Ja ik wil... een kindje. Vanaf najaar 2010 voor het eggie!

26-07-2010 12:00 1787 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdWanneer?NODBijzonderheidElleBelle7634SeptemberZwanger! UD=4-6, zwanger van 2eHeupje22NovemberZwanger! UD november 2011 VivagirlZwanger! Kim8722NovemberZwanger! Mollebol32AugustusLisanne8327AprilZwanger! UD= 17 oktoberMargrith30MeiOp 6 mei bevallen van een prachtige dochter! Sperzieboontje23SeptemberZwanger! UD=24 oktober. 20w echo op 6 juniKaya0725Op 12-5 bevallen van een prachtige dochter!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Wij gaan in november trouwen en gaan daarna stoppen met de pil. Ik lees hier graag mee en hoop wat meer dingen te weten te komen. Het wordt ons eerste kindje en ik hoop dat we niet lang hoeven te wachten. Dat heb je helaas niet voor het zeggen.



Ik ben aan het uitzoeken wanneer ik stop met de pil. Voor of toch na het trouwen en hoe lang je moet ontpillen. Lees op internet verschillende dingen 1 -4 maanden en weer andere dat het helemaal niet nodig is. Worden toch ook genoeg vrouwen zwanger als ze een keer de pil vergeten etc.



Wij zitten al zo af en toe te kijken hoe we het kamertje zullen inrichten. Ook praten we er regelmatig over. Helemaal leuk dus. Ik wil al een tijdje moeder worden, maar vriend wilt eerst trouwen, dus dat staat nu als eerste planning en daarna kunnen we er voor gaan. hihi.
Alle reacties Link kopieren
Hey Heupje,



Wat leuk een medestander!! Welkom hier!!

Bij ons eerste kindje hebben we de eerste maand ná het stoppen met de pil rustig aan gedaan. Men zeg dat het toch beter is om een maand te ontpillen. De kans op een miskraam of een tweeling schijnt dan groter te zijn.

Ik stop op vakantie met de pil (eind augustus). Dan een poosje met de rubbers aan de slag...

Ik krijg eind september te horen of mijn contract omgezet gaat worden in onbepaalde tijd. Ik ga er van uit dat dit wel zal gaan gebeuren. Wanneer ik dan getekend heb bij P&O gaan we ervoor. Wij willen toch een stukje zekerheid inbouwen. Mocht mijn contract nu niet verlengd worden dan gaat de kinderwens weer op 'standby'.
Alle reacties Link kopieren
Eggie.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_in_Pink schreef op 26 juli 2010 @ 12:27:

Eggie. jahaaa met je hubbie ! , je wéét toch !... klussen voor een beeb !
Alle reacties Link kopieren
@Elle, bedankt voor het warme welkom. Ik ga nu puzzelen want wil niet met de bruiloft ongesteld zijn. Opzich kan ontpillen geen kwaad. Hoor wel van oudere dames dat dat vroeger helemaal niet was en er ook gezonde kinderen werden geboren. Ook dat je moet uitkijken met bepaald voedsel enzo. In juni waren wij op een bruiloft en bij de hapjeskraam vroeg er een vrouw of de paling uit een vacuumverpakking kwam. Dat schijnt dus ook niet te goed te zijn voor het kindje. Weet niet of er ook gewoon dingentjes verzonnen worden de laatste jaren. Kijk met rauwe dingen oké, daar moet je als je niet zwanger bent ook mee uitkijken.



Zonder koffie gaat bij mij nog wel zwaar worden.. Maar hoorde laatst iemand die nam 's morgens en 's avonds een klein kopje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Wij willen in het najaar er ook voor gaan! Op dit moment ben ik 24 jaar (dan 25 jaar), maar ik heb al lange tijd een kinderwens. Ik ben in juni gestopt met de pil en pas afgelopen zaterdag ongesteld geworden! In plaats van een cyclus van 28 dagen, had ik er één van 41! Maar ik ben allang blij hoor, ik lees af en toe dat als je stopt met de pil, dat het wel tot 1 jaar kan duren voor je weer ongesteld wordt. Aangezien ik voordat ik aan de pil begon ontzettend wisselend ongesteld werd (soms duurde t 4 maanden) was ik bang dat dat nu ook zo zou zijn.



Mijn vriend en ik hadden er nu al graag voor willen gaan, maar naast mijn parttime baan heb ik ook een eigen evenementenbureau.. stel dat we er nu voor zouden gaan en ik word in 1x zwanger, dan zou ik precies moeten bevallen wanneer ik een heel groot evenement heb staan.. aangezien ik een heel grot verantwoordelijkheidsgevoel heb, kan ik het niet maken om nu al zwanger proberen te worden.. ik weet dat het soms jaren kan duren, maar stel nou dat t wel in 1x lukt! Dan moet ik dat evenement cancellen! Ik hou t met mijn eigen bedrijf vanaf nu ook rustig, alleen kleine dingen neem ik nu nog aan!



In ieder geval, mijn vriend en ik willen er in november voor gaan.. en ik kan niet wachten!! Ik hoop dat ik dan ook een beetje 'ontpilt' ben en een normale cyclus heb!



Leuk om te lezen dat er meer mensen plannen hebben om in het najaar ervoor te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me zo heerlijk om zwanger te zijn en je niet te ziek voelen. Lekker positiekleding kopen en jezelf elke dag mooi maken. En als die buik er eenmaal is zal je helemaal trots zijn op het wondertje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yamuna schreef op 26 juli 2010 @ 12:33:

[...]



jahaaa met je hubbie ! , je wéét toch !... klussen voor een beeb !Neehee, wóndertje. Jeweettogzellof.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Is gewoon neuken niet eggie?



Maareh veel plezier en succes met zwanger worden.
het blijft leuk!
Alle reacties Link kopieren
Euh nee. gewoon klussen is voor mij niet voor het eggie. Niet zolang ik nog aan de pil ben tenminste...
Je weet zeker dat je op het goede forum zit? Mag ik je babybrabbel aanraden?

*hikt nog na en veegt wat tranen weg*
Alle reacties Link kopieren
Hey Moowie,



Welkom hier, fijn dat we nu al met z'n drietjes zijn.

Worden er vast nog wel meer...



@Heupje: Postitiekleding kopen is niet altijd leuk hoor... Als het warm is en de verkoopster roept dat het je ééénig staat terwijl jij hormonaal niet op je best bent en vindt dat je rol net iets teveel in beeld komt. Ik hoop dat je dit ook snel zult kunnen ervaren haha!
een kiengje? Weet je het zeker?



( veel succes met klussen en baby dancen )
quote:Heupje schreef op 26 juli 2010 @ 12:37:

Lijkt me zo heerlijk om zwanger te zijn en je niet te ziek voelen. Lekker positiekleding kopen en jezelf elke dag mooi maken. En als die buik er eenmaal is zal je helemaal trots zijn op het wondertje.hmzgniffelHAHAHAHA... ja ik denk het ook
Alle reacties Link kopieren
En toch weer aanklikken hè, word soms zo moe van mezelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welke belevenissen gaan we delen trouwens? In welk standje, met/zonder sokken, achteraf een half uur met de benen in de lucht het uiteindelijk gelukt is?
Ghehehehe het is een soort van watching a trainwreck in the making. Zo gruwelijk dat je MOET kijken.



En even aan TO en anderen die serieus aan een kind willen beginnen, heel veel plezier en succes enzo. Deze ontgroening is de eerste stap!
Alle reacties Link kopieren
OMG!



Eggie, klussen, wondertje?



Ehm, succes joh!
quote:dangeensuus schreef op 26 juli 2010 @ 12:52:

[...]





hmzgniffelHAHAHAHA... ja ik denk het ook :oh god daar ga ik weer
Ja heeeerlijk die dikke buik, echt fenomenaal, wat was dat genieten!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel jammer dat ik dus al maanden niet meer eggie aan het neuken ben en dit het komende jaar zeker niet ga doen.



Gelukkig heb ik 1,5 jaar eggie geneukt, deze gedachte maakt veel goed.
Alle reacties Link kopieren
Hallo zeg... volgens mij is de boodschap inmiddels wel duidelijk hoor.



Elle en de rest, veel succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juli 2010 @ 12:54:

[...]



:oh god daar ga ik weer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven