USA westkust met dreumes en peuter

19-09-2017 11:22 27 berichten
Bedankt voor de tips!
anoniem_182324 wijzigde dit bericht op 19-09-2017 13:23
Reden: Voldoende
95.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Al eens nagedacht over een camper? Lijkt me veel handiger met 2 kleintjes!
Alle reacties Link kopieren
theeleut88 schreef:
19-09-2017 11:24
Al eens nagedacht over een camper? Lijkt me veel handiger met 2 kleintjes!
Ja. En ook voor grote mensen veel fijner reizen in USA.
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
19-09-2017 11:25
Ja. En ook voor grote mensen veel fijner reizen in USA.

Zeker! We hebben zelf 3 weken met een camper rondgereden in Amerika. Geweldig! Heerlijk gevoel van vrijheid en altijd een koelkast ed bij de hand.
Alle reacties Link kopieren
En een generator.
Alle reacties Link kopieren
Een serieuze rondreis met kleine kinderen... ik weet het niet....
Wij vonden hotels fijn maar dat is voor iedereen persoonlijk. In sequioa zaten wij in de grant grove cabins. Centraal, leuke cabins. En herten en eekhoorns om je heen. Ik vond sequioa trouwens een prachtig park.
Las vegas en los aneles vond ik weilig aan. Las vegas was vreselijk druk, overal lawaai en muziek. Voor met kinderen vond ik het niks en mijn kinderen vonden het ook niks. Los angeles was ook minder mijn ding maar dat kwam vanwege de vele auto's en de continue file. MAr ik ben meer van de natuur en parken. Ook al eens over yosemite nagedacht?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een vergelijkbaar rondje gedaan, alleen wij hebben ons erop verkeken hoe ver san diego nog was, dat is best ver en op de weg ernaar toe niet veel interessants meer vonden wij.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
19-09-2017 11:51
Wij vonden hotels fijn maar dat is voor iedereen persoonlijk. In sequioa zaten wij in de grant grove cabins. Centraal, leuke cabins. En herten en eekhoorns om je heen. Ik vond sequioa trouwens een prachtig park.
Las vegas en los aneles vond ik weilig aan. Las vegas was vreselijk druk, overal lawaai en muziek. Voor met kinderen vond ik het niks en mijn kinderen vonden het ook niks. Los angeles was ook minder mijn ding maar dat kwam vanwege de vele auto's en de continue file. MAr ik ben meer van de natuur en parken. Ook al eens over yosemite nagedacht?
Hoe oud waren jouw kinderen tijdens de reis?
Je richt je vooral op de steden, dat lijkt me juist het minst leuk met klene kinderen. Ik zou eerder voor de rust en de natuur in de parken gaan. Wat moeten die kleintjes in vegasm los angeles en san diego
ghostly41 schreef:
19-09-2017 11:53
Hoe oud waren jouw kinderen tijdens de reis?
Wel een stuk ouder, 10 en 13. Maar ik lees vaker van gezinnen met kleine kinderen en dat kan prima gaan. Als je je reis op de kinderen afstemt
Hoi,
Wel nagedacht over camper, maar we willen graag de steden in. ;) dus leek auto handiger. Onze kinderen houden wel van steden dus denk dat dat wel goed komt
San diego heeft veel leuks voor kinderen. LA houden we bewust tot een paar nachten omdat het daar zo druk is qua verkeer enen weinig vertier voor kleintjes

Zitten wel te denken om yosemite ook mee te pakken.
Goeie tips al!
Alle reacties Link kopieren
gekkepo4 schreef:
19-09-2017 12:01
Hoi,
Wel nagedacht over camper, maar we willen graag de steden in. ;) dus leek auto handiger. Onze kinderen houden wel van steden dus denk dat dat wel goed komt
San diego heeft veel leuks voor kinderen. LA houden we bewust tot een paar nachten omdat het daar zo druk is qua verkeer enen weinig vertier voor kleintjes

Zitten wel te denken om yosemite ook mee te pakken.
Goeie tips al!
3 en een paar maanden... en ze houden wel van steden?
Hou je jezelf nu voor de gek?
Nee, ken mijn oudste goed en die wordt altijd blij in een stad. We gaan ook buiten steden dingen doen maar een dag in een stad vinden ze geen ramp. We zorgen ervoor dat er genoeg rust op een dag gepland staat voor hen. We zorgen echt wel dat de reis om hun behoeftes draait meer dan die van ons
Denk dat lange hikes minder voor hen is. Oudste weigert in een buggy te gaan, dus die wil alles zelf lopen en jongste vindt dragen niet fijn en om nou uren in een buggy te zitten (en die te duwen) lijkt ons ook niet geweldig :)
Juist de steden vind ik in Amerika niet bijster interessant. Ik ben nooit aan de westkust geweest, maar ik vraag me wel af wat je dan speciaal in de steden zoekt. Gezellig wandelen of een terrasje pakken zat er in de steden waar ik was niet echt in.
San francisco kun je wandelend doen. Maar los angeles is alleen maar auto. Daar loopt bijna niemand en waar men loopt is het zo druk dat je ene peute echt niet zo maar kunt laten rondlopen.
Idem voor las vegas, in ernstigere mate zelfs. Ik zou mijn peuter daar juist stevif in een buggy vastmaken zodat ik wist dat hij niet zo maar ondersteboven gelopen zou kunnen worden. Totaal niet vergelijkbaa met europese steden.
De meeste hikes in de NP's zijn qua lengte ook aangepast op de Amerikanen en dus redelijk kort. Dit houdt dan wel in dat je in de buurt van de toeristische hotspots blijft (daar moet je van houden).

Heel eerlijk gezegd vraag ik mij af of een dergelijke rondreis heel leuk is voor jonge kinderen. Het is veel auto rijden (daar moeten je kinderen van houden) en de steden zijn veelal ongezellig (San Francisco uitgezonderd). De natuur is indrukwekkend, maar daar hebben kinderen op die leeftijd nog niet zo veel oog voor.
Alle reacties Link kopieren
In Amerika kun je prima met een camper steden in. De wegen zijn heel breed. In San Diego kun je naar Sea World en er is ook een dierentuin. Als je zelf graag wil, zou ik het doen, maar voor de kinderen is de kinderboerderij om de hoek even interessant. Voordeel is nu natuurlijk wel dat je buiten het seizoen kunt reizen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Rondreizen met een kindje dat gaat lopen NIET DOEN. Zij hebben er niets aan en jullie ook niet.
Je bent met die kleintjes de hele dag met ze bezig en krijg je toch niets mee van het land. Kindjes logeren of wachten tot ze ouder zijn. Tis echt zonde van het geld zo.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie zelf al eens in (west) Amerika geweest?
Ik zou overwegen om toch met een camper te reizen. En dan bij de steden een wat luxe camping uitzoeken en daar dan voor een paar dagen een auto huren. Best of both worlds.
Houd het vooral rustig. Steden zijn heel druk en hectisch, met kleine kinderen niet heel aantrekkelijk, lijkt me. Juist die parken zijn aan de westkust zo mooi, ook voor de kleintjes! Er zijn korte wandelingen die je vaak ook met een buggy kunt doen. Of een rugdrager voor de oudste.

Wij vonden Zion en Brice heel mooi. En natuurlijk Yosemite.
Sequoia, met heeeeeele grote bomen.

Wat zou je in de steden willen doen, met kleine kinderen? Ben oprecht benieuwd hoe je dat voor je ziet.
Alle reacties Link kopieren
O. De op is weg. Heb ik niet een mooi verhaal zitten typen. Beetje jammer.
Alle reacties Link kopieren
De OP weg... het was verdorie een vraag om tips over een Amerika reis.
Gekker gaat het niet worden....
Alle reacties Link kopieren
JessicaDay schreef:
19-09-2017 13:28
Zijn jullie zelf al eens in (west) Amerika geweest?
Ik zou overwegen om toch met een camper te reizen. En dan bij de steden een wat luxe camping uitzoeken en daar dan voor een paar dagen een auto huren. Best of both worlds.
Houd het vooral rustig. Steden zijn heel druk en hectisch, met kleine kinderen niet heel aantrekkelijk, lijkt me. Juist die parken zijn aan de westkust zo mooi, ook voor de kleintjes! Er zijn korte wandelingen die je vaak ook met een buggy kunt doen. Of een rugdrager voor de oudste.

Wij vonden Zion en Brice heel mooi. En natuurlijk Yosemite.
Sequoia, met heeeeeele grote bomen.

Wat zou je in de steden willen doen, met kleine kinderen? Ben oprecht benieuwd hoe je dat voor je ziet.
Onze ukken van 7 en 3 vinden echt reizen ook geen moer aan. Een keer een stad bezoeken, een keer een dag wandelen en wat dingen bekijken is prima... maar echt niet elke dag. Elke dag in de auto vinden ze sowieso al oervervelend.

Ze willen maar 1 ding... spelen spelen spelen spelen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan dit jaar rondreis doen langs de westkust met een kleine van 2 jaar. Zie voor nu geen problemen maar misschien valt het mij straks vies tegen. Je OP is weg dus kan daar niks over zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven