rp.holidays.nl , betrouwbaar???

24-10-2007 15:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje.

rpholiday.nl had een kerstaanbieding staan. Voor maar 99euro pp, een week (of midweek, weet het ff niet meer) naar Egmond aan Zee.

Mijn oma en opa willen heel graag, probeerde telefonisch te boeken maar kwamen er niet doorheen.

Ze vroeg of ik het even via internet wilde boeken.

Omdat ik een paar vragen had probeerde ik ze ook te bellen maar ook ik kwam er niet door heen. Het kost 20euro cent per minuut en ik heb nu 3x op 3 verschillende dagen 6minuten in de wacht gestaan waarna ik de verbinding maar weer verbrak.

Mijn oma en opa hebben ook op 3 verschillende dagen proberen te bellen en ook zij zijn niet geholpen.



Mijn vraag is dan meteen : zit er soms een adder onder het gras? zijn ze wel te vertrouwen??



Zijn er mensen hier die ervaring hebben met rp.hollidays.nl?



Ik wil eerst ervaringen horen voordat ik het boek via internet voor ze, dus ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al verschillende keren een vakantie geboekt bij RP Holidays (vroeger Roompot) en dat is prima bevallen. Ik heb wel altijd tel. geboekt, dat vind ik toch handiger, vooral als je wat extra's ofzo wil boeken.

Maar via internet lijkt me ook betrouwbaar hoor, scheelt je in ieder geval telkosten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik weet het niet zeker, maar ik denkd dat RP Holidays hetzelfde is als Roompot Holidays? In dat geval kan ik je gerust stellen. Wij zijn verschillende keren in een park van Roompot geweest (niet zo luxe als center parcs of landal maar verder prima). En qua telefonische bereikbaarheid en kosten zijn ze zo te horen te vergelijken met onze energieleverancier, kabelexploitant en zo’n beetje alle telefonische helpdesks…



Kortom: als het roompot is kun je gerust online boeken.
Ik ben ook verschillende keren bij Roompot parken geweest, en heb de laatste keer via internet geboekt.



Ging prima!
Wij hebben ook net weer geboekt en zijn uiterst tevreden!



Carrrie.
we zijn dit jaar bij Roompot op Texel geweest, beviel prima!

Wel hebben we via het reisburo geboekt, en dat kostte geloof ik iets van 20 euro extra, dus als je het helemaal niet vertrouwd kun je het ook nog zo via het reisburo boeken
Hoi Ice, ben het afgelopen half jaar al drie maal zo'n goedkoop weekje weggeweest bij Roompot, oftewel RP. Maar........het kost natuurlijk altijd meer dan 99 euro. Je komt niet onder boekingskosten uit, je wilt misschien beddengoed en handdoeken huren, de schoonmaak laten doen, lokale heffingen, evt. annuleringsverzkering. Je kunt zelfs van te voren een soort restaurantbonnen kopen (= eten met korting), dat zou ik niet doen, de restaurants zijn niet bijzonder. Je bent ook verplicht een waarborgsom te betalen van 65 euro, maar die krijg je keurig teruggestort wanneer het huisje onbeschadigd is achtergelaten. Maar het blijft zeker een leuke aanbieding. Zeker in het hoogseizoen is het vaak veel duurder. Ik moest ook wel eens telefonisch boeken, omdat sommige dingen niet via de computer gaan (bijvoorbeeld de kombinatie rookvrij plus huisdier) maar dat ging toch wel snel. Ik kan het je (grootouders) aanraden! Groetjes, Beter Laat
Alle reacties Link kopieren
Let wel even op de schoonmaakkosten, die zijn vaak 60-65 euro.

En linnengoed etc die kosten komen erbij.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaakkosten zijn niet overal verplicht om bij te boeken, dus daar kan je eventueel op bezuinigen. Ook toeslagen verschillen per park en per gemeente.



Wij gaan eigenlijk alleen in een huisje als er een goede aanbieding is. Komend weekeind heb ik voor ¤65 een leuke 6-pers. bungalow geboekt (vrijstaand, vaatwasser, openhaard, tropisch zwembad, bos). Ik huur er geen beddengoed bij en we maken zelf schoon. Omdat we met z'n zessen gaan, komt er wel 6 keer de toeslag bij, in totaal betaal ik voor komend weekeind ongeveer ¤100.



Bij scherpe aanbiedingen moet je vaak wel snel reageren. Toen ik vorige week woensdag even naging welke kosten er bovenop een aanbieding van ¤ 3 pppd in november in Egmond zouden komen, was het weekeind dat ik met mijn zusjes wilde gaan in de tussentijd al volgeboekt :-| en het bleek inclusief toeristenbelasting maar 4,50 pppd te zijn :'-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven