Zwanger worden met Utrogestan in natuurlijke cyclus

09-05-2021 20:28 3 berichten
Hi,

Mijn naam is Nova en dit is de tweede cyclus waarin ik utrogestan gebruik om mijn lf te verlengen. Mijn lf is gemiddeld 8 dagen dus op advies van onze gyn gebruik ik nu 1x 200 mg utrogestan ter ondersteuning.

Wie herkent wat in mijn verhaal en vind het leuk/fijn om ervaringen uit te wisselen?

Liefs,
Nova
anoniem_645c86bb13d20 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 16:44
33.40% gewijzigd
Hoi! Veel niet herkenbaar, maar 1 ding wel, mijn LF is ook acht dagen. Ben ik behoorlijk zeker van aangezien ik dat heel regelmatig gemeten heb met temperaturen, cervixslijm monitoren en ovulatietesten. Ik ben hiermee 1 keer zwanger geworden en kind gekregen, 1 keer miskraam rond 10-12 weken en vier/vijf keer een chemical (gok dus dat innesteling niet goed gaat dan, misschien idd door tekort progesteron). En nu weer zwanger, hopelijk gezond, inmiddels 8 weken en 1 goede echo gehad. Alles zonder medicatie/ middelen om LF te verlengen. Dus dacht deel het even, omdat ik dus redelijk goede ervaring heb met korte LF.
Hi! Dank je voor je reactie. Ik weet dat het kan, ik ben ook 3 x zwanger geweest met dezelfde korte lf. Nu op advies van gyn toch een lichte dosering om het hopelijk te bespoedigen.

Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven