Help! Ik heb hints nodig

15-09-2017 17:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wil graag jullie hulp.
Mijn vriend wordt binnenkort 30 en ik heb geregeld dat wij dit in spanje gaan vieren en daar mooie plekjes gaan bezoeken.
Nu heb ik het plan om hem een week van te voren elke dag een kaartje te geven met een hint erop. Het is hierbij natuurlijk de bedoeling dat hij denkt dat hij het weet maar ook welleens totaal op het verkeerde been wordt gezet. Ik heb er al 1 waarbij hij een koffertje voor winter en een voor zomer in moet pakken. En de laatste kaart wordt een woordzoeker waarbij de overgebleven letters de bestemming vormen, hierbij krijgt hij ook zijn ticket. Wie kan mij helpen aan misleidende hints of andere leuke ideeen?

Alvast bedankt☺
Een link naar YouTube van een fragment waarin Maarten Spanjer prominent aanwezig is. Of een foto van hem in zijn jeugdige jaren waarbij hij niet meteen herkenbaar is (zie Wikipedia).
Alle reacties Link kopieren
Naar waar in Spanje ga Je?
Je zult toch echt specifieker moeten zijn over de bestemming als je tips wilt.

(Koffer voor zomer en winter? Ga je naar de Siërra Nevada of zo?)
Alle reacties Link kopieren
karzou schreef:
15-09-2017 17:59
Naar waar in Spanje ga Je?
We gaan naar torremolinos
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
15-09-2017 17:59
Je zult toch echt specifieker moeten zijn over de bestemming als je tips wilt.

(Koffer voor zomer en winter? Ga je naar de Siërra Nevada of zo?)
Nee dat is om hem op het verkeerde spoor te zetten. Zodat hij het even niet meer weet als hij al een vermoeden heeft
Alle reacties Link kopieren
geef hem een netje sinaasappelen.
Alle reacties Link kopieren
Pepernoten
Alle reacties Link kopieren
Ga naar moren en christenen Dat zijn spaanse feesten maar dat weet hij waarschijnlijk niet. Dat er veel engels word gesproken (er zitten daar veel engelsen)
Geef hem een keer hutspot.
Dit kun je leuk aanpakken met hints die ergens op slaan, of een beetje raar doen met betekenisloze grapjes.

Sinaasappels, een molen & toren, pepernoten zijn nog wel relevant, maar winterkleren? Onzin.
Alle reacties Link kopieren
welke plekken ga je bezoeken dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bezienswaardighedentips.nl/s ... os-top-10/

Misschien kun je hier nog naar hinten? mits je die dingen dan ook echt gaat bezoeken, natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
15-09-2017 19:38
http://www.bezienswaardighedentips.nl/s ... os-top-10/

Misschien kun je hier nog naar hinten? mits je die dingen dan ook echt gaat bezoeken, natuurlijk.
Dankjewel🙂
Alle reacties Link kopieren
Dat gedoe met die koffer lijkt mij vooral irritant en die langdurige hints ook een beetje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
" Torremolinos ligt aan de Costa del Sol op ongeveer een half uurtje rijden van de luchthaven Malaga. De Costal del Sol wordt ook wel Costa del Golf genoemd en de omgeving van Torremolinos staat bekend om de vele golfmogelijkheden "



Knutsel je een plaatje van een golf ( auto ) die langs het strand rijdt ( zee met hoge golven ) en een zonnetje in de lucht in elkaar. Doe je er nog een mannetje of een vrouwtje bij die golf speelt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.enforex.com/spaans/cultuur/spaans-eten.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
. De naam Spanje komt van het woord Ispania, dit betekent Land van de Konijnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De Spanjaarden staan niet bekend om erg veel uitvindingen, maar ze waren wel de uitvinder van de zwabber, de baret en de Chupa Chups.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas komt eigenlijk uit Turkije. Daar valt vast wat mee te verkeerdbenen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Sherry wordt veel gedronken in Andalusië
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Plaatje van molens en torens, want Torremolinos betekent torens en molens.
Alle reacties Link kopieren
Torremolinos, daar ging Barbie toch naartoe? Misschien iets met Barbie en Ken in badkleding ?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Een link naar het viva-forum
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Gingen Bassie en Adriaan niet ook naar Torremolinos? :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven