Thailand Topic 3

07-02-2017 23:37 1399 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sawadee Ka



Deel 2



Alle reacties Link kopieren Quote
Chiang Rai is zo leuk, het is een dorps soort Chiang Mai, mooie omgeving ook. Jr ku t er bijv overnachten in de bergen op een theeplantage. Waanzinnig uitzicht! En je kunt er naartoe per bootje vanuit Thaton (niet ver van Chiang Mai), is een uur of 4-5 varen .



Voor snorkelen op Tao zit je goed in Aow Leuk,Tanote, of Shark Bay, hoewel er absoluut niets te beleven valt 's avonds. Het zijn stille baaitjes met hier en daar een restaurantje. Voor wat meer reuring kun je beter in Chalok of Mae Haad (Sensi Paradise bijv) gaan zitten. Sairee vind ik persoonlijk mwah. 's avonds is het er megadruk, maar wel leuke tentjes, waar je lekker op het strand kunt hangen met een drankje. Ik woon zelf een aantal maanden per jaar in Chalok, daar vind ik de combi druk/rust het prettigst.



Op Phangan is het eigenlijk alleen rond de full moon party druk en dan alleen nog in Haad Rin (en Haad Rin is klein!), de andere feesten trekken veel minder mensen. Vrienden van mij hebben een resort 1 baai verderop en daar is echt de hele maand geen bal te doen behalve yoga, lekker eten en veel massages!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat klinkt goed mayou. Vooral bootje. Ik kom vooral die tempel tegen en commentaar dat het er zo druk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pracht land maar helaas niet veel bijzonders gezien buiten Phuket en Bangkok.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, we hebben een deel 3 zie ik. Dan mijn reactie hier ook maar even plaatsen.



Ik ben deze zomer in Cambodja geweest, was echt heel indrukwekkend! En goed te combineren met Thailand.



Ik ben heerlijk aan het luieren op Lanta. Weer is heerlijk, eten goddelijk en perfect gezelschap. Ik hoef niets, dat is zo fijn!
Aaaah mijn favoriete voedsel in de OP: mango sticky rice!



Alle reacties Link kopieren Quote
Ah een nieuw topic!

Zana: https://www.tripadvisor.c ... nity-Pools-zfp622060.html
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Trump schreef op 07 februari 2017 @ 23:54:

Pracht land maar helaas niet veel bijzonders gezien buiten Phuket en Bangkok.





Doei he?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de TripAdvisor link! Ik had niet gedacht dat ik ook daarvoor bij TripAdvisor terecht kon.

ik zal de nr 1 en de tip van Erizon eens mailen of ik er gebruik van mag maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Trump schreef op 07 februari 2017 @ 23:54:

Pracht land maar helaas niet veel bijzonders gezien buiten Phuket en Bangkok.Je vergeet Pattaya ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Zanahoria schreef op 08 februari 2017 @ 07:04:

[...]



Je vergeet Pattaya ;)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Zanahoria schreef op 08 februari 2017 @ 07:04:

[...]



Je vergeet Pattaya ;)

Smerige plek denk ik en niet iets voor jongeren.

Phuket heb ik op laatste moment 3 dagen aangedaan om tenminste iets van bounty stranden te hebben gezien en was goed bereikbaar met vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2017 @ 06:19:

Ah een nieuw topic!

Zana: https://www.tripadvisor.c ... nity-Pools-zfp622060.htmlOeh die sla ik op! Dank.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben het oude topic aan het doorspitten....... Ik zit op pagina 12, duurt nog even voordat ik alles gelezen heb.



Ik wil in november een maand naar Thailand

Ik wil op 1 plek verblijven ivm dat ik gewoon moet werken.

Maar wil wel graag zo nu en dan een leuk uitstapje doen of gaan duiken.

Zou graag op een eiland zitten, of in ieder geval aan het strand/bij een strand in de buurt.

Niet te druk/toeristisch, geen full moon parties. Maar wel een beetje gezelligheid en restaurantjes en barretjes.

Goede wi-fi is ook erg belangrijk.

Wie heeft de ideale bestemming voor mij?

In het oude topic kwam ik Koh Chang tegen. Dat ziet er wel erg leuk uit!



Tips voor accomodatie ook welkom. Ik wil een maand op 1 plek, dus hopelijk kan ik korting regelen omdat ik langer blijf.

Op airbnb nog niet echt iets gevonden, maar dat komt ook omdat ik dus nog niet weet waar ik precies heen wil in Thailand.

Hostel met prive kamer is op zich ok, maar moet dan zeker geen party hostel zijn.

Budget???? €200 voor de maand? Aan de lage kant, I know. Er is wel wat ruimte voor meer.

Ik wil 4 maanden naar Azie deze winter en door naar Cambodia (december), Bali (januari) en de Filipijnnen (februari).

Ben in alle landen al eerder geweest, maar altijd aan het backpacken van plek naar plek. Wil het nu anders doen

Budget per maand ongeveer €500, exclusief de vluchten.

Ik ben erg goed in op een budget leven



Mayou, Maleisie staat niet in de planning, maar dat kan veranderen. Of anders zit je misschien een keer op dezelfde plek, dan zoeken we elkaar zeker op!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:patsy--stone schreef op 08 februari 2017 @ 11:14:

[...]





Oeh die sla ik op! Dank.

Ze mailen allemaal terug dat het zwembad alleen voor hotelgasten is!

Ik heb er wel een aantal waarbij wat mogelijk is:



Rambuttri Village (entree onbekend)

Sofitel bangkok sukhumvit. Geen infinity maar wel mooi zwembad, 600 baht.

SO sofitel. Wel infinity, 750 baht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rambuttri: gewoon langs de receptie lopen alsof je er een kamer hebt. Zwembad zit boven toren A (volg de bordjes) en boven toren D: Na receptie naar rechts, lift toren D en trap op. Ben in al die jaren nog nooit ergens naar gevraagd.
Zwembad: NewSiam Hotel heeft ook een zwembad tegen kleine betaling!
Alle reacties Link kopieren Quote
Doei Thailand



Tot de volgende keer, want die komt er!
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een vanaf Koh Lanta. Vandaag en ook de afgelopen dagen was het warm op Lanta, eigenlijk zelfs te warm! Ook heel vochtig, na 5 minuten buiten verlangde ik al weer naar een koude douche. Maar ik klaag niet hoor! Had ook in Nederland kunnen zitten.....

Vandaag bij Relax bay resort geweest, dat onderste huisje op het strand.... Wat moet dat fijn zijn! Vrijdag helaas weer terug naar Bangkok en zondagmiddag weer thuis. Time flies when you're having fun!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat huisje is zeer prettig kan ik je uit ervaring vertellen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Kris! Alweer geacclimatiseerd?



Hier schiet het nu op. Volgende week dinsdag vertrek. Heb nog niks, alleen tickets naar BKK, waar we eens een keer niet ingaan, AirPort hotel,want komen savonds aan, die ik ook nog niet heb en volgende dag door naar Samui, die vlucht heb ik ook nog niet, en dan direct door naar Phanang en op terugweg weer paar dagen Samui. Het komt goed

We boeken ter plekke.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaloers Yas. Ga je naar Dreamland?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker vooruitzicht Yas! Ik ben (helaas) sinds zondagmiddag weer thuis, maandag weer aan het werk gegaan. Best wennen na 3 weken niets doen! En dan het weer... bah! Mag ik mee Yas?
Alle reacties Link kopieren Quote
Onderweg naar Schiphol!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijne vakantie Yasmijn!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven