Koffer laten sealen vliegveld Aruba

10-08-2017 21:43 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig of je op de luchthaven van Aruba ook je koffer kunt laten sealen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me niet herinneren maar dat zegt natuurlijk niks.
Waarom zou je dat willen? Nergens voor nodig. Wanneer je op Schiphol geland bent krijg je een extra koffer controle (altijd als je vanuit Aruba of curacao vliegt) en soms wil de douane in je koffer kijken.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik een koffer mee wil nemen die ritsen heeft. Deze koffers kunnen ze makkelijk open maken en er bijvoorbeeld drugs in stoppen.
Als een koffer geseald is moeten ze er veel meer moeite voor doen.

Ik kan er ook niks over vinden, dus sealen zal wel niet kunnen op de luchthaven daar.
Dan maar mijn wat kleinere koffer mee zonder ritsen
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt dat niet zo vaak gedaan hoor maar als je je zekerder voelt zou ik dan inderdaad de andere koffer meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe groot je koffer is, maar anders zelf een vuilniszak eromheen doen met wat tape? Dan zie je ook direct als er iets mee gebeurt is..
every journey starts with a single step
Uhhh neem een rol huishoudfolie mee in je koffer, en pak hem zelf strak in
Idd vuilnizak en ducttape meenemen...kun je ook survivallen indien nodig ;)
Die ritsen kun je toch ook gewoon op slot doen met een of twee losse hangslotjes? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd......
Heb het ooit laten doen ander vliegveld ander vakantieoord. Eerste keer dat dat toen kon en nadien nooit meer ergens gezien.
Alle reacties Link kopieren
LunamasK schreef:
11-08-2017 09:44
Idd vuilnizak en ducttape meenemen...kun je ook survivallen indien nodig ;)
Of net als MacGyver zelf een vliegtuig bouwen :)
Alle reacties Link kopieren
Lady_Vintage schreef:
11-08-2017 09:46
Die ritsen kun je toch ook gewoon op slot doen met een of twee losse hangslotjes? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd......
Die hebben ze ook zo open volgens mij. Maar wat ik eerder al zei volgens mij zomaar iets in willekeurige koffers stoppen is niet iets wat heel veel voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Vintage schreef:
11-08-2017 09:46
Die ritsen kun je toch ook gewoon op slot doen met een of twee losse hangslotjes? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd......
Met een balpen zo open. Hoef je niet eens moeite voor te doen.

Ik zou ook een rol huishoudfolie mee nemen.
Je kan het je reisbureau vragen.
https://www.airportaruba.com/

Hier al gekeken? Mail ze anders even.
yoshe schreef:
11-08-2017 10:16
Met een balpen zo open. Hoef je niet eens moeite voor te doen.

Ik zou ook een rol huishoudfolie mee nemen.
Je kan je koffer echt niet zelf met een rol huishoudfolie sealen.

Dat apparaat doet het heel strak en met veel lagen, zonder lucht ertussen. Het is zelfs lastig door te knippen. Goeie schaar meenemen in je koffer.
Geniet van Aruba! Heerlijk weer, prachtige stranden en zee. Ik wil ook weer :lol:
Alle reacties Link kopieren
tampontouwtje schreef:
11-08-2017 10:21
Je kan je koffer echt niet zelf met een rol huishoudfolie sealen.

Dat apparaat doet het heel strak en met veel lagen, zonder lucht ertussen. Het is zelfs lastig door te knippen. Goeie schaar meenemen in je koffer.
Die krijg je er nooit uit als je koffer geseald is :lol: :lol:
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
11-08-2017 10:48
Die krijg je er nooit uit als je koffer geseald is :lol: :lol:
:lightbulb:

:rofl:
tampontouwtje schreef:
11-08-2017 10:21
Je kan je koffer echt niet zelf met een rol huishoudfolie sealen.

Dat apparaat doet het heel strak en met veel lagen, zonder lucht ertussen. Het is zelfs lastig door te knippen. Goeie schaar meenemen in je koffer.
Sealen gaat niet overal op dezelfde manier. Soms is het inderdaad erg hard plastic, maar ik zie ook wel vaker iets dat lijkt op vele strakke lafen huishoudfolie.
tbl1966 schreef:
11-08-2017 10:48
Die krijg je er nooit uit als je koffer geseald is :lol: :lol:
:rofl: :rofl: Dat is waar. Je hebt hem wel nodig. Dan maar in je handbaggage, o nee dat mag ook niet :hihi:

Ik bedenk me nu, ze gaat naar huis met de koffer, daar zal wel een schaar zijn. :hihi:
Kirikou schreef:
11-08-2017 10:53
Sealen gaat niet overal op dezelfde manier. Soms is het inderdaad erg hard plastic, maar ik zie ook wel vaker iets dat lijkt op vele strakke lafen huishoudfolie.
Met het strakke laffe huishoudfolie heb ik een aantal keren geseald. Dat is dus niet hetzelfde als even zelf huishoudfolie om je koffer spannen. Dat heb je zo los getrokken. De manier waarop dat apparaat het doet, krijg je het niet losgetrokken. Maar ga gerust je gang met je rolletje huishoudfolie, heeft de douane ook weer wat te lachen.
tampontouwtje schreef:
11-08-2017 11:09
Met het strakke laffe huishoudfolie heb ik een aantal keren geseald. Dat is dus niet hetzelfde als even zelf huishoudfolie om je koffer spannen. Dat heb je zo los getrokken. De manier waarop dat apparaat het doet, krijg je het niet losgetrokken. Maar ga gerust je gang met je rolletje huishoudfolie, heeft de douane ook weer wat te lachen.
Ik laat mijn koffie nooit sealen en ga dus ook niet in de weer met huishoudfolie. Ik zeg alleen dat het niet overal hetzelfde gaat en je niet altijd een schaar nodig hebt.
O ik zie nu dat je echt mensen hebt die het zelf doen.... :whistle:

https://www.youtube.com/watch?v=a2Aqdg-RXQo
Ach, als men werkelijk kwaad wil doen scheuren ze het eraf, maar ik neem aan dat ze liever een "onbeschermde koffer" nemen.

Zelf ben ik niet zo bang voor dit soort dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven