waarheen ga jij op vakantie? We willen zoveel mogelijk verschillende landen

21-07-2007 17:54 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mei ben ik in Costa Rica geweest en ga eind aug nog een weekje naar Egypte....



NU jullie
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Met pasen was ik in 4 dagen in Parijs

In April 4 dagen in  Nederland (ik woon in het buitenland).

in mei 2 weken in Tsjechie

In augustus ga ik 3 weken naar Kazachstan!

in November 3 dagen naar Venetie

En met kerst 5 dagen naar Engeland
Alle reacties Link kopieren
In mei anderhalve week naar Tunesie geweest.

In September een weekendje Londen

In November (als alles meezit) twee weken Libanon (schoonfamilie opzoeken)
Alle reacties Link kopieren
tja....;)

vakantie... vakantie...:$



in mei een weekje turkije

in september naar st. petersburg, moskou, irkoutsk, mongolie, peking, tibet, nepal, thailand, laos, cambodja, vietnam, myanmar, maleisie, indonesie en allicht daarna jordanie en israel en turkije, maar dan zitten we alweer lang en breed in 2008
Alle reacties Link kopieren
In september/oktober naar Zuid en Noord Korea.
Alle reacties Link kopieren
tja discovery kunnen we al niet meer evenaren, wereldreisje? ;)



ehm, beetje saai dit jaar, omdat we volgend jaar trouwen, verplicht een aantal bezoekjes nr de VS. Maar dit is ons schema van dit jaar:



-februari weekend Polen

-juni lang weekend Zweden

-juni week Houston, Texas en een week Las Vegas

-augustus 3 weken rondreis Zuid/West USA

-december 1 week Las Vegas



En tussendoor wat dingetjes waar we heen kunnen rijden....Parijs, Praag,  wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Hmmmz, ben dit jaar al in Parijs, Keulen en Milaan geweest. Binnenkort naar Portugal en nog een weekendeje Volendam (?!?!) en ik ga nog ergens kerstshoppen.
Alle reacties Link kopieren
Joyce48...naar Noord en Zuid Korea???? Wat leuk!!!! Te gek land Zuid-Korea!
Alle reacties Link kopieren
Zijn in maart  naar Gambia geweest en heel mss in november nog naar de Dominicaanse republiek maar zijn ook net verhuist...maar zeker volgend jaar naar Cuba:D
Alle reacties Link kopieren
In juni jl. ben ik in Andorra geweest en heb toen ook nog iets van Spanje gezien.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar: Nieuw Zeeland, Singapore, Thailand, USA en Canada. Genoeg? Ik hoop het maar want de centen zijn hartstikke op!
Alle reacties Link kopieren
Begin dit jaar weekje Boedapest

Eind augustus weekje zon (Malta, Griekenland of Turkije)

Met kerst weekje Hong Kong
Alle reacties Link kopieren
we zijn een bereisd topic zo met z`n allen. Super!!!.

ik wil in december ook nog een weekendje kerstshoppen, londen/newyork/parijs of ergens..........
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
In januari paar dagen naar norwich en londen geweest

In mei 3 weken rondgereisd in het zuidwesten van de VS

In augustus nog een keer naar norwich en misschien ook naar disneyland. Dan in september een minivakantie (huwelijksreis) via een mooi hotel in belgie naar Parijs

Misschien later in het jaar nog een weekje of lang weekend naar de zon of een leuke stad.
Alle reacties Link kopieren
nou zo reislustig als de meeste mensen hier ben ik niet word ook lastig als je alles in de schoolvakanties moet doen.

in april weekend parijs,in mei weekje mallorca en jawel over een paar weken weekje naar drenthe.mischien in de herfst nog even de zon opzoeken waar weet ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren


nou zo reislustig als de meeste mensen hier ben ik niet word ook lastig als je alles in de schoolvakanties moet doen.





Mijn vriend en ik studeren ook allebei nog, dus helaas zijn wij ook aangewezen op schoolvakanties...  soms sprokkelen wel een beetje (dat kan natuurlijk met kleine kinderen niet), maar het heeft ons nog nooit tegengehouden om weg te gaan...
Alle reacties Link kopieren
ik ga morgen naar berlijn en waarschijnlijk in 2009 naar memphis. in de tussentijd weet ik het nog niet. ik weet alleen zeker dat ik in die tussentijd nog een keer op vakantie ga:D
Alle reacties Link kopieren
Tsjechie en Slovenië daar ga ik dit jaar nog heen.

Waar ik ben geweest: Denemarken, Finland, Zweden, Estland, Turkeye, Griekenland, Italië, Spanje, Oostenrijk, Schotland, Ierland en Noorwegen ben ik al geweest.
Alle reacties Link kopieren
tsjonge jonge wat verschrikkelijk veel bestemming  bij sommigen.

En dat alleen dit jaar???????!!! Knap hoor. Helaas heb ik niet zoveel vakantiedagen. Degenen die zoveel landen hebben aangedaan: waar werken jullie en hoeveel vakantiedagen hebben jullie in godsnaam in het jaar. Dat wil ik ook.

Maar goed hier mijn heel bescheiden jaartje dan:

in het voorjaar een lang weekend Amsterdam.

En in oktober 3 weken rondreizen in China en dan nog een weekje naar schoonfamilie ook in China.

volgend voorjaar een lang weekend naar Praag

en misschien hopelijk Mexico
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar: Wenen en Parijs.

Dit jaar: Thailand en Australie.

In 2008 staan Nieuw-Zeeland en wederom Thailand (al twijfelen we nog over misschien nog een ander land, omdat we al in Thailand zijn geweest) op de planning!
Alle reacties Link kopieren
op de planning moet in de planning zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij zij dit jaar een weekendje in een hotel in sauerland geweest,een weekendje kamperen op Texel(met pinksteren in de regen...) en toen 8 dagen met de auto naar Italie(Toscane).

Wil graag in oktober of november nog wel weg naar de zon maar weet nog niet waarheen,ben een beetje aan het kijken naar Thailiand en dat lijkt me wel wat(maar het ligt natuurlijk aan de financieen..)
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



In mei & aankomende augustus: berlijn.

In juli: Montenegro & Kroatië (gereisd door Bosnië, maar niet geslapen dus dat telt niet denk ik...;).)

In augustus: Drenthe.
Alle reacties Link kopieren
owh ja, vergeten te vertellen dat ik in feb en maart 2x een lang weekend Heerenveen heb gedaan, thialf, schaatsen volgen



@ chi caatje, ikke ga op wereldreis, en heb de afgelopen 7 maanden 300 overuren gemaakt om strax 8 weken vakantie uitbetaald te krijgen en daarna gaat mn ontslag in! normaal krijg ik maar 4 weken per jaar, stond er 2 weken in de min, dus die moest ik nog wegpoetsen ... nou ja, heel gedoe!
Alle reacties Link kopieren
In 2007:



Januari - weekend London

Februari - weekend London

Februari - Hawaii

Juni - Mauritius

Juli - weekend London

Augustus - weekend London

September - Turkije

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven