Goedkoop op wintersport? Waar

16-01-2012 13:40 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen toch graag nog een dag of 4 op wintersport dit jaar.

Weet er iemand een een betaalbaar arrangement mét skipas, eigen vervoer, liefst oostenrijk?
Alle reacties Link kopieren
Zoek via wintersport.sunweb.nl , via daar kan je vaak wel paar dagen boeken in een appartementje met skipas en al.

Maar wil je voor 4(!) dagen helemaal naar Oostenrijk? Als in: een dag heen, 2 dagen daar, een dag terug rijden? Dan zou ik lekker in Duitsland blijven, richting Winterberg of Saarbrucken. Scheelt flink stuk rijden!
Alle reacties Link kopieren
Tsjechie is goedkoop maar ook 'n end rijden..
Alle reacties Link kopieren
dichterbij huis is misschien inderdaad wel een goede optie...
Kan je al (goed) skien? Zo niet is Winterberg hartstikke leuk en in de buurt. Zo ja, is de uitdaging een stuk minder.
Alle reacties Link kopieren
Als je maar 4 dagen gaat is het niet verstandig om ver te gaan, je wordt sowieso moe van de reis en als je dan gaat skieen of snowboarden ligt een ongeluk om de hoek. Weet dus niet goed hoe je bent, als je een beginneling bent is Winterberg idd wel wat, je kon daar altijd puntenkaarten kopen ipv een dag of lift pas en als je er toch lang over doet om naar beneden te komen, is dat vaak goedkoper. Het Harzgebergte is verder, maar misschien ook een alternatief ?
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier altijd als ik wil vergelijken
Winterberg misschien, ik heb nog een voucher via vakantieveiling te gebruiken tot 27 febr.



2 overnachtingen voor 2 personen



Je mag hem kopen voor 30 euro
Alle reacties Link kopieren
Thanx so far...

Ik ben een matige skier maar mijn vriend een goede dus zal er nog eens even induiken...
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 18 januari 2012 @ 09:20:

Winterberg misschien, ik heb nog een voucher via vakantieveiling te gebruiken tot 27 febr.



2 overnachtingen voor 2 personen



Je mag hem kopen voor 30 euroHoi, ik ben wel geintereseerd in je voucher !
zonnetje, oke hoe kunnen we het het beste regelen?



kun je je email hier achterlaten dat ik je mail?
Alle reacties Link kopieren
.
Zonnetje59, Ik krijg een foutmelding op dit mailadres
Bied anders via de advertentie op marktplaats



http://tickets-kaartjes.m ... chting.html?complete_ad=2
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 19 januari 2012 @ 21:24:

Bied anders via de advertentie op marktplaats



http://tickets-kaartjes.m ... chting.html?complete_ad=2Sorry, moet .nl zijn ipv punt.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven