Zwanger..waar op vakantie?

22-05-2007 10:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wij hebben eind juli 2 weken vrij genomen, dan ben ik 7 maanden zwanger.

Waar kan ik vakantie vieren?



onze vakanties zijn altijd in het buitenland, maar ivm de zwangerschap kan dit niet dit jaar



wie heeft er leuke tips?
Alle reacties Link kopieren


Waarom kun je niet naar het buitenland???

Ik was in Italië toen ik zwanger was.

OK vliegen kan dan niet meer!!

Mar de auto kan je ergens naartoe brengen!

Maar je kunt toch ook naar het nabije buitenland!

Rondom nederland  Ietsje verder Frankrijk.

Het noorden ervan! Denemarken!

Alles is mogelijk hoor!


Alle reacties Link kopieren
hoi



ja vliegvakanties kunnen niet meer bedoelde ik.

maar met de auto zou nog wel kunnen



hoever was jij met de zwangerschap tijdens je vakantie?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Van de 21e tot de 24e week ben ik in Noorwegen en Zweden wezen kamperen vorig jaar. Ging prima, zelfs diverse bergen beklommen en lange wandelingen gemaakt, haha.



In week 30 ben ik met mijn moeder naar Rhodos geweest. Het ging nog net met vliegen, ik had voor de zekerheid wel een zwangerschapsverklaring meegenomen. Ook daar hebben we op de normale manier vakantie gevierd, ik heb maar 1x een wandeling overgeslagen (naar de top van een berg, waar een klooster stond).



In week 35 ben ik voor mijn werk nog een week naar Terschelling geweest. Ik werkte daar voor de plaatselijke huisarts en die was er niet erg enthousiast over, want als er iets mis ging, zou ik met een helikopter naar het vasteland moeten. Gelukkig ging het goed.



Dus ja, vakantie en reizen is gewoon nog wel mogelijk hoor, ook als je 7 maanden zwanger bent. Ik zou het afwachten en op het laatste moment wat regelen, zodat je weet wat je zelf nog wel en niet meer ziet zitten en aankunt. Zonde als je nu heel voorzichtig in Center Parcs boekt, terwijl je je straks nog zo fit voelt als een hoentje en bij wijze van spreken gewoon naar de bergen of het strand kan gaan.
..
Alle reacties Link kopieren
Je mag bij de meeste maatschappijen vliegen tot de 36e week (dus dan moet je terug zijn), dus je kunt nog alle kanten op met 7 maanden!

Have fun!
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Alle reacties Link kopieren
thanks!



ik ben 2 weken vrij wanneer ik 30 en 31 weken zwanger ben

tegen die tijd zal ik kijken
Alle reacties Link kopieren
Het reisbureau adviseerde mij om niet meer te vliegen na 27 weken, anders was ik onverzewkerd.



Maar je kunt het altijd tóch doen, en dan kun je het zelfs doen tm week 42. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven