Hulp bij huwelijksreis

22-08-2017 20:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Even een vraagje, wij trouwen eind september en hierna hebben we een tweetal weken vakantie. We zouden heel graag naar het zuiden van Frankrijk gaan maar is het daar halverwege oktober nog wel te doen? Het hoeft zeker geen 36 graden te zijn maar een beetje aan het zwembad zitten is altijd leuk. Er zijn van die website's waar je kan zien hoeveel graden het zou moeten zijn maar toen wij begin dit jaar naar daar gingen zou het een 13tal graden zijn volgens de website maar het was er heel erg warm.. Is er dus al iemand van begin tot half oktober naar het zuiden van Frankrijk geweest?
Dankjewel allemaal alvast!
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonouders gaan vaak eind september tot begin oktober en liggen meestal nog gewoon aan het zwembad. Ze gaan meestal ergens in de Ardèche, Cote D'Azure, Provence of de Drome. Volgens mij is het in de Pyreneeën vaak ook nog behoorlijk warm dan.

Veel plezier!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Zoals altijd bij dit soort topics krijg je mensen die goed weer hebben gehad en mensen die in de regen hebben gezeten.
Je hebt in Europa gewoon geen 100%garantie op mooi weer.
Alle reacties Link kopieren
Cyprus al overwogen? Het is daar in Oktober nog lekker warm.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Zuid Frankrijk gewoond en het weer was er rond die tijd prima. Wel wordt het natuurlijk vrij vroeg donker.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ja, regelmatig op vakantie in die periode, het weer is dan vaak lekker. Niet zo bloedverziekend heet dat je niets kan doen, maar heerlijk weer, ook om te zwemmen, en de watertemperaturen zijn lekkerder dan in het voorjaar natuurlijk.

Vroeg donker vind ik juist gezellig, kaarsjes aan enzo, heerlijk! Wij gaan ook weer eind september, begin oktober!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven