Favoriete Natuurgebied Nederland

05-04-2011 16:34 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jouw favoriete natuurgebied in Nederland om naar toe te gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 05 april 2011 @ 17:58:

[...]



Ik vind die van mij mooier en leuker en liever ik niet
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk te zien dat er zoveel reacties zijn! Ik ben zeker geen enquêteur, wel was ik op zoek naar echte natuurliefhebbers. Wij zijn namelijk ene leuke actie gestart. Je kan nu namelijk stemmen op je meest favoriete natuurgebied in Nederland. Het gebied met de meeste stemmen krijgt 25.000 euro gedoneerd. Als je het ook leuk vindt om de Nederlandse natuur een handje te helpen kan je via deze link http://bit.ly/eUSRgr je stem uitbrengen.
quote:Cateautje schreef op 05 april 2011 @ 17:48:

[...]



Pffff, nou hoor.Bij ons in het Lage Bergse bos lopen ook oerrunderen en daarvoor hoef je niet helemaal naar verweggistan, dat is gewoon in Rotterdam.



Verweggistan? Ik woon er 10 minuten fietsen van vandaan, dus ik loop daar iedere week te wandelen.



Waar dacht je dat ik heen ging dan? Toch niet naar de oerbossen van Polen hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete natuurgebied in Nederland is het ecologieforum!

http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.php?f=15&t=1755
quote:Cateautje schreef op 05 april 2011 @ 16:38:

Het Kralingse bos

Het Lage bergse bos

De Veluwe.Het Lage Bergse Bos is ook echt bij ons voor de deur. Maar ik vind het niet zo bijzonder...
Alle reacties Link kopieren
De Weerribben in Overijssel!
Alle reacties Link kopieren
De Veluwe!!! Alles dan he. En vooral de heidevelden en de zandverstuivingen.



Als vogelspotter zijn de Oostvaardersplassen ook geweldig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:sepopoattiogbe schreef op 06 april 2011 @ 17:40:

Wat leuk te zien dat er zoveel reacties zijn! Ik ben zeker geen enquêteur, wel was ik op zoek naar echte natuurliefhebbers. Wij zijn namelijk ene leuke actie gestart. Je kan nu namelijk stemmen op je meest favoriete natuurgebied in Nederland. Het gebied met de meeste stemmen krijgt 25.000 euro gedoneerd. Als je het ook leuk vindt om de Nederlandse natuur een handje te helpen kan je via deze link KLIK je stem uitbrengen.In plaats van 25000euro aan reclamebudgetten te spenderen zou de gemeenschap je beter de factuur bezorgen van alle natuurgebieden die in en rond onze waterlopen verdwenen zijn sinds het waspoedertijdperk. Dát zou de Nederlandse natuur nu eens een handje helpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven