Tips Zeeland / eerste keer kamperen met dreumes

12-07-2017 12:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan komende week voor het eerst kamperen met onze dreumes, in Zeeland.
Zitten in de buurt van Burgh-Haamstede, in de caravan van m'n ouders waar qua 'gewone' huisraad al alles inzit.

Ben heel vroeger wel in Burgh-Haamstede op vakantie geweest (lees 25 jaar geleden), maar ken de omgeving verder echt niet.

Hebben jullie nog tips wat leuk is om te doen met dreumes? Leuke plaatsjes (ik ken alleen Veere), activiteiten, fijne restaurants waar je snel (vroeg!) een hoofdgerecht kunt eten, en eten niet een avondvullend programma is?

Ook benieuwd of jullie nog andere algemene kampeertips hebben? Spullen die handig zijn om mee te nemen? Ik kom nu niet verder als de IKEA kinderstoel, de draagzak en een regenbroek zodat de (nog niet loslopende) dreumes ook in het natte gras kan kruipen.

Alvast bedankt!
Iets om de stopcontacten af te dekken.
Alle reacties Link kopieren
reisa1978 schreef:
12-07-2017 12:28
Iets om de stopcontacten af te dekken.
Ductape mee. Werkt overal voor.
Joostisandersgeaard2 schreef:
12-07-2017 12:47
Ductape mee. Werkt overal voor.
Wij deden er ook tape overheen.
Alle reacties Link kopieren
Voor Zeeland geen tips, want wij zitten nu in Frankrijk met onze dreumes, ook voor het eerst kamperen. We hebben een bak speelgoed voor haar mee (boekjes, duplo, een paar dingen Little People, vormenstoof, stapelbekers en wat water/zandspeelgoed) en haar speelkleed. Ook de loopfiets waarmee we rondjes over de camping gaan. Verder heeft ze vooral ons nodig. We gaan met haar zwemmen als het weer dat toelaat en sowieso elke dag een uur naar de speeltuin. De meeste dagen vliegen me voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een goedkoop opblaasbaar zwembadje meenemen. Bij mooi weer een klein laagje water er in, en bij slechter weer heb je gelijk een box.
Een meerpen met een tuigje en een touw? Heb je ook nog eens een momentje voor jezelf. :D
juul29 schreef:
12-07-2017 13:16
Ik zou een goedkoop opblaasbaar zwembadje meenemen. Bij mooi weer een klein laagje water er in, en bij slechter weer heb je gelijk een box.
mijn zoon is nu 18 mnd maar met 8 maanden was hij al niet te houden, en zou daar dus uit kruipen. ;-)

Leuk B-H! daar kwam ik als kindje ook :-) Mn grootouders hadden een caravan daar.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Ourea! Ik kwam er zelf ook als kind, opa en oma hadden toen ik jong was (tot 8/9) ook een caravan in B-H op Ginsterveld.
Staan wel op een andere camping als toen, en moet eerlijk toegeven dat ik niets herken in de omgeving behalve de vuurtoren.

Iets voor stopcontacten was een goede tip. Verder ben ik erg blij dat we besloten hebben om voortent 'dicht' te maken aan voorkant, zodat we dreumes bij regen bijvoorbeeld 'binnen' kunnen houden.

Zwembadje hebben we niet bij ons (zoon zou daar idd ook uit kruipen) wel een gewoon babybedje maar eerlijk gezegd nog niet gebruikt omdat ze fijne baby-badkamer hebben met badje en aankleedkussen.

Iedereen bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven