Georgië

29-06-2017 13:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in september een week of 10 dagen naar Georgië en zijn benieuwd naar tips en ervaringen. Hebben het idee om een auto te huren en niet op een vaste plek te verblijven.
Heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorig jaar met een vriendin 2 weken in Georgië geweest. Wij gingen met het OV. Ik vond het echt een aanrader!

Als je een beetje van wandelen/natuur houdt is Mestia heel leuk. Wij hebben ons toen door een taxi bij een dorpje af laten zitten en zijn toen in een paar dagen terug gelopen. Heel mooi, leuke dorpjes en avontuurlijk zonder gids.

Tblisi vond ik ook een leuke stad. Verder naar Kazbegi geweest, was ook wel leuk maar qua wandelen zijn er in Mestia volgens mij meer opties..

Ik ben ook in Kutaisi geweest. Best een leuke stad, kerk op een berg in de buurt en daar naar een zwembad geweest ( dat was wel een leuke 'local' ervaring).

Algemene indruk van het land was aardige mensen, mooie natuur, en nog niet overlopen met toeristen. Weet niet zo goed wat je verder precies wil weten :)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Perferator! Ik ben erg benieuwd naar het land!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ga binnenkort ook :) ik neem sowieso een boekje mee om wat basic georgisch mee te krijgen (had begrepen dat je met Engels niet ver komt, behalve op toeristische plekken). Ga je naar de bergen en/of naar de Zwarte zee ?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Cosima dat je ook naar Georgie gaat! Het lijkt me een prachtig land. Hoe lang ga je? Ik heb me verder nog amper ingelezen, nog geen tijd gehad, dat komt vast binnenkort. Wat ook meespeelt in het feit dat we nog geen idee hebben hoe en wat we precies willen is het feit dat we bezig zijn met zwanger worden (helaas in mei een miskraam gehad). Mocht ik weer zwanger zijn voor die tijd dan wil ik eerst kijken hoe ik me voel. Heftige bergtochten zal dan waarschijnlijk niet haalbaar zijn. In ieder geval willen we een auto huren en wat rondtrekken. Jij dan?
Alle reacties Link kopieren
Puck, ik heb je een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Puck2017 schreef:
06-07-2017 13:19
Leuk Cosima dat je ook naar Georgie gaat! Het lijkt me een prachtig land. Hoe lang ga je? Ik heb me verder nog amper ingelezen, nog geen tijd gehad, dat komt vast binnenkort. Wat ook meespeelt in het feit dat we nog geen idee hebben hoe en wat we precies willen is het feit dat we bezig zijn met zwanger worden (helaas in mei een miskraam gehad). Mocht ik weer zwanger zijn voor die tijd dan wil ik eerst kijken hoe ik me voel. Heftige bergtochten zal dan waarschijnlijk niet haalbaar zijn. In ieder geval willen we een auto huren en wat rondtrekken. Jij dan?
Sorry, lees net je bericht! We doen een rondreis Armenië en Georgie, 2 weken. Geen auto huren, ook geen heftige bergtochten :D we plannen om zoveel mogelijk met de trein (grote afstanden) en marsjoetka's te doen, desnoods pakken we een taxi denk ik. Het eten schijnt heerlijk te zijn, we moeten ook even aankijken hoe het qua hitte meevalt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven