reis vrienden gezocht, mijn vrienden zijn al op vakantie gew

07-08-2012 14:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi



ik kon de laatste maanden door een dubbel gebroken been niet met mijn vrienden mee :(

maar ik ben nu bijna beter en ik heb zin om nog wat leuke dingen te doen oa dagje weg, weekendje weg in of buiten nederland..ivm mijn vrienden al die dingen al hebben gedaan de laatste maanden is het voor hun fin. niet mogelijk..dus misschien via deze weg, vind ik iemand of meerdere die ook nog leuke dingen willen doen voor de winter inslaat :-)



xxx An.
we leven maar 1x dus geniet ervan!!!
Alle reacties Link kopieren
Kun je geen weekje vakantie boeken met een groep waar je een bepaalde interesse mee deelt? Zeilvakantie, schilderen, salsa-dansen, Grieks-voor-beginners, sporten ofzo?

Dan heb je direct al gelijkgestemden en dus aanspraak.



Verder kun je zelf een weekendje weg boeken en dan een kamer in een hostel boeken, daar ontmoet je vaak ook wel mensen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom ga je niet juist in of tegen de winter met vakantie? Lekker 'n paar weken naar Thailand bijv. als het hier koud en donker is bijv. Hoef je echt geen reisgenoot voor te hebben, je komt er voldoende alleenreizenden tegen.



Weekendje weg in Nederland of buurland kun je gewoon nu voor jezelf doen (al vraag ik me af: waarom in het drukke dure hoogseizoen?) Lekker met de auto de omgeving verkennen, ergens in de duinen liggen met 'n boek en lekker eten op 'n terrasje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net terug van een week Buitenkunst. Is echt superleuk om in je eentje te doen want je leert zo nieuwe mensen kennen. Volgende week is het ook nog volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens iets meer over buitenkunst? ben nieuwschierig!

zelf wil ik in december in Lapland. Iemand interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven