Stage Curaçao v.a. februari 2017

06-01-2017 13:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Over precies een maand vertrek ik naar Curaçao om daar voor een half jaar stage te lopen.

Ik ga alleen, maar het lijkt me leuk om al met een aantal mensen in contact te komen die in die periode ook naar Curaçao gaan.

Ook ben ik benieuwd naar ervaringen op Curaçao.



Ik zou het leuk vinden om in contact te komen en ervaringen te horen!





Groetjes xselinaaaa
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat helemaal goedkomen daar. Contacten leg je heel makkelijk.

Ik raad je aan om lid te worden van verschillende groepen op facebook. Je hebt ook een groep voor nieuwe dames die willen afspreken. En bv durftevragencuracao. Heel handig, je bereikt er veel mensen mee.

Geniet ervan! Het is geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Hee wat super leuk! Je gaat er enorm veel van leren. En mensen leer je heel erg makkelijk kennen. Je verblijft ook in een studentenhuis? De meeste stagiaires gaan alleen. Dus dat komt zeker goed!

Als het mogelijk is, huur dan met een groepje een auto en verken het eiland. En vergeet niet dat je er wellicht maar 1 keer bent. Dus ga naar klein Curaçao, beklim de Christoffelberg, ga het eiland letterlijk af van west naar oost, haal een duikbrevet, maar leer ook veel op je stage :-)



Wat voor stage ga je lopen daar?



8 jaar geleden liep ik ook stage op Curaçao. Ik kan het iedereen aanraden. Het heeft me zelfstandiger, sterker gemaakt en ik ben als een bloemetje ontpopt zoals mijn huisgenoten dat aan het einde van mijn periode schreven in mijn album. Ik ging ook alleen, wat ik reuze spannend vond als grijze muis. Als ik van tevoren wist wat ik allemaal mee zou maken zou ik nooit gegaan zijn, maar achteraf, ik heb de tijd van mijn leven gehad!!
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Gaaf!

Ik ga niet naar curaçao maar wel costa rica. En ietsje korter. Ik vind het ook erg spannend, maar volgens mij kom je echt makkelijk met andere in contact :D
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!



Ik heb me direct aangemeld voor een aantal groepen op facebook. Weet je misschien ook hoe die groep heet waar je met elkaar kan afspreken, juliadenders?



Ik zit inderdaad in een Nederlands studentenhuis Reep-Chocola. Wat leuk dat jij daar ook stage hebt gelopen en dat je het er zo leuk hebt gehad! Ik ben ontzettend benieuwd. Ik vind het erg leuk, maar het wordt nu ook wel heel erg spannend! Ik ga stage lopen op een particuliere basisschool genaamd Klein College. Ik loop 3 dagen per week stage, zodat ik de andere dagen aan mijn scriptie kan werken



Rose8 wat leuk dat je stage gaat lopen op Costa Rica. Lijkt me een erg mooi land en wil er ooit nog eens heen
Alle reacties Link kopieren
quote:xselinaaaa schreef op 06 januari 2017 @ 14:37:

...

Ik ga stage lopen op een particuliere basisschool genaamd Klein College. Ik loop 3 dagen per week stage, zodat ik de andere dagen aan mijn scriptie kan werken

...

Houd er wel rekening mee dat het een beetje een andere cultuur is dan in Nederland. Ik vond dat het er daar allemaal enorm traag ging.

Maar wel super leuk! Succes!!
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan het niet meer vinden, had al voor je gezocht.

Klein college is een hele leuke school!

Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Oh toch wel.

Curacao girls connected
Alle reacties Link kopieren
Super! Dan ga ik die groep ook direct toevoegen.

Heel erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Uppp.



Nog iemand die ook in februari naar Curaçao gaat?
Alle reacties Link kopieren
Hee wat toevallig! Ik vertrek zelf halverwege maart naar Curaçao om ook stage te lopen op Klein College! Hoe bevalt het tot nu toe? Zal je zeker daar tegen gaan komen haha!
Alle reacties Link kopieren
ik vertrek 5 mei naar curacao voor 5 maanden stage te lopen en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen (tot nu toe)!

heb me ook meteen aangemeld voor de fb groep en zou het zeker leuk vinden om wat in contact met mensen te komen om hun verhaal alvast te horen!



ben tot nu toe al heel jaloers op jullie! haha
Alle reacties Link kopieren
Heeee



Ik ga pas in november 2017 tot februari 2018 naar Curacao, dus zal jullie waarschijnlijk niet meer tegen komen.

Mochten er nog andere mensen zijn die in deze periode gaan, lijkt het me leuk om alvast in contact te komen met jullie



Voor iedereen die daar al is, geniet ervan!



Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Sanne24496 schreef:
10-05-2017 16:07
Heeee



Ik ga pas in november 2017 tot februari 2018 naar Curacao, dus zal jullie waarschijnlijk niet meer tegen komen.

Mochten er nog andere mensen zijn die in deze periode gaan, lijkt het me leuk om alvast in contact te komen met jullie



Voor iedereen die daar al is, geniet ervan!



Groetjesss
Hee Sanne!!


Ik zie dit nu pas haha
maar ik ben nu op curacao ook tot en met halverwege januari!!
Dus als je wilt kunnen we daar meeten ! :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk :D ja graag
ik heb je een prive bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Leuk :D ja graag
ik heb je een prive bericht gestuurd tesseel
Alle reacties Link kopieren
heehee!

ik heb vandaag gehoord dat ik ben aangenomen voor een stage in Curacao en ben daar vanaf november 2017 tot ongeveer half januari! Lijkt me heel leuk om nu al contact te leggen en tips uit te wisselen :).

Ik zit er ook over te denken om een auto te huren samen met iemand, dus als iemand geïntereseerd is hoor ik het graag!


Liefs,

Jorieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven