Wales met kinderen, waar? Ervaringen?

12-10-2017 00:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende zomer (Ja, ik ben er vroeg bij, najaarsblues-therapie :) ), overwegen we een vakantie naar Wales.
De prachtige natuur en historie lijken me prachtig.
Nu heb ik twee kinderen van (dan) 8 en 10, die ook wel van mooie natuur kunnen genieten, maar vooral ook dingen willen zien als;
dierentuinen, winkelsteden, pretparken, kindermusea, zwembaden en al dat soort dingen meer.
Ik ben dus op zoek naar een streek waar het mooi is, maar niet te afgelegen. Zodat we ook dingen voor de kinderen kunnen doen, zonder er steeds een eind voor te moeten rijden.
Zijn er Wales-kenners op het forum die me een beetje op weg kunnen helpen?
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er! Heb wel een paar tipjes voor Zuid Wales.
Big Pit is een mijnwerkers museum, waar je onder de grond gaat.
Brecon beacons is leuk, met de trein door de bergen.
Gower (Rhossili) is prachtig.
Verder is Cardiff een ontzettend leuke stad. Techniquest ligt in Cardiff Bay, dat is een interactief museum voor kinderen van jouw leeftijd.
Qua dierentuin raad ik Folly Farm aan, of Bristol Zoo. Oakwood is een leuk pretpark.
Alle reacties Link kopieren
als dierentuinen oke zijn, dan wellicht dit ook: http://www.ffoslasracecourse.com/
Typisch Engelse paardenrace, ik vond het geweldig
Alle reacties Link kopieren
Kijk, daar kan ik wel wat mee! Bedankt :thumbsup:
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan deze zomer waarschijnlijk ook naar Wales met onze dochter van 10. Ik zoek nog een leuke camping. dacht zelf aan zuiden van Wales. We hebben hele goede ervaring met vakanties in Engeland, maar vaak wel lastig om leuke camping te vinden (met liefst ook kans op Nederlandse kinderen, omdat onze dochter enig kind is). Tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven