Wat mag ik niet missen in Las vegas?

13-06-2017 09:38 117 berichten
Ik heb tickets gekocht voor The backstreet boys in Las vegas in februari! :cheer2: De planning is nu om maandag te vertrekken en dan zaterdag weer terug te vliegen. We hebben dus vanaf maandagmiddag tot zaterdagmiddag de tijd om Las vegas eens goed te gaan ontdekken! Beide zij we er al eens geweest, maar dat was maar 1,5 dag. Dat was gehaast om de hotels te bekijken, wat winkelen, fonteinen bij bellagio gekeken, show bij treasure island, de bekende dingen. Deze keer hebben we veel meer tijd, dus wat zijn dingen die we echt niet mogen missen? We willen sowieso gaan ziplinen in Fremont street! En uiteraard op ons gemak shoppen een keer. Maar wat zijn nu echt de toffe dingen die daar te doen zijn? Dus kom maar op met de tips! :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de Hoover Dam! Niet heel ver rijden.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
13-06-2017 09:51
Ga naar de Hoover Dam! Niet heel ver rijden.
Die vond ik te boring voor woorden. Grand Canyon dan mooier, al dan niet met helicopter.
Verder wou ik het ziplinen idd noemen, was het bij ons begin maart helaas veel te koud voor..

Verder hebben wij ons gewoon heel goed vermaakt achter de gokmachines. :)
Fremont street is verschrikkelijk. Echt, daar wil je niet doodgevonden worden, sla dat echt over.

Hoover dam inderdaad. Helicoptervlucht naar Grand Canyon. Stratosphere tower. Zoveel leukere dingen te doen in en om Vegas.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn, toen we in Las Vegas waren, naar Red Rock Canyon geweest. Is niet heel ver rijden en wij vonden het heel mooi.
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Horseshoeband en antelope canyon.
Ik zou zelf echt max 2 dagen vegas doen, dood zonde daar te lang te blijven hangen in zon mooie omgeving ❤️ Auto huren en op pad!
anoniem_346058 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 10:19
87.71% gewijzigd
Grand canyon ben ik al geweest. We hebben geen auto tot onze beschikking en de Hoover dam lijkt me best saai.
Maar te koud om te ziplinen? Oei...we gaan in februari. Vonden jullie het zelf te koud of kon het gewoon niet vanwege de temperatuur?
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik ken mensen die van die toren (naam vergeten) zijn wezen bungee jumpen. En ze hebben daar geloof ik ook een achtbaan.
It ain't me
Cocomo schreef:
13-06-2017 10:20
Oh, en ik ken mensen die van die toren (naam vergeten) zijn wezen bungee jumpen. En ze hebben daar geloof ik ook een achtbaan.
Dat is op de stratosphere. Maar hoe leuk ik achtbanen ook vind, deze sla ik even over :mrgreen:
Colalight2017 schreef:
13-06-2017 10:16
Horseshoeband en antelope canyon.
Ik zou zelf echt max 2 dagen vegas doen, dood zonde daar te lang te blijven hangen in zon mooie omgeving ❤️ Auto huren en op pad!
Ik heb al een rondreis gemaakt door het westen en vriendin die mee gaat ook. Daar gaan we nu gewoon echt niet voor. Het is maar krap een week en wordt dus echt een citytrip naar Vegas. Bovendien is het concert precies in het midden van die dagen dat we er zijn, dus op pad gaan is niet dan ook niet echt mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Er zit net buiten Vegas een enorm outlet centrum, daar hebben wij flink geshopt met veel korting. Lege koffer mee en gaan.. En kijk ook op je vrije avonden of je nog last minute kaartjes voor shows kunt krijgen voor de helft van de prijs. En Hoover dam vond ik echt wel de moeite waard, net als Death Valley, of ben je daar wel al geweest?

Ik wil ook naar de Backstreet Boys :P
Alle reacties Link kopieren
Als je s`avonds van de zipline wil moet je s`morgens de kaartjes al kopen anders is het vol.
Als je nu myvegas gaat spelen (en je reisgenoot ook) dan kun je nog sparen voor gratis kaartjes voor cirque du soleil en een gratis buffet. Google daar maar eens op het kost niks.

In de buurt zit een leuk winkelcentrum (ik bedoel niet de outlet) maar zonder auto kom je daar niet denk ik.
Whomi schreef:
13-06-2017 10:17
Grand canyon ben ik al geweest. We hebben geen auto tot onze beschikking en de Hoover dam lijkt me best saai.
Maar te koud om te ziplinen? Oei...we gaan in februari. Vonden jullie het zelf te koud of kon het gewoon niet vanwege de temperatuur?
Naja, wat niet kan, het was wel open ofzo, maar het was een graad of 8 's avonds en aangezien wij net een half jaar door voornamelijk warme landen hadden gereisd en ook geen winterjas bij ons hadden ofzo, was het ons echt veel te koud.

Ik ben ook een keer in Las Vegas geweest in september en de 35 graden van toen, beviel me 100x meer. :)
Overigens vond ik de besneeuwde bergen in de verte wel erg mooi nu!
lasvegas84 schreef:
13-06-2017 11:17
Naja, wat niet kan, het was wel open ofzo, maar het was een graad of 8 's avonds en aangezien wij net een half jaar door voornamelijk warme landen hadden gereisd en ook geen winterjas bij ons hadden ofzo, was het ons echt veel te koud.

Ik ben ook een keer in Las Vegas geweest in september en de 35 graden van toen, beviel me 100x meer. :)
Overigens vond ik de besneeuwde bergen in de verte wel erg mooi nu!
Oke, als het maar open is. Dat is het belangrijkst :-P wij komen gewoon uit nederland dan, dus temperatuur zal niet zoveel verschillen met hier dan.
juul29 schreef:
13-06-2017 10:54
Er zit net buiten Vegas een enorm outlet centrum, daar hebben wij flink geshopt met veel korting. Lege koffer mee en gaan.. En kijk ook op je vrije avonden of je nog last minute kaartjes voor shows kunt krijgen voor de helft van de prijs. En Hoover dam vond ik echt wel de moeite waard, net als Death Valley, of ben je daar wel al geweest?

Ik wil ook naar de Backstreet Boys :P
Death valley ben ik wel geweest. Hoover dam heb ik echt niets mee, dus daar hoef ik echt niet heen. Die outlet klinkt dan wel weer goed! Die tip voor de shows is ook een goede ja :)
Flashy schreef:
13-06-2017 10:58
Als je s`avonds van de zipline wil moet je s`morgens de kaartjes al kopen anders is het vol.
Als je nu myvegas gaat spelen (en je reisgenoot ook) dan kun je nog sparen voor gratis kaartjes voor cirque du soleil en een gratis buffet. Google daar maar eens op het kost niks.

In de buurt zit een leuk winkelcentrum (ik bedoel niet de outlet) maar zonder auto kom je daar niet denk ik.
De app geeft aan dat deze niet beschikbaar is in de nederlandse app-store.
Alle reacties Link kopieren
Antelope Canyon idd! Aanrader!!!
Alleen moet je dan wel een auto hebben.

Zonder auto kan je Vegas niet echt uit lijkt me..
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
juul29 schreef:
13-06-2017 10:54
Er zit net buiten Vegas een enorm outlet centrum, daar hebben wij flink geshopt met veel korting. Lege koffer mee en gaan.. En kijk ook op je vrije avonden of je nog last minute kaartjes voor shows kunt krijgen voor de helft van de prijs. En Hoover dam vond ik echt wel de moeite waard, net als Death Valley, of ben je daar wel al geweest?

Ik wil ook naar de Backstreet Boys :P
Wat? Natuurlijk niet!!!!

Die koffer koop je gewoon daar :lol:
Spreuken 18:2
Satchel schreef:
13-06-2017 12:54
Wat? Natuurlijk niet!!!!

Die koffer koop je gewoon daar :lol:
Ik heb thuis genoeg koffers. Beetje zonde om er dan nog 1 te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Prijzen zijn ook niet meer zo ga tastisch als 7-8 jaar geleden helaas ....
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
13-06-2017 10:25
Ik heb al een rondreis gemaakt door het westen en vriendin die mee gaat ook. Daar gaan we nu gewoon echt niet voor. Het is maar krap een week en wordt dus echt een citytrip naar Vegas. Bovendien is het concert precies in het midden van die dagen dat we er zijn, dus op pad gaan is niet dan ook niet echt mogelijk.
Ah oke, ik zou een hele week in vegas echt gek worden. Maar iedereen zijn / haar ding :-)
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
13-06-2017 10:04
Fremont street is verschrikkelijk. Echt, daar wil je niet doodgevonden worden, sla dat echt over.

Hoover dam inderdaad. Helicoptervlucht naar Grand Canyon. Stratosphere tower. Zoveel leukere dingen te doen in en om Vegas.
.

Fremont Street is fantastisch. Over de top tokkie, heerlijk mensen kijken. Mis vooral de heart attack grill niet ;-) Ik heb wel een half uur staan kijken naar wie er allemaal op die weegschaal stapten, en dan gokken hoe ver hij uit zal slaan ! (Je moet er alleen niet gaat eten).

De pawnshops vond ik ook fascinerend.

Maar de Hoover Dam? :zzz:

Zo zie je maar, smaken verschillen.

Ik ben in Vegas naar een schietbaan geweest. Niet die voor toeristen, maar voor de locals in een buitenwijk. Je mag daar als bezoeker alleen schieten met kleine geweertjes. Maar de man op de baan naast ons had een écht zwaar pistool (merk en type ben ik vergeten) en daar mocht ik ook even mee schieten. Wow. Ook leuk mensen kijken daar, sommigen hadden van die koffertjes vol wapens die je alleen in films ziet. Scary!
Als je dit leuk vind, wil ik de naam wel opzoeken.
impala wijzigde dit bericht op 13-06-2017 14:10
44.07% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk: Het maffia museum.
http://themobmuseum.org/

Tijdens mijn bezoek werd het ontruimd wegens een bommelding :rofl:

En sushi eten.

Het atoombom en -testmuseum, super interessant.
http://nationalatomictestingmuseum.org/

Hoe lang heb je ? :biggrin:
.
Alle reacties Link kopieren
De enorme outlet aan de noordkant van The Strip !

Fremont Street vond ik geweldig! Die enorme lichtshow op het plafond was tof! Toen wij er waren (in 2007 alweer) met muziek van The Stones. En laten wij nou toevallig Stones-fan zijn!

Mijn architect-echtgenoot vond de Hooverdam prachtig. Helemaal in art-nouveaustijl. Tot in de kleinste details.
Alle reacties Link kopieren
De premium outlet noorden is idd leuk
Fremont street vonden wij wel leuk
Op de strip heb je fashion show mall zijn ook veel winkels.
Ross dress for less ook eens gaan kijken,echt heel goedkoop merkkleding,zit ook aan de strip.
eten bij buffalo wild wings :heart: en de cheescakefactory :heart:
En de hersheys en m&m winkel niet overslaan

Wij zijn 5 dagen in vegas geweest en we hebben ons geen moment verveeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven