Single reizen ervaringen

17-03-2012 16:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer wil ik graag op vakantie en ik denk aan een single vakantie. Ik heb hier geen ervaring mee en ben op zoek naar ervaringen van anderen.

Waar ben je geweest? Wanneer? Hoe oud was je? Hoe oud waren de mensen uit de groep? Via welke organisatie geboekt? En natuurlijk heel belangrijk: hoe is het bevallen?

Ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



helaas kan ik je nog geen ervaring vertellen.

Ik zal in Juni naar Mexico vertrekken voor 2 weken in mijn eentje! Ik heb dit gewoon een normale zonvakantie geboekt en zal als ik daar ben uiteraard wat excursies gaan doen via de reisorganisatie of in Mexico zelf.



Wat heb je zelf op het oog?



Groetjes Gingy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee keer met een singlesreis op vakantie geweest. Een keer naar Zuid Frankrijk en een keer naar Zuid Afrika.

Dat was met de organisatie Cirkel. Erg leuke reizen. Het is mij allebei de keren goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
2x Met een Fox singel reis mee geweest, Maleisië en Costa Rica. Goed bevallen, voordeel vond ik dat ik daar kon zien wat de leeftijden waren van de mensen die geboekt hadden en je op het forum al wat kennis kan maken. Ook vrijheid tijdens de reis vond ik prima, veel optionele excursies dus niet verplicht waardoor je ook je eigen plan kon trekken.



Vorig jaar alleen met backpack naar Thailand geweest en over een maand weer alleen op vakantie, dit keer Bali/Lombok.

Dat laatste bevalt mij beter, ontmoet veel mensen onderweg en lekker met de dag kijken waar je zin in hebt. Globaal reisplan en de rest ter plaatse bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu twee keer met een groepsreis geweest, 1 keer met Fox (Jordanië en Syrië) en 1 x rondreis door Cappadocië ( Corendon). Beide keren goed bevallen!



Ik ben in 2010 alleen door Costa Rica rondgereisd en ook dat is goed bevallen, zoveel leuke mensen ontmoet!