Gezocht: vakantiepark met subtropisch zwembad, dichtbij zee

16-08-2017 15:54 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang verschillende parken in het midden van Nederland en België bezocht. Voor komend jaar ben ik op zoek naar een vakantiepark dat dichtbij zee ligt (lees: op loopafstand). Het liefst in Nederland, België of Frankrijk. Met twee kleine kinderen vinden we het ook fijn om een subtropisch zwembad te hebben, of in ieder geval meer dan een vierkant bad met water. :) Al een tijd online aan het kijken, maar kan niet dát vinden. Heeft iemand suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Mijn niet zo hele kleine kinderen zijn dolgelukkig met een klein zwembad, maar goed, ieder z'n voorkeuren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet kunt vinden, want waarom zou je als park in een subtropisch zwembad investeren als je de zee vlakbij hebt?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
-Hof domburg

-Port zėlande. Niet helemaal aan zee maar zeker dichtbij. (en aan meer)

-kijkduinpark met een uitstapje naar Duinrel inclusief tikkibad.
anoniem_212431 wijzigde dit bericht op 16-08-2017 16:03
27.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Port Zélande is leuk, vlakbij het strand en heeft een mooi zwembad.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Park zandvoort van CP
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Top! Dank voor de tips.

Waarom subtropisch? Omdat mijn kinderen helaas dol zijn op glijbanen, stroomversnellingen enz. En met dit weer is het fijn om ergens binnen te zwemmen. We zouden naar het zuiden kunnen maar kinderen zijn geen reizigers voor in het vliegtuig (doe ik medepassagiers niet aan) en uren in de auto is een dingetje zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Sunparcs de Haan in België. Het is voor ons alweer jaren geleden dat we er geweest zijn, maar kan me nog herinneren dat de recenties op Zoover toen niet geweldig waren. Ons is het toen wel goed bevallen, de omgeving is leuk en het park zelf was ook prima. Ik moet wel zeggen dat onze kinderen toen nog erg klein waren.
Centerparcs Zandvoort. Wij zijn daar in het voorjaar geweest en dat beviel prima.
Alle reacties Link kopieren
theatime schreef:
16-08-2017 16:00
-Hof domburg

-Port zėlande. Niet helemaal aan zee maar zeker dichtbij. (en aan meer)

-kijkduinpark met een uitstapje naar Duinrel inclusief tikkibad.
Duinrell heeft zelf ook huisjes (Duingalows) Die dit voorjaar zijn verbouwd, mooi geworden. Je hebt dan volgens mij gratis toegang tot het park en het Tikibad.
Alle reacties Link kopieren
Protocol schreef:
16-08-2017 16:32
Duinrell heeft zelf ook huisjes (Duingalows) Die dit voorjaar zijn verbouwd, mooi geworden. Je hebt dan volgens mij gratis toegang tot het park en het Tikibad.
Maar niet op loopafstand van het strand ;) En je moet onder de 1.20m altijd bandjes om (ook met diploma) en veel glijbanen pas toegankelijk vanaf deze lengte. (Tenminste toen ik er voor het laatst was 3 jaar terug)
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dan valt Duinrell af. Bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
16-08-2017 17:29
Maar niet op loopafstand van het strand ;) En je moet onder de 1.20m altijd bandjes om (ook met diploma) en veel glijbanen pas toegankelijk vanaf deze lengte. (Tenminste toen ik er voor het laatst was 3 jaar terug)
Nee er is dit voorjaar een nieuw deel geopend, voor kleine kinderen, echt heel erg leuk geworden met speciale glijbanen voor de kleintjes en ondiep water. Zonder zwamdiploma is neem ik aan wel met bandjes (maar neem aan dat je dat als ouder ook wilt)

Maar idd niet op loopafstand van strand maar 5 autominuten ongeveer. En in een prachtig bos en duingebied (zie b.v. de site van monkeybos en de tapuit, erg leuk met kinderen en gratis)

haha, ik heb geen aandelen hoor, maar ik was aangenaam verrast door de verbouwing en de ligging!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven