Tips voordelig hotel marathon Rotterdam

26-02-2017 14:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf niet bekend in Rotterdam maar i.v.m. man die de marathon van Rotterdam gaat rennen zoek ik voor 8 op 9 april een hotel in (de buurt van) Rotterdam. Tot nu toe kom ik enkel behoorlijk dure opties tegen. Heeft iemand de gouden tip voor ons?
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
airbnb!
Alle reacties Link kopieren
Pinda-kaas; ook dit viel tegen qua prijs!

Hoef niet voor overdreven weinig maar ik vond de opties behoorlijk prijzig voor een nachtje.
Spijt is verstand dat te laat komt
Art Hotel. Ik weet er niet bijster veel van (1 keer geweest tot de balie) maar volgens mij betaalbaar, goeie locatie, maar zeer gewild...
Van der valk Ridderkerk en dan met de auto naar station Barendrecht, daar de trein naar de stad pakken.
Alle reacties Link kopieren
New Ocean Paradise



84 euro
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het wapen van Vernis



69 euro
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat je dan het beste kunt kijken naar een keten als het bastion hotel, die zitten bijvoorbeeld in ridderkerk, barendrecht of rotterdam zuid en met het openbaar vervoer kom je dan makkelijk naar het centrum
Alle reacties Link kopieren
Boek een overnachting in de buurt van Fortis Marathon Rotterdam



Binnen een straal van 15 kilometer vanaf Fortis Marathon Rotterdam zijn er 35 plekken gevonden om te overnachten. Het dichtsbijzijnde hotel is het Tulip Inn Rotterdam. Dit hotel ligt op 0,4 km ten opzichte van Fortis Marathon Rotterdam en biedt kamers vanaf € 65,-. De goedkoopste plek om te overnachten binnen de zoekstraal is Hotel Turkuaz Rotterdam op 3,2 km van Fortis Marathon Rotterdam. Je verblijft hier al vanaf € 40,-.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.tripgids.nl/ev ... am/boek-overnachting.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Overnachtingen



Naam Aanbieder Afstand Soort Vanaf Boek Nu!

Tulip Inn Rotterdam Hotels.nl 0,4 km Hotel € 65,- Boek Nu!

Maritime Hotel Rotterdam Hotels.nl 0,5 km Hotel € 75,- Boek Nu!

Hotel New York Rotterdam Hotels.nl 0,6 km Hotel € 99,- Boek Nu!

Golden Tulip Rotterdam-Centre Hotels.nl 0,8 km Hotel € 80,- Boek Nu!

Eurohotel Centrum Rotterdam Hotels.nl 0,9 km Hotel € 70,- Boek Nu!

H2otel Rotterdam Hotels.nl 0,9 km Hotel € 70,- Boek Nu!

Suitehotel Pincoffs Rotterdam Hotels.nl 1,2 km Hotel € 125,- Boek Nu!

A Small Hotel Rotterdam Hotels.nl 1,4 km Hotel € 129,- Boek Nu!

Bilderberg Parkhotel Rotterdam Hotels.nl 1,5 km Hotel n/a Boek Nu!

NH Atlanta Rotterdam Hotels.nl 1,6 km Hotel € 85,- Boek Nu!

Eden Savoy Hotel Rotterdam Hotels.nl 1,6 km Hotel € 69,- Boek Nu!

Best Western ART Hotel Rotterdam Hotels.nl 1,6 km Hotel € 90,- Boek Nu!

Hotel Emma Rotterdam Hotels.nl 1,8 km Hotel € 60,- Boek Nu!

Cruise Hotel Rotterdam Hotels.nl 1,8 km Hotel € 51,- Boek Nu!

Grand Hotel Central Rotterdam Hotels.nl 1,8 km Hotel € 80,- Boek Nu!

Hilton Hotel Rotterdam Hotels.nl 1,9 km Hotel n/a Boek Nu!

Holiday Inn Rotterdam City Centre Hotels.nl 2,0 km Hotel n/a Boek Nu!

Hotel One Rotterdam Hotels.nl 2,1 km Hotel € 65,- Boek Nu!

New Ocean Paradise Hotel Rotterdam Hotels.nl 2,3 km Hotel € 68,- Boek Nu!

The Westin Rotterdam Hotels.nl 2,3 km Hotel € 99,- Boek Nu!

Best Western Crown Hotel Rotterdam Hotels.nl 2,5 km Hotel € 60,- Boek Nu!

Hotel van Walsum Hotels.nl 2,5 km Hotel € 70,- Boek Nu!

City Hotel Rotterdam Hotels.nl 2,6 km Hotel € 89,- Boek Nu!

Skyline Hotel Rotterdam Hotels.nl 2,7 km Hotel € 45,- Boek Nu!

Hotel Milano Rotterdam Hotels.nl 2,8 km Hotel n/a Boek Nu!

Hotel Benelux Rotterdam Hotels.nl 3,0 km Hotel € 40,- Boek Nu!

Hotel Turkuaz Rotterdam Hotels.nl 3,2 km Hotel € 40,- Boek Nu!

Hotel Baan Rotterdam Hotels.nl 3,7 km Hotel € 48,- Boek Nu!

Novotel Rotterdam Brainpark Hotels.nl 4,9 km Hotel € 59,- Boek Nu!

Domina Hotel Rotterdam Hotels.nl 5,3 km Hotel € 80,- Boek Nu!

Bastion Hotel Rotterdam - Rhoon Hotels.nl 5,8 km Hotel € 85,- Boek Nu!

Bastion Hotel Deluxe Rotterdam Hotels.nl 6,7 km Hotel € 90,- Boek Nu!

Campanile Hotel Rotterdam Hotels.nl 7,7 km Hotel € 85,- Boek Nu!

Regardz Airport Hotel Rotterdam Hotels.nl 7,9 km Hotel € 69,- Boek Nu!

Bastion Hotel Barendrecht Hotels.nl 8,3 km Hotel € 85,- Boek Nu
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Privekamer bij Stayokay Rotterdam misschien?
Alle reacties Link kopieren
http://www.kingkonghostel.com/



Hostel is ook nog een redelijk voordelige optie.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow, wat een opties!

Ik ga alles bekijken, heel erg bedankt!!!

Spijt is verstand dat te laat komt
Missch handig om budget indicatie te vermelden en of je Google resultaten zoekt (kun je nl ook zelf) of ervaringen...
Alle reacties Link kopieren
@ Magister:

Zoals ik in de beginpost aangaf heb ik gegoogled en kwam ik op veel prijzige hotels. Ik ben niet bekend daar, dus ik hoop inderdaad op ervaringen of mensen die iets kennen via via.

Ik zie veel tips voorbijkomen, helaas zijn sommige prijzen in de voorbeelden heel mooi maar op de dag van de marathon duurder (of sowieso omdat het weekend is). Dat zie je dan pas als die die datum invult..

Budgetindicatie is 80- hooguit 90,- per nacht en dan dus in totaal, liefst met ontbijt erbij. Zo niet nemen we zelf wel wat mee maar het zou wel heel fijn zijn.

Het is niet dat we er niet meer voor over hebben, maar blijven slapen is voornamelijk praktisch bedoeld (man uitgerust starten, ik ben dan bijna 36 weken zwanger en nu al niet op mijn best) dus voor zo even tussendoor moeten we echt opletten, Het gaat om de nacht voordat hij moet rennen.
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
Ik had de datum ingevuld dus mijn suggesties moeten goed zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Voor 80 of 90 euro zal er toch wel genoeg te vinden zijn per nacht? sowieso buiten de stad maar dichtbij

En als je 36 weken zwanger bent zou ik geen hostel nemen, de bedden zijn nou niet de allerbeste daar
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 februari 2017 @ 14:50:

http://www.tripgids.nl/ev ... am/boek-overnachting.htmldie prijzen die hier staan zijn de standaard vanaf prijzen, die gaan niet echt meer op anderhalve maand van te voren
https://www.booking.com/h ... .nl.html?aid=356989;label=gog235jc-district-nl-nl-rotterdam_pernis-unspec-nl-mob-L%3Anl-O%3AosSx-B%3Achrome-N%3AXX-S%3Abo-U%3Ac-H%3As;sid=d817713ff08dc0f4a653601ae8b75b31;checkin=2017-04-08;checkout=2017-04-09;room1=A,A;matching_block_id=1032202_95128437_0_2_0;m_occ=2



Je bent wel rijkelijk laat met reserveren. Dat zal ook de reden zijn dat je weinig (goedkoops) meer kan vinden.
Linkje doet het niet echt lekker. Ik zie dat Bastion Barendrecht nog kamers heeft binnen je budget.



Edit: inclusief ontbijt is het wel net boven je budget.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 26 februari 2017 @ 17:09:





Je bent wel rijkelijk laat met reserveren. Dat zal ook de reden zijn dat je weinig (goedkoops) meer kan vinden.Ja het wordt barendrecht, delft of den haag als het budget echt een ding is
In het oude noorden heb je een paar leuke B&B', zijn er vast nog wel meer in de stad. Verder weet ik geen hotels hier voor die prijs, slaap gewoon altijd in mijn eigen bed in Rdam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 februari 2017 @ 17:05:

Voor 80 of 90 euro zal er toch wel genoeg te vinden zijn per nacht? sowieso buiten de stad maar dichtbij

En als je 36 weken zwanger bent zou ik geen hostel nemen, de bedden zijn nou niet de allerbeste daarKingKong hostel heeft echt prima bedden, in elk geval op de kamers, die doen echt niet onder voor een hotel als Bastion oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:snowy2 schreef op 26 februari 2017 @ 18:51:

[...]



KingKong hostel heeft echt prima bedden, in elk geval op de kamers, die doen echt niet onder voor een hotel als Bastion oid.klopt, maar lijkt me niet dat die nog een kamer vrij hebben tijdens marathon weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven