Bali, welke stranden zijn het mooist?

13-01-2009 23:02 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wij vertrekken op 11 februari naar Thailand. Daar blijven we sowieso t/m 27 februari omdat we er dan een verjaardag hebben. Vanaf 28 feb. of 1 maart willen we door naar Bali. Ik ben me aan het orienteren op pakketten van AirAsia (vlucht + hotel), maar er staan zo veel hotels dat ik door de palmbomen het strand niet meer zie.



In Bali wil ik eigenlijk gewoon aan het aller- allermooiste strand zitten (spierwit zacht zand, mooie azurblauwe zee, kortom, het kodakplaatje maar dan in het echt en niet geshopt).



Moet ik dan in Nusa Dua zijn? Want de stranden in Kuta schijnen niet zo mooi te zijn. Bovendien wil ik wel wat levendigheid (gezellig dorpje, wat restaurantjes etc) om me heen maar lijkt Kuta me VEEL te druk en toeristisch. Ik hoef niet tegenover die grote gele M te zitten.



Of moet ik in Sanur, Legian, Candidasa zijn? Wie weet wat gewoon echt het allermooiste plekje is maar toch ook een beetje levendigheid biedt? Of heeft iemand misschien zelfs een hoteltip (mag lekker luxe zijn )



BEDANKT alvast!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
quote:bettyboob schreef op 27 januari 2009 @ 23:09:

Wat super joh! zou bijna jaloers worden welk hotel heb je nou uitgekozen dan?



Alvast heel veel plezier en we horen we hoe het geweest is?!



The legian beach, een bungalow. Vond het zo moeilijk! Ik ben al sinds vorige week vrijdag iedere avond aan het googelen. Uiteindelijk zei mijn vriend: "En nou kies je maar hoor! Op deze manier komen we er nooit!" Dus nouja, toen maar die, zag er mooi uit en had goede recensies. Ben benieuwd!



En ja, als ik terug ben (15 maart pas!!!!) laat ik weten hoe het was! Als ik dat tegen die tijd niet al lang vergeten ben
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Legian Beach ligt heel dicht bij het Padma en wij zijn daar toen gaan kijken(omdat ik eerst in het Legian hotel wilde)en zag er zeker goed uit! en vanuit het Legian hotel loop je ook zo Legian zelf in. Qua restaurants heb ik nog wel tips....



Legian restaurant(weet niet zeker of het zo heet)

Padma restaurant

La monde(super gegeten daar!)

Indo national(moet ik even nakijken of ik de excate naam heb)

En een restaurant waarvan de eigenaar een australier is(was heerlijk daar)eerdaags kijk ik even in mijn fotoboek en meld je de excate namen mocht je intresse hebben?



Het is ook moeilijk om te kiezen,want je leest overal wat en op een gegeven moment weet je het ook niet meer.....



Leuk joh! laat even weten als je intresse hebt in de betere restaurants(m.i. dan...)
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik zeker! Ik eet graag een beetje "op stand"



Padma ligt er inderdaad naast. Heb ik ook naar gekeken mede door de tips hier. Alleen toen ik het vergelijk vond ik Padma (ook al staat dit hotel heel goed aangeschreven), toch wel erg groot van opzet. Ik wilde iets kleiner en een eigen bungalowtje leek me wat knusser.



Ook nog gekeken naar Santika Beach. Dat komt ook steeds onwijs goed uit alle vergelijkingsites rollen. Alleen zitten op dat moment daar al kennissen van ons. Hartstikke leuk om samen op te trekken en dat zullen we ook zeker verschillende malen doen. Alleen ik was bang dat als we ook nog in hetzelfde hotel gingen zitten, dat we continu "met elkaar opgescheept" zouden zitten. Dat je ze dan tegenkomt bij het zwembad en dat je je dan een beetje "verplicht" voelt om bij elkaar te gaan liggen ofzo weet je wel. Dus daarom toch Legian Beach. Ik wilde eerst in The Legian. Maar die werd wel heeeeel erg prijzig.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
En bedankt voor je tips alvast!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Ok ik snap je helemaal! ik denk dat ik in jou geval hetzelfde zou hebben gedaan...het voelt dan echt als een soort verplichting denk ik.En het is een super hotel(wat ik ervan gezien heb dan he..)



Ik ga morgen of overmorgen(denk morgen) de boeken opzoeken en dan zet ik hier ons best bevallen restaurants neer,want je moet echt eten buiten het hote!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven