Tips omgeving Zeewolde

14-09-2014 18:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Binnenkort gaan mijn man en ik samen met onze baby (3 maanden oud) en 2 hondjes op vakantie naar Centerparcs.



Aangezien wij daar beiden niet bekend zijn, vraag ik me af of jullie tips hebben van wat we daar in de buurt zoal kunnen doen.



We kunnen wel een paar keer een dag(je) weg zonder honden, dus dan lijkt shoppen/een stad verkennen ons leuk!



Ik lees jullie tips graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Toen wij in de Eemhof zaten zijn we naar Bataviastad geweest.
Alle reacties Link kopieren
Spakenburg Nijkerk of harderwijk zijn leuk.

Niet, lees niet gaan winkelen in zeewolde tenzij je in een depressie wil belanden. Het strand van zeewolde is met mooi weer wel leuk.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Hans en grietje is een heel leuk pannenkoekenhuis voor kinderen. Grote speeltuin, bewegende tafels etc en honden zijn welkom.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Aviodrome in Lelystad

Stadslandgoed De Kemphaan in Almere; honden zijn toegestaan, mits aangelijnd
Alle reacties Link kopieren
Bataviastad kun je heen gaan en de Orchideeenhoeve in Luttelgeest is een aanrader. Is een tropische tuin, vlinders, lori's enz. Erg mooi.

Ongeveer drie kwartier rijden van Eemhof.
Alle reacties Link kopieren
Elburg en Harderwijk absoluut een bezoek waard!

Zwolle is ook leuk.

Bataviastad, Aviodrome, Dolfinarium, Veluwe.
Dolfinarium in Harderwijk is leuk, daarnaast is het een leuk stadje om doorheen te wandelen en een terrasje te pikken.

Aviodrome in Lelystad, over luchtvaart, allemaal vliegtuigen enzo.

Almere stad is leuk om te winkelen, groot centrum, veel winkels.

De Kemphaan in Almere kun je leuk wandelen, daar zit ook stichting AAP, je kunt de apen ook zien daar. Leuke landgoedwinkel met terras ook daar.

Zwemmen kun je bij de Eemhof hartstikke leuk, kun je ook een paar keer doen ;)

En verder zijn Putten, Nijkerk en Zeewolde geinig om te verkennen. Er zijn wat strandjes ook.

Bataviastad is erg leuk om te shoppen, merken-outlet winkelstadje. Is in Lelystad.

De Veluwe ligt redelijk dichtbij (40 minuten max rijden) Daar heb je nog tal van uitstapjes die je kunt maken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips!



Pannenkoekenhuis klinkt leuk! Kunnen we gaan eten als we de buurt verkennen!



En Almere lijkt me leuk om te gaan winkelen! Ook een Primark zag ik! Bataviastad trekt me niet, maar wie weet!



Ik las ook over een boottocht naar een stadje, is dat aan te raden



Uiteraard zullen we ook gaan zwemmen, eerste keer voor onze zoon! Ben echt benieuwd!



Meer tips zijn uiteraard welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ja, met de boot naar Spakenburg is leuk. Je bent er zo, een retourtje kost ¤8,00.

Om te winkelen is Amersfoort sfeervoller dan Almere.

Nijkerk is een klein, lief stadje waar een goeie bakker zit. Persoonlijk vind ik dat je beter daar koffie kunt drinken, of lunchen dan bij Centeparcs zelf. Er zit daar ook een grote AH en een Jumbo. Boodschappen zijn er stukken goedkoper dan de supermarkt op het park. Fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu dat je met een jonge baby gaat. Je kunt dan het beste meteen om 10.00 uur in de ochtend naar het zwembad gaan, meteen als het open gaat. Dan valt de drukte nog enigszins mee. Na 11.00 uur is het veel en veel te druk.

Het zwembad is heel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven