uitje zeeland/west-brabant

20-04-2017 23:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, ik heb een treinkaartje dat nog even te gebruiken is en hoop dat jullie kunnen helpen (vvv komt alleen maar met suggesties ver van de stations) Met 2 kleuters wil ik ergens op het NStraject tussen Goes en Roozendaal iets leuks gaan doen. Het liefst zo dicht mogelijk bij het station en niet al te duur. Het kan iets zijn in de trant van speelparadijs, speeltuin, dierentuintje of iets in de natuur. Wie heeft er een leuk idee? Mijn dank is groot
Neem in Vlissingen de boot naar Breskens en ga lekker spelen op het strand!
Tussen Goes en Roosendaal is geen bal te beleven want zitten alleen paar saaie dorpen.



Wel kun je in Goes uitstappen en overstappen op dr stoomtrein die je naar de vlindertui /speeltuin brengt. Dat is geweldig voor kids en dichtbij t station
Alle reacties Link kopieren
Alleen op dat traject?

In Tilburg zit er tegenover het station een natuurmuseum. Mijn kinderen vonden het erg leuk daar.
Alle reacties Link kopieren
Wat hierboven wordt gezegd: tussen Roosendaal en Goes is inderdaad niet zo heel veel te beleven. De stoomtrein is wel erg leuk, maar moet je wel rekening houden met de specifieke tijden.



Als je nog een halfuurtje doorrijdt naar Vlissingen kun je evt naar het Arsenaal. Ik vond dat vroeger altijd erg leuk! Al weet ik eigenlijk niet goed meer of dat ook echt leuk is voor kleuters...



in Goes zit wel een binnenspeeltuin/zwemparadijs (in het Omnium), maar dat zit niet naat het station. Geen idee of er ook bussen heenrijden. Niet ver daar vandaan zit ook een kinderboerderij en speeltuin.
Alle reacties Link kopieren
Middelburg mini mini is iets verder dan goes
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Onze woonplaats is een van die saaie dorpen haha. Daarom zoek ik ook iets op het traject naar beide kanten toe. Mijn kinderen houden van reizen maar niet al te ver. Inderdaad jammer dat er in Goes niet zoveel naast het station ligt. In mijn omgeving rondgevraagd maar niemand een idee. Het bereik van het vivaforum is groter, vandaar dat ik hier ook een balletje opgooi. Maar blijkt dan best lastig te zijn op dit traject?! Suggesties zijn nog steeds welkom. Verbaas mij er ook over dat ee zo weinig is vooral bij grotere steden als bergen op zoom en roosendaal zou je wel zoiets verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten we net iets verder Tilburg leuk maar is er in Breda iets leuks te doen in de buurt van het station voor kleine kinderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven