ben ik er wel achter gekomen waardoor ik nog bloed verloor, mijn bekken pijn deden en ik me niet lekker voelde (was bang voor corona...): restweefsel! Tijdens het sleetje rijden met mijn meiden verloor ik plots nog een klein stolsel bruin bloed. Nu voel ik me echt supergoed en bloedverlies is echt zo goed als weg. Bizar. Waar de sneeuw niet allemaal goed voor was ;-). Het eisprongspotten is al in volle gang, maar twijfel nog over of die is geweest. Ik plas altijd als een malle daarna en dat is sinds vanmiddag... Kan ook toeval zijn. De ovulatietesten waren mwoah - richting donker, niet positief. Als ie vandaag toch was heb ik m niet gemist ;-). Maar test voor de zekerheid nog even door.
En :cheer: voor Daanstjes lh-piek! You go girl :cheer2: ;-)

Over de buik, dat is altijd een ding bij mij, maar dan andersom. Beide succesvolle zwangerschappen zagen buitenstaanders pas rond 30 weken een buikje. Ik draag duidelijk naar achter én ben lang. Soms maakten mensen lompe opmerkingen over of het kind wel gezond was... Ja joh. Ga me lekker onnodig bang maken met je lekenkennis >:-(. Ze waren beiden gemiddeld. Voordeel was wel dat ik de buik razendsnel kwijt was en mijn buikspieren snel op orde waren. Misschien ook omdat ik volleybal en mijn buikspieren veel train(de)? Geen idee. Iedereen herstelt sws anders.
De buik van mijn 3e was er dus nog láng niet. Zag zelf wel met 6 wkn een superkleine bolling aan de onderkant, die opvallend lang hetzelfde bleef. Met reden bleek dus :(.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven