Bingo-reis Corendon: iemand ervaring mee?

04-08-2016 13:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die ervaring heeft met één van de Bingo reizen van Corendon?

Ik heb er één gezien voor Zakynthos voor een leuk prijsje en overweeg die te boeken. Op dit moment maakt het me echt niet meer uit waar ik heen ga en wil ik gewoon een goedkope vakantie naar de zon. Als ik een strand heb vind ik het prima.

Maar ik ben toch wel benieuwd naar ervaringen met die Bingo reizen.



Hoor het graag!

Groetjes
bingoreis? Is dat net zoiets als een bridgereis? Dat je dus min of meer verplicht 's avonds moet bingoën in het hotel?



oh nee, laat maar. Het is gewoon een reis waarin ze al hun onverhuurde kamers en appartementen kwijt kunnen. Een soort afvoerputje dus.

Lijkt me op zich niks mis mee.
Is het niet meer een verrassingsreis?

Ik ken het niet, maar Zakynthos ken ik wel, en ik vond het daar erg mooi.
Bingo reizen - de voordeligste manier van reizen



De Bingo formule is dé manier om goedkoop op vakantie te gaan.

Corendon koopt het hotel of appartement pas kort voor uw aankomst in, waardoor wij u een super voordelige vakantie kunnen bieden. U kiest zelf de hotelcategorie met bijbehorende verzorging en hoort bij aankomst op de luchthaven van onze reisleiding in welke accommodatie en plaats u verblijft.



De accommodaties liggen verspreid over de verschillende badplaatsen van de vakantiebestemming en vindt u terug op deze website. Het kan soms ook om een extra ingekochte accommodatie gaan die niet op de website staat vermeld. Dankzij de goede contacten met hoteliers en appartement-eigenaren ter plaatse en onze scherpe inkoop, kan het zo maar zijn dat u in hetzelfde complex verblijft als uw buurman, maar dat u vele malen voordeliger uit bent. Waar wacht u nog op?!
Geen ervaring mee, maar Zakynthos is prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Gedaan!!! Vond dat echt leuk! Geen flauw idee waar je terecht komt en pas op het vliegveld bij aankomst horen in welk hotel je zit. Was wel in een ander land, maar dit was de allerleukste vakantie die ik gehad heb.
Alle reacties Link kopieren
@Starshine-2 : Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Dit had ik zelf niet gegeven omdat ik ervan uit ging dat de mensen die hier ervaring mee hebben, ook wel weten wat het inhoudt. Dat is waar ik om vroeg namelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 04 augustus 2016 @ 14:17:

Gedaan!!! Vond dat echt leuk! Geen flauw idee waar je terecht komt en pas op het vliegveld bij aankomst horen in welk hotel je zit. Was wel in een ander land, maar dit was de allerleukste vakantie die ik gehad heb.Thanks, klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
Ja wij hebben het wel eens gedaan. Niet met Corendon maar vakantiediscounter geloof ik. 8 dagen naar Hurhada Egypte voor 135€ pp inc ontbijt. Wij zaten in een prima hotel maar andere mensen hadden hetzelfde soort arrangement en zaten minder fijn(volgens hen tenminste) maar volgens mij wilden zij voor een dubbeltje op de eerste rang en als je er vanuit gaat dat zoiets niet kan zal het best ok zijn,.



Ik zou het gewoon doen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Traveller93 schreef op 04 augustus 2016 @ 14:34:

[...]





Thanks, klinkt goed!



Ik had trouwens all in in het hoogseizoen. Kwamen in een kleinschalig hotel op loopafstand van het strand. We zaten wel in een achterbuurtstraatje maar ach.. Heb nog nooit in een all in zo lekker gegeten. Zijn maar 1 keer buiten de deur gaan eten omdat het zo goed was.

Het was zo klein dat de schoonmaakster tevens de kok was. En zo lief de mensen!



Voor mij hoorde dat ook een beetje bij de vakantiepret, niet weten waar je uiteindelijk terecht komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Traveller93 schreef op 04 augustus 2016 @ 14:24:

@Starshine-2 : Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Dit had ik zelf niet gegeven omdat ik ervan uit ging dat de mensen die hier ervaring mee hebben, ook wel weten wat het inhoudt. Dat is waar ik om vroeg namelijk.



Verkeerd gedacht dus

De topictitel doet een ander soort reis vermoeden.

Wat meer uitleg had dus best gemogen.



Klinkt trouwens erg leuk. Best spannend om niet te weten waar je terecht komt
Frankly my dear, I don"t give a damn
En er is dus niet per se bingo? Jammer.
Ik dacht dat je info ging vragen voor je opa/oma die weinig internetervaring heeft.
Alle reacties Link kopieren
Het azijn was zeker weer in de aanbieding?!





Bedankt voor degenen met nuttige reacties

De reis die ik had gezien is nu helaas weer duurder geworden, dus blijf toch nog heel even verder kijken.
quote:Traveller93 schreef op 07 augustus 2016 @ 16:00:

Het azijn was zeker weer in de aanbieding?!





Bedankt voor degenen met nuttige reacties

De reis die ik had gezien is nu helaas weer duurder geworden, dus blijf toch nog heel even verder kijken.Azijn? Nee, het was serieus bedoeld. Ik vind bingo heel leuk, maar een complete reis rondom het bingospel zou ik dan weer niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Een keer gedaan met een all inn in Egypte.

Je kan kiezen uit 3 en 4 sterren.

Dat was bij ons zo.

Voor 4 sterren gegaan en een prachtig hotel gekregen met mooi strand en prachtige kamers.

Zeker proberen en meteen boeken zodra je een goede prijs ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ja ervaring mee. Als je je goed wil laten afzetten moet je bij Corendon zijn voor zo'n Bingo vakantie.

Ons werd een all in boven een waardering van 8 beloofd. Daar ging het al mis gezien ik tijdens de actie en bij aankomst alle hotels in die richting had doorgenomen. We kregen een Hotel met een magere 7. Maar goed dat is dan meningen van andere dus als dat alles was.

Al het drinken was zo vies dat we het bij de supermarkt moesten halen. Water, koffie of simpel sap... allemaal echt het slechtste van het slechtste. Dat er lokale drank werd geschonken hadden we wel verwacht, we hebben veel verschillende all ins gehad en zijn niet moeilijk. Dat was dan maar goed ook want als makkelijk eter was het wel te doen. Er was alleen geen variatie. De sfeer was er ook niet. Natuurlijk het was oudbollig. Prima. Maar er was ook niets te beleven. En iedereen die we spraken dacht er vergelijkbaar over. Bovendien hadden de mensen die geen Bingo hadden het zelfde betaald. Pure misleiding!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel een goede ervaring en scheelde veel met de "normale" boekers. Ik was zelf al in het hotel geweest en "gokte" dat dit hotel de bingo was en dat klopte. Alles erop en eraan en goede all inclusive. Het kan dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Wel wat prijzig.
Alle reacties Link kopieren
als je insteek gewoon is van zon zee en ik ben blij dat zou ik het zeker doen! Heb je echter echt voorkeur voor bijv. dicht bij centrum of kleinschalig etc etc dan kan je beter voor het zekere gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tja wat kan je verwachten. Meestal wordt je in het goedkoopste hotel gestopt. Dit hoeft zeker per definitie niet het slechtste te zijn.
Nadeel je weet niet waar je heen gaat. Dat hoor je vaak pas op de luchthaven (in het land van bestemming).

Ik ben zelf 1x met flybrasil (Volgens mij nu gobrasil) naar brazilie geweest. Wij hadden een ticket en twee weekse vakantie voor 700 p.p.
Op de luchthaven werden we opgewacht. We wilde naar pipa (hippie plaatsje) maar uiteindelijk werd het natal.

We werden met een busje vol nederlanders afgezet bij een hotel helemaal aan het einde van de boulevard. Het hotel was netjes en okay. Niet super bijzonder.
De locatie was perfect: Op het strand! aan het einde van de boulevard waar alle verkopers eindigde (van lui die sate maakte, tot coctails, cd's verkochten etc.) leuke praatjes gemaakt en bier gedronken met de groep nederlanders (+- 10) en verkopers, muziekje erbij. (Was al vroeg donker 17.00 uur, dus dit had wel iets speciaals).

Uiteindelijk is het een van onze leukste vakanties geweest!

Neem gewoon een gokje.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven