Single reizen ervaringen

17-03-2012 16:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer wil ik graag op vakantie en ik denk aan een single vakantie. Ik heb hier geen ervaring mee en ben op zoek naar ervaringen van anderen.

Waar ben je geweest? Wanneer? Hoe oud was je? Hoe oud waren de mensen uit de groep? Via welke organisatie geboekt? En natuurlijk heel belangrijk: hoe is het bevallen?

Ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



helaas kan ik je nog geen ervaring vertellen.

Ik zal in Juni naar Mexico vertrekken voor 2 weken in mijn eentje! Ik heb dit gewoon een normale zonvakantie geboekt en zal als ik daar ben uiteraard wat excursies gaan doen via de reisorganisatie of in Mexico zelf.



Wat heb je zelf op het oog?



Groetjes Gingy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee keer met een singlesreis op vakantie geweest. Een keer naar Zuid Frankrijk en een keer naar Zuid Afrika.

Dat was met de organisatie Cirkel. Erg leuke reizen. Het is mij allebei de keren goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
2x Met een Fox singel reis mee geweest, Maleisië en Costa Rica. Goed bevallen, voordeel vond ik dat ik daar kon zien wat de leeftijden waren van de mensen die geboekt hadden en je op het forum al wat kennis kan maken. Ook vrijheid tijdens de reis vond ik prima, veel optionele excursies dus niet verplicht waardoor je ook je eigen plan kon trekken.



Vorig jaar alleen met backpack naar Thailand geweest en over een maand weer alleen op vakantie, dit keer Bali/Lombok.

Dat laatste bevalt mij beter, ontmoet veel mensen onderweg en lekker met de dag kijken waar je zin in hebt. Globaal reisplan en de rest ter plaatse bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu twee keer met een groepsreis geweest, 1 keer met Fox (Jordanië en Syrië) en 1 x rondreis door Cappadocië ( Corendon). Beide keren goed bevallen!



Ik ben in 2010 alleen door Costa Rica rondgereisd en ook dat is goed bevallen, zoveel leuke mensen ontmoet!



Dit jaar ga ik naar Cuba, weer een groepsrondreis!



Beide keren waren er mensen van verschillende leeftijden en dat vind ik juist leuk (ik ben 59), dat er niet alleen maar ouderen zijn, maar vanaf 25 tot 65.



Vorig jaar een dochter (28) met haar vader (68), van Turkse afkomst. Met hen heb ik nog steeds contact. Haar heb ik pas weer ontmoet en in mei komt ze eten met haar ouders!
Ik ben een keer met een singlesreis naar italie geweest, was via cirkel. Erg leuk gehad. Was naar toscane, hele leuke camping, asn t strand.
Alle reacties Link kopieren
Ooit met Fox naar Amerika. Het was leuk. Ik was even bang dat het een grote versierpartij zou worden, en inderdaad was er een meneer die avances maakte. Ik ben er niet op ingegaan en dat verstoorde de verhoudingen niet. Ik heb er een vriendin aan overgehouden die ik soms opzoek.
Alles is liefde
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaringen, maar ik wil in september een single reis gaan plannen. Fox trekt mij tot nu het meest, maar ik moet nog boeken en ben dus nog even aan het rondkijken.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2018 16:47
Reden: Spam
99.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toen ik 22 (lang geleden haha) was met Mambo.nl gegaan. Het waren meer reizen voor mensen die op vakantie willen dan singles die iemand zoeken. Het is mij goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2018 16:39
Reden: Spam
99.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2018 15:14
Reden: Spam
97.97% gewijzigd
1x Singlereis gedaan naar Toscane via Cirkel. Toen was ik 22 jaar oud.
Wel ok, maar niet bijzonder.

2x singelrondreis gedaan naar China (24 jaar) en naar Java-Bali in 2013 (30 jaar) met Fox Singlereizen. Beiden waren super. Veel mooie dingen gezien.
Leuke gevarieerde groepen, altijd wel mensen waar het mee klikt.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar voor eerst op singelreis geweest (34)

met schoestring leuke groep goed georganiseerd en idd helamaal niet gericht op versieren maar gewoon mensen die niet alleen op vakantie willen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen met Estivant en One2gether.

Kijk goed wat er inbegrepen is. Ik heb wel eens met Estivant op dezelfde camping gestaan als Cirkel. Bij ons werd er door een kok gekookt, bij Cirkel moesten de mensen zelf koken.
Voor mij was dat reden om voor Estivant te kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mambo naar Marokko en Zuid-Afrika geweest en ben met hen wezen zeezeilen bij Kos. Ik heb het erg naar mijn zin gehad en met een aantal heb ik nog contact ondanks dat we al jaren verder zijn.
Een keer op wintersport singlereis met circel geweest. Een geweldige leuke reis was het. Leuke mensen leren kennen, waaronder de leukste mijn partner 😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven