Een weekje weg in februari

07-09-2017 15:21 34 berichten
We willen met de carnavalsvakantie graag een weekje weg. We weten alleen nog niet waar naar toe.we hebben een voorkeur voor een warmere bestemming maar omdat het geen duizenden euros moet kosten denk ik dat dat niet erin zit. Een stad mag, hoeft niet. We hebben twee kinderen bij ons. In het verleden hebben we al londen, parijs, porto, valencia, zuid duitsland gedaan.
Ik was al aan athene of marrakech aan het denken maar ik twijfel nog wat. Iemand anders misschien nog leuke ideeen?
Alle reacties Link kopieren
Budget?
Internagelaktisch
Als we vliegen zeg max 150 euro pp. Voor de vlucht alleen
Alle reacties Link kopieren
Voor 150 euro kan je naar Schotland vliegen bijvoorbeeld, ik vind dat zelf een érg mooi land.
Of landen als Noorwegen. Is dan wel geen zon bestemming maar wel heel mooi.
Internagelaktisch
Voor 150 euro kun je niet naar 'n zonzekere bestemming in februari, zeker niet als ze er in een schoolvakantie nog wat bovenop de prijs gooien. Je ziet wel vaak aanbiedingen naar de Dominicaanse of Zanzibar, maar goed dan moet je al wel rekenen op minimaal 700 per persoon.
Lissabon?
Is zonzekerheid een eis? Ik lees even mee. Wil ook dolgraag weg met carnaval.
Lissabon al gedaan.
Zonzeker zou fijn zijn. Maar dan hoeft het geen zwemweer te zijn maar als we op een terras kunnen zitten was het wel leuk
Het zijn nu wereldweken bij de KLM, dus mss kan je nog iets krijgen voor die prijs.
Ja dat weet ik, geloof alleen niet zo dat de prijzen nu echt veel goedkoper zijn
Marrakech lijkt me erg leuk!
Of Sevilla, eventueel met wat meer plaatsen in Andalusia? Al denk ik dat het daar niet heel warm is in februari.
Alle reacties Link kopieren
Marrakech zou ik niet doen, ik was daar dit jaar maar viel echt tegen. Vreselijk toeristisch en je wordt echt constant aangeklampt om iets te kopen.
Ik zou iets zoeken in Spanje/Portugal of Italie bijv.
Kaapverdie: http://www.klimaatinfo.nl/kaapverdie/
Gambia: http://www.klimaatinfo.nl/gambia/kololi.htm
Alle reacties Link kopieren
Lanzarote. Moet met vlucht en appartement denk ik wel lukken onder de 500€ pp.
Heerlijk weer en strand en vulkanen.
Lanzarote kan ik geen goedkopere vluchten vinden. Zuid spanje heb ik over na gedacht. Malaga maar dan willen we een week een auto huren.
Iemand al eens in sevilla geweest?
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
07-09-2017 18:50
Lanzarote kan ik geen goedkopere vluchten vinden.
Wil je perse alleen een vlucht? Want bij vakantiediscounter zie ik al pakketreizen onder de 300€ in de carnavalsvakantie naar Lanzarote.
Je moet toch ook ergens slapen.

Málaga is ook leuk. Vanuit daar genoeg te zien en doen.
Sevilla nooit geweest maar lijkt me gaaf. Je kan vanauit Malaga wel makkelijk met de trein naar Cordoba en Sevilla als je geen auto zou huren. Denk alleen dat een auto huren met 4 personen voordeliger is.
lisbeth schreef:
07-09-2017 19:00
Iemand al eens in sevilla geweest?
Ja, maar slechts een weekend. Erg mooie stad en gezellig. Ik was er in het najaar, met mooi weer en veel terrasjes.
Wil je echt een week, dan zou ik meer van Andalusia meepikken.
Ik up hem even. We hebben nog steeds niks gevonden. Vanwege onverwachte kosten zit een uitgebreide vakantie er niet in. We willen weg maar dus echt budget. We zagen nu een leuke aanbieding voor tickets naar edinburgh. Nog geen 200 euro in totaal. Maar is edinburgh leuk in de winter en vooral wat doe je er Met kinderen. Rome is ook een optie, man vind het minder omdat we er al een keer geweest zijn maar mij lijkt de kans op iets beter weer groter. We kunnen ook nog altijd de auto pakken naar Londen mara daar zijn we vorig jaar ook al geweest.
Man dacht ook aan Dublin maar daar heb ik de zelfde twijfels bij als bij Edinburgh.

Bijkomend is dat ik naar een plek wil waar ik goed uit de voeten kan met glutenvrije dochter. Italie en engeland hebben daarom wel een pre.
Een Canarisch eiland? Februari is zo grauw en grijs en het kan kutweer/winter zijn.
Hebben we ook aan gedacht maar eerlijk gezegd ben ik bang dat we ons groen en geel vervelen. We zijn allemaal wel mensen die graag wat doen. Nou ja, ik wil eigenlijk een week in een all inclusive met 30 graden en een goed boek (maar dat zit er budgettair effe niet in dit jaar), maar als dat niet lukt een leuk alternatief. Maar wat doe je op een canarisch eiland als je niet kunt zwemmen?
Zouden die zwembaden niet verwarmd zijn? En volgens mij is een van die eilanden best groen en kun je met n huurauto best wat zien, o.a. vulkanen.
Alle reacties Link kopieren
ik zou gewoon een luxe bungalowpark nemen met subtropisch zwemparadijs.
guppekop schreef:
13-12-2017 12:05
ik zou gewoon een luxe bungalowpark nemen met subtropisch zwemparadijs.
Absoluut niet. Mijn oudste is na twee uur in een subtropisch zwembad al helemaal overprikkeld. Mijn jongste is na drie uur er al op uitgekeken. Nee sorry niks voor ons.
guppekop schreef:
13-12-2017 12:05
ik zou gewoon een luxe bungalowpark nemen met subtropisch zwemparadijs.
lijkt me vreselijk! al die chloorstank en al dat gegil
Las Palmas is het groene eiland:
https://www.google.nl/search?safe=off&r ... haKTRISPA4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven