Disneyland Parijs

10-09-2017 19:01 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ervaringen met Disneyland Parijs.
Ik zat te denken aan 2 of 3 dagen de parken en om met de trein te gaan.
Is 2 dagen genoeg of zeggen jullie: Je moet echt langer gaan......
Disneyhotel of hotel in de buurt?
We zitten er aan te denken om in de voorjaarsvakantie te gaan of in de meivakantie.
Weet iemand hoe het zit qua drukte in die periode?
We gaan met 2 volwassenen en 3 kinderen van 11, 10 en 7

Alle tips zijn welkom!
mamavanjumili wijzigde dit bericht op 10-09-2017 19:02
Reden: Was nog wat vergeten
6.75% gewijzigd
Ik zou zorgen dat je minstens 2 volle dagen in de parken hebt.

Verder: let op de aanbiedingen. Als er een inclusief ontbijt en diner-aanbieding is, kan het zijn dat je met een Disney-hotel goedkoper uit bent. Eten is in Disney namelijk niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee, wou net een vergelijkbaar topic openen.

Ik zou een week die kant op willen maar dan combineren met 2 dagen Parijs.

Mij lijkt 2 dagen of maximaal 3 dagen Disney wel genoeg. Ligt er misschien ook aan of je ook de universal studio's nog wilt zien?
Laatst vond ik trouwens deze B&B Hotel vlakbij Disney, die leek me best prima als je maar 2-3 dagen daar zou verblijven. Ze hebben ook familiekamers voor 5 personen, dus erg geschikt voor jou!
http://www.disneylandparis.nl/hotels/hotel-bb/

Ik zoek eerder een geschikt bungalowpark met het e.e.a. aan faciliteiten, dat ik als uitvalsbasis voor zowel Disney áls Parijs zou kunnen gebruiken.
Nu zag ik een nieuw Centerparcs park, vlakbij disney, zag er erg mooi uit, maar ruim 2.100,= voor een week vond ik toch te gortig. Was het nou de helft (of minder hihi) dan vond ik het het overwegen waard, maar dit..nee.
Dus iemand een tip voor een goed bungalowpark in de buurt?
Een camping kan ook, maar vind ik voor in een kerstperiode of krokusvakantie geen optie, want ik weet nog niet wanneer ik wil gaan.
Ik zou voor Davy Crocket kiezen, hebben jullie iig wat bewegingsruimte en je kan je eigen ontbijt en lunch om mee te nemen maken.
Ik zou voor 3 volle dagen park kiezen.
mamaonbekend schreef:
10-09-2017 19:11
Ik lees even mee, wou net een vergelijkbaar topic openen.

Ik zou een week die kant op willen maar dan combineren met 2 dagen Parijs.

Mij lijkt 2 dagen of maximaal 3 dagen Disney wel genoeg. Ligt er misschien ook aan of je ook de universal studio's nog wilt zien?
Laatst vond ik trouwens deze B&B Hotel vlakbij Disney, die leek me best prima als je maar 2-3 dagen daar zou verblijven. Ze hebben ook familiekamers voor 5 personen, dus erg geschikt voor jou!
http://www.disneylandparis.nl/hotels/hotel-bb/

Ik zoek eerder een geschikt bungalowpark met het e.e.a. aan faciliteiten, dat ik als uitvalsbasis voor zowel Disney áls Parijs zou kunnen gebruiken.
Nu zag ik een nieuw Centerparcs park, vlakbij disney, zag er erg mooi uit, maar ruim 2.100,= voor een week vond ik toch te gortig. Was het nou de helft (of minder hihi) dan vond ik het het overwegen waard, maar dit..nee.
Dus iemand een tip voor een goed bungalowpark in de buurt?
Een camping kan ook, maar vind ik voor in een kerstperiode of krokusvakantie geen optie, want ik weet nog niet wanneer ik wil gaan.
Die zijn er niet bij Parijs hoor. Is ook niet van Disney.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel natuurlijk Walt Disney Studio's :-)
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
10-09-2017 19:12
Ik zou voor Davy Crocket kiezen, hebben jullie iig wat bewegingsruimte en je kan je eigen ontbijt en lunch om mee te nemen maken.
Ik zou voor 3 volle dagen park kiezen.


Met de trein is dat lastig omdat er vanaf de Davy Crocket ranche geen pendelbussen of iets naar de parken gaan.

Ik zou idd wat al eerder gezegd is kijken naar aanbiedingen.
Wij gingen vorig jaar met 25% korting en gratis ontbijt en diner plus een tussendoortje in de middag.

Dan zit je bijna de hele dag goed qua eten en dat scheelt echt enorm.

Met kinderen vind ik een disneyhotel wel fijn omdat het lekker dichtbij de parken is.

En ik zou ook 3 dagen parken doen.
Wij gingen in januari en toen was het enorm rustig dus was twee dagen wel voldoende voor ons, maar met meerdere personen en kinderen en in een drukkere periode zou ik zeker 3 dagen doen en dan beide parken.

Veel plezier alvast!
Ik zit ook alweer te kijken voor de volgende vakantie die kant op , zelfs ik en mijn vriend vinden het helemaal geweldig :heart:
Bluesheep schreef:
10-09-2017 19:40
Met de trein is dat lastig omdat er vanaf de Davy Crocket ranche geen pendelbussen of iets naar de parken gaan.
Oja, dat is zeker niet handig.

Je kan wel geschakelde kamers nemen bij de Disney Hotels.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de vakanties is het meestal wel erg druk. Dan zou ik voor 3 dagen Disney gaan.

Ik ben een aantal jaar geleden geweest naar 1 van de Disney-hotels, met een 7 dagen, 5 betalen actie. Een dagje Parijs erbij en de rest van de dagen rustig door het park gelopen.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ging in een Disneyhotel. Gewoon voor de beleving. Heb ik destijds ook gedaan.
Met de trein vanaf Euro Disney naar Paris is wel ongeveer een uur! En knetter duur. Wij kwamen voor 1 dagje met 2 kids rond de 100 a 120 euro uit?
Alle reacties Link kopieren
Een enkeltje is ong 9€ naar Parijs.
Dan heb je nog een ticket mobilis voor de hele dag en geldig voor heel ile de Frans(RER ,bus , tram , metro ong €18, niet meer)
Dan heb je denk ik 1 zone te weinig berekend? Wij hebben berekend tot en met de Eiffeltoren. Zal van de week anders even kijken als ik tijd heb. Want er is ook 1 ticket precies daar weer niet geldig (die een stuk goedkoper is).
Alle reacties Link kopieren
Hou er rekening mee dat de Fransen ook vakantie hebben...

Qua hotel buiten Disney .
Ace hotel in hotel in bailly romainvilliers
Adagio hotel in serris
Hi park in serris

De hotels in val de france ( kyriad, b&b etc)
Alle reacties Link kopieren
maylo schreef:
10-09-2017 22:01
Dan heb je denk ik 1 zone te weinig berekend? Wij hebben berekend tot en met de Eiffeltoren. Zal van de week anders even kijken als ik tijd heb. Want er is ook 1 ticket precies daar weer niet geldig (die een stuk goedkoper is).
Huh? Wij zijn geweest en de treinreis was 45 minuten en echt niet zo duur hoor!
We hebben aan een dame gevraagd welke kaartjes we moesten hebben en waren voor 4 €45/50 kwijt. De kleinste was nog gratis 😊.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in de herfstvakantie, met de trein. We gaan in een disneyhotel, maar niet de Davy crocket ranch, want die heeft geen pendelbus. Ik moet nog wel boeken.

Er is nu een aanbieding met 30% korting en kinderen onder de 12 gratis. voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 7) ben ik tussen de 500 en 600 euro kwijt (1 nacht hotel en 2 dagen park) geen gratis ontbijt en diner helaas. Voor ontbijt en lunch nemen we dingen mee en diner zie ik wel. (volgens mijn collega's schijnt er een McDonalds net buiten het park (bij het treinstation) te zijn met normale prijzen ?? In het park zelf schijnt het erg duur te zijn, zo'n 60-70 euro voor een snack voor 4 personen...
Er is ook een disneyland app met alle actuele wachttijden, die ga ik waarschijnlijk wel op mn telefoon zetten voordat we gaan :)
heb er zin in !
Alle reacties Link kopieren
klopt zit een mcdonalds in Disney village
Alle reacties Link kopieren
met zowel de auto als trein is het prima te doen maar met de auto met 5 personen is goedkoper. Je kan kiezen voor een hotel op het park maar er zijn ook een aantal hotels nabij het park die gratis shuttle busjes hebben die je naar het park brengen en zelfs ok je aankopen die je hebt gedaan naar je hotel brengen.

Ik zou kiezen voor min 2 volle dagen.

als je buiten het park zit en je kan nog een dag langer blijven kan je het ook goed combineren met een bezoek aan Parijs.
Ontbijt met Disney figuren is wel duur maar vonden mijn kinderen wel erg leuk maar zij waren toen ca 6 en 8 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
12-09-2017 13:30
klopt zit een mcdonalds in Disney village
Thanks ! :)
In de Kampioen van deze maand stond ook nog wel een aardige aanbieding. Twee nachten, drie dagen entree, in Sequoia Lodge, voor 269 euro per persoon. Andere hotels zijn een paar tientjes goedkoper of duurder, maar daarvan weet ik de prijzen niet meer. Ik heb overigens het idee dat die aanbiedingen er zo ongeveer altijd zijn en dat je altijd om en nabij 100 pppd kwijt bent.
Alle reacties Link kopieren
Had die aanbieding in de Kampioen ook gezien, maar die is helaas buiten de schoolvakanties.
Sowieso heb ik ook het idee dat 'een paar dagen' Disney toch algauw minimaal 1.000,= kost incl. overnachtingen. Pfttt....

Daarom zou ik liever een bungalowpark hebben zodat je de overige dagen 'gewoon vakantie kunt vieren' en losse daguitstapjes naar Disney kunt doen met een paar dagen rust ertussen.
Tips over bungalowpark, anyone ??
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
12-09-2017 16:09
Had die aanbieding in de Kampioen ook gezien, maar die is helaas buiten de schoolvakanties.
Sowieso heb ik ook het idee dat 'een paar dagen' Disney toch algauw minimaal 1.000,= kost incl. overnachtingen. Pfttt....

Daarom zou ik liever een bungalowpark hebben zodat je de overige dagen 'gewoon vakantie kunt vieren' en losse daguitstapjes naar Disney kunt doen met een paar dagen rust ertussen.
Tips over bungalowpark, anyone ??
Ik las dat er nu een centerparcs vlak bij Disneyland is! Misschien kan je daar even naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
villages nature paris is ook een bungalowpark op 10 km afstand van Disney.
Razzmatazz schreef:
12-09-2017 13:23
Wij gaan in de herfstvakantie, met de trein. We gaan in een disneyhotel, maar niet de Davy crocket ranch, want die heeft geen pendelbus. Ik moet nog wel boeken.

Er is nu een aanbieding met 30% korting en kinderen onder de 12 gratis. voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 7) ben ik tussen de 500 en 600 euro kwijt (1 nacht hotel en 2 dagen park) geen gratis ontbijt en diner helaas. Voor ontbijt en lunch nemen we dingen mee en diner zie ik wel. (volgens mijn collega's schijnt er een McDonalds net buiten het park (bij het treinstation) te zijn met normale prijzen ?? In het park zelf schijnt het erg duur te zijn, zo'n 60-70 euro voor een snack voor 4 personen...
Er is ook een disneyland app met alle actuele wachttijden, die ga ik waarschijnlijk wel op mn telefoon zetten voordat we gaan :)
heb er zin in !
Als je nog niet geboekt hebt ben je blijkbaar een hoopvol en optimistisch type. Of bedoel je herfstvakantie 2018?
Na 2 dagen park ben ik er persoonlijk wel klaar mee. Ligt er dus aan of je zelf en de anderen die mee gaan graag en veel en langdurig in dergelijk park verblijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven