betrouwbare Schipholtaxi

25-01-2013 22:26 36 berichten
Dacht net even snel een taxi te bestellen om naar Schiphol te gaan komende week, maar hemel wat een chaos aan aanbieders en slechte websites. En een groot verschil in prijs.



Wie heeft goede ervaringen met een betrouwbaar taxibedrijf dat niet de hoofdprijs vraagt? Ik woon in Amsterdam. (En nee, de trein rijdt nog niet op dat uur, anders nam ik die.)
Alle reacties Link kopieren
Taxi, Amsterdam en betrouwbaar gaan helaas niet meer samen!

Heb je geen familie/vriend/buurman die je kan brengen?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik voor mn werk een zakentaxi, die rijdt beter en goedkoper dan de zgn schipholtaxi's

Ze zitten in Rijsenhout.
In a'dam rijdt het ov toch altijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 25 januari 2013 @ 22:33:

In a'dam rijdt het ov toch altijd?Ja, vanaf cs rijdt elk uur een trein naar schiphol idd.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad en na 5 uur weer ieder kwartier
Ha, en dan denken wij dat we in een land leven waar alles zo goed geregeld is! Dat je toch niet eens gewoon een taxi kunt nemen in Amsterdam is toch volkomen idioot?
Alle reacties Link kopieren
Linkje



Al meerdere keren gebruik van gemaakt, prima geregeld!
Ik woon niet in de buurt van CS en vanaf 'mijn' station gaat de trein nog niet zo vroeg.



En op zo'n tijdstip mag de baas ervoor zorgen dat ik op Schiphol kom.
Alle reacties Link kopieren
Bel gewoon 7777777. Daarmee heb ik altijd prima betrouwbare taxi's naar Schiphol gehad, midden in de nacht.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik ben laatst met zo'n elektrische taxi gegaan. Taxi-e.

Betrouwbaar en milieuvriendelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik nam altijd gewoon een TCA taxi, maar dan betaal je ¤50 vanuit centrum. Ze geven al aan de telefoon door dat dit het maximale bedrag is dat berekend mag worden. Met andere taxicentrales geen positieve ervaringen, ook Schipholtaxi's negatieve ervaring.



Tip als je bij de taxistandplaats staat: je hoeft niet de eerst volgende te nemen. Ik sla altijd mijn beurt over als ik een niet-tca taxi zie voorrijden.

(en nee, ik ben niet dol op tca, Londense taxi's zijn bv veeeeeel beter, maar bij tca heb je ten minste de zekerheid van een meter, een klachtenummer en een (werkende) creditcardlezer. Ik heb ook weleens moeten pinnen middenin de nacht (extra betalen voor het omrijden....) en dat is niet fijn!)
Toch een goede tip hier gevonden, taxi-e is geboekt. Ik val voor dat soort milieupraatjes...



Dank!
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat moet je er zijn?
6 uur al. Gaap....
Alle reacties Link kopieren
quote:ericito schreef op 25 januari 2013 @ 23:19:

Toch een goede tip hier gevonden, taxi-e is geboekt. Ik val voor dat soort milieupraatjes...



Dank!Maar hoeveel kost het
Alle reacties Link kopieren
Ai dat is een klotetijd idd. Ik moest er eens om 3 uur zijn en heb toen gewoon de laatste trein (12 uur) genomen en dan is het te overbruggen om die 2 uur gewoon rond te hangen daar.
Modus, eur 30 vanaf de westkant van de stad.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, voor dat geld wilde ik je ook wel brengen hoor.
Frizzy, laat ik nou sinds de yoghurtjes in LP zo ontzettend benieuwd zijn naar jou dat ik dat aanbod bijna aan zou nemen! (mompelt iets over een nieuwe nick)
Alle reacties Link kopieren
Oooooooooooooooooooooooh haaaaaai Ericito! Voor jou zou ik dat zeker doen! Ik ga binnenkort weer trouwens.
Je weet het nog :-) Lekker zeg, fijne reis! Ik wil ook graag, maar weet nog niet of het kan dit voorjaar.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja binnenkort is trouwens een ruim begrip. Ergens dit jaar bedoel ik!
Alle reacties Link kopieren
Vanuit Utrecht eigenlijk altijd utc
quote:ericito schreef op 25 januari 2013 @ 23:19:

Toch een goede tip hier gevonden, taxi-e is geboekt. Ik val voor dat soort milieupraatjes...



Dank!Graag gedaan! Aardige chauffeurs ook daar, hopelijk valt het niet tegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven