UMF Miami

25-07-2013 23:06 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



wie van jullie is ooit naar Ultra Music Festival geweest in Miami?

Wij, mijn vriend en ik, willen graag in 2015 hier naartoe gaan.



Ik had al gezien dat het 3 dagen ticket 500 dollar is, vliegreis in de 600 euro (kun je ze ergens goedkoper vinden?). Daarbij komt dan nog het eten en drinken plus de overnachtingen. Zelf denken we er aan om langer te blijven na het festival en evt nog naar een andere stad te gaan. Ik denk namelijk niet dat het leuk is om 1,5 week in Miami te blijven hangen.



Iemand nog tips? Is overigens de eerste keer USA voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Niet geweest, wij hadden wel ooit het plan voor zoiets maar ik vind het veel te duur die kaartjes.

Het is natuurlijk wel een mega belevenis.



Denk dat 600 euro vliegticket wel reëel is, misschien kan het goedkoper met de KLM wereld weken oid. Of vertrekken vanaf Brussel of Düsseldorf .



Denk wel dat als er zo'n groot evenement is hotel kamers snel vol zitten en duur zullen zijn...



Ik zou naar de Keys gaan als ik toch daar was.
Ik zou gewoon 'n rondje Florida er aanvast plakken van zeker 2 weken (dus o.a. de pretparen in Orlando, de Everglades en de Keys)

Ligt aan de maand waarin je er naartoe wil hoe duur de vliegtickets zijn. Hoogseizoen is uiteraard duurder. En je kunt vanaf ca. 11 maanden op voorhand tickets boeken, dus boek zodra ze vrijgegeven zijn voor de beste tarieven.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Wij waren aan het denken evt paar dagen NYC en vanuit daar naar huis. Maar in Florida blijven is ook zeker een optie, vast genoeg te zien. Had nu voor tickets trouwens vanuit AMS gekeken, maar DUS zou voor ons eigenlijk gunstiger zijn.



Willen dan idd zo gauw het kan tickets/hotel en alles boeken ivm beschikbaarheid. Ik zag nu al een aantal hotels vol zitten voor 2014.



UMF is trouwens eind maart altijd.
Snel boeken dan maar!



Florida is qua klimaat juist perfect in maart. Zou dan eerder eerst je rondreis maken en dat festival als afsluiter pakken.

NYC kan gewoon winter zijn in maart. Bovendien zullen tickets duurder zijn op die manier dan 'n retourtje Miami.



Autohuur is het goedkoopst te boeken via usareisen.de
Alle reacties Link kopieren
We willen in 2015 gaan, dus boeken zal nog eventjes duren. Ik denk een jaar van tevoren. Sowieso zijn de tickets van het festival ook pas aankomende zomer te boeken. Eerst rondreizen is idd ook een optie ipv erna.



Thanks voor de tip van de autohuur!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 25 juli 2013 @ 23:59:

Snel boeken dan maar!



Hoe kun je nou nu al weten of je in 2015 weg kunt op dat moment?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 26 juli 2013 @ 01:49:

[...]



Hoe kun je nou nu al weten of je in 2015 weg kunt op dat moment?Daar kun je dan toch rekening mee houden in je planning?
quote:merano schreef op 26 juli 2013 @ 01:49:

[...]



Hoe kun je nou nu al weten of je in 2015 weg kunt op dat moment?

Reizen plan je toch wel vaker maaaaaanden van te voren? Dat is gewoon prioriteit nummer 1. En als er iets zeer ernstigs gebeurt (ziekte/overlijden) dan is daar de annuleringsverzekering voor.



Ik dacht overigens dat 2015 een typfout was, maar als dat zo is, dan heb je nog ff. Je kunt natuurlijk al wel je hotels uitzoeken/vastleggen, want die kun je natuurlijk wel makkelijk ver van te voren boeken. Gebruik booking.com, dan kun je de meesten nog 24 uur van te voren nog gratis annuleren ook.
Alle reacties Link kopieren
Nee 2015 was geen typfout ;) We willen goed kunnen sparen en ik red het niet meer om zoveel bij elkaar te hebben voor maart 2014, zeker niet als we langer willen blijven. In huis moeten ook nog een aantal dingen gebeuren. Vandaar dat we ons goed willen oriënteren voor 2015. Dan kunnen we over een halfjaar boeken :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dit jaar naar UMF geweest! Fantastische ervaring.



Wij waren met zijn tweeen voor de kaarten 700 dollar kwijt en voor de reis 3000 euro. En dan nog je geld om uit te geven. Wij zijn in totaal 8 dagen gebleven, verbleven in het RIU hotel in Miami Beach. UMF is in Miami Down Town. Dus we hadden ook een auto gehuurd voor 8 dagen, want het is toch wel 20 minuutjes rijden met de auto.



Ik zou het zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
700 dollar voor twee tickets? Waar heb je die geboekt? Ik zag op de site van UMF 500 dollar pp.



Bedankt voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden op de dag dat ze in de verkoop gingen gelijk kaarten besteld via de site van UMF. Dan heb je de early bird tickets! Scheelt toch.
Alle reacties Link kopieren
Okay thanks. Heel goed in de gaten houden dus, scheelt een hoop geld!



Weet je nog wanneer dit ongeveer was? Of kondigen ze dit gewoon aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:ushuaia schreef op 26 juli 2013 @ 09:56:

Okay thanks. Heel goed in de gaten houden dus, scheelt een hoop geld!



Weet je nog wanneer dit ongeveer was? Of kondigen ze dit gewoon aan.

Hou de site in de gaten nadat UMF 2014 voorbij is. Ik zie nu op de site dat de regular kaarten nu 400 dollar kosten.



En als je buiten UMF ook nog wil stappen in Miami Beach hou er rekening mee dat je voor een poolparty oid 100 dollar pp betaalt om alleen binnen te komen. Je hebt een dikke portomonnee nodig haha



Miami Beach is duurder dan Ushuaia, Ibiza.
Alle reacties Link kopieren
Ik had idd al gehoord dat Miami nog duurder is als Ibiza. Vandaar ook dat we pas in 2015 willen gaan. Dan ga ik de site goed in de gaten houden na UMF '14.



Hoe zit het met drinken op het festival? Hier zijn munten vaak 2,50 per stuk, maar ik ga er vanuit dat het daar een stuk duurder is.
Alle reacties Link kopieren
quote:ushuaia schreef op 26 juli 2013 @ 10:06:

Hoe zit het met drinken op het festival? Hier zijn munten vaak 2,50 per stuk, maar ik ga er vanuit dat het daar een stuk duurder is.Je moet standaard je ID meenemen naar clubs en naar UMF, in Amerika moet je 21 jaar zijn om te mogen drinken. Je krijgt na controle een polsbandje zodat ze weten dat je ouder dan 21 bent. Je betaalt niet met munten, maar gewoon met dollars. Op het festival staan genoeg pinautomaten. Voor een water betaalde je 5 dollar, en als je rookt vergeet dan niet je sigaretten, dat overkwam mij....ze verkochten sigaretten onder de bar en mocht gewoon 20 dollar betalen haha....
Alle reacties Link kopieren
Oh en als je rookt...alleen dichte pakjes sigaretten mag je meenemen naar binnen. Geopende pakjes sigaretten gooien ze direct weg.
Alle reacties Link kopieren
Joh, 5 dollar vind ik nu nog goedkoop voor water na onze vakantie in Ibiza :D Betaalde 22 euro voor een water en een cola in Pacha.



We roken beide niet, dus dat scheelt alweer haha.



Whaaaa heb er nu al zin in!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ushuaia schreef op 26 juli 2013 @ 10:20:

Whaaaa heb er nu al zin in!!

Jaaaa snap ik!!! Ik krijg ook weer zin nu ik het over heb hahaha



Wel de Nederlandse vlag meenemen he, laat trots zien waar je vandaan komt!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa we kleden ons gewoon aan alsof we naar het WK gaan





grapje!
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden de Nederlandse vlag bij ons met daarop Holland



Sowieso is Nederland qua DJ's goed vertegenwoordigd!



Welk weekend wil je trouwens gaan? Het eerste of het tweede? Wij zijn het 2e weekend gegaan, dat is in principe de originele datum van UMF. Pas sinds dit jaar heb je 2 weekenden.
Alle reacties Link kopieren
Alleen afgelopen jaar waren er twee weekenden, volgens mij een jubileum?



Komend jaar is het alleen 28-29-30 maart.



Op Ibiza overigens ook veel NL dj's gezien, doet ons kleine landje toch goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:ushuaia schreef op 26 juli 2013 @ 12:20:

Alleen afgelopen jaar waren er twee weekenden, volgens mij een jubileum?



Komend jaar is het alleen 28-29-30 maart.



Op Ibiza overigens ook veel NL dj's gezien, doet ons kleine landje toch goed!

ja was de 15e editie van UMF.



Ja ons kikkerlandje levert sowieso de beste DJ's. Het enige wat mij een beetje tegenstond was dat Afrojack op 1 dag 2x moest draaien. 1 keer draaide hij onder de naam Afrojack en de andere keer onder de naam Nick vd Wall. Wij dachten in het begin dat het een foutje was, maar toen hij bij zijn Jacked stage begon zei hij:



"jullie vragen je wel af waarom ik onder mijn eigen naam draai en niet onder Afrojack. Nou omdat niet iedereen van jullie weten hoe ik in het echt heet". Toen dacht ik wel ff met beide beentjes op de grond blijven staan.



Je had in Miami Beach ook een geheel Avicii hotel.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen trouwens ook een keer graag naar TomorrowWorld in Atlanta.



In september van dit jaar is het de eerste editie. Wij zijn vorig jaar naar Tomorrowland geweest in Boom, België. Helaas hadden we dit jaar geen kaarten kunnen krijgen. We stonden vanaf het moment van startverkoop totdat ze uitverkocht waren in de wachtrij.



Vandaag is Tomorrowland van start gegaan. Ben jij daar wel eens heen geweest?? Van alle festivals die ik heb afgelopen is Tomorrowland verreweg de beste geweest! Aan alles was gedacht, tot in details alles perfect geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven