Camping zoals Le Clou (Dordogne)

15-10-2017 15:26 7 berichten
Ik had gereageerd op een topic met dezelfde vraag maar daar komen helaas geen reacties op. Dus dan maar proberen met een nieuw topic!

Wij zijn vorig jaar op Le clou geweest en zoeken nu iets vergelijkbaars. Ik zou best terug willen gaan maar man wil liever een andere locatie.
We vonden de sfeer fijn, niet te groot, veel kindjes, kleinschalige (Nederlandse) animatie, restaurantje waar je wat fatsoenlijks kan eten, goede koffie, lekker wijntje/biertje, zwembad. En zo kan ik nog wel even door gaan :)

Tussen de tips in het andere topic nog niets gevonden wat ons leuk lijkt. Dus: wie heeft de ultieme tip? Liefst Frankrijk maar Italië of Kroatië mag ook. Enige wat we er graag nog bij zouden hebben is een strandje (zee of meer).

Edit: graag met safaritenten en redelijke garantie op mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is camping Les Prades in Peyreleau/Le Rozier iets voor jullie? De animatie is inderdaad erg kleinschalig en niet in het Nederlands. Als dat een must is, hier echt niet heen gaan! Meer dan wat knutselen en een goochelshow doen ze volgens mij niet, maar wij houden daar totaal niet van dus helemaal niet op gelet verder... Ohja en je kan elke dag meedoen met boogschieten, zelfs voor de hele kleintjes hebben ze speciale miniboogjes, dat is wel leuk.

Het strandje is van kiezels aan een rivier (de tarn). Maar heerlijk voor de kinderen om dammetjes in te bouwen of te dobberen op een luchtbedje.

Voor de rest erg leuke kleinschalige camping met een fijne sfeer in een leuke omgeving.

Succes met zoeken!
chrissiefur wijzigde dit bericht op 16-10-2017 08:11
Reden: Plaatsnaam correctie
0.70% gewijzigd
Ik ben nu juist aan zoeken naar klein camping in Frankrijk alleen bij ons er niet zo zeer animatie bij.

Nu kwam ik op http://www.sfeervolkamperen.nl/?gclid=E ... gLuZ_D_BwE
Deze site waar ook jullie camping opstart en daar zie je nog wat dezelfde soort campings. Misschien heb je er wat aan.
Alle reacties Link kopieren
http://www.peneyrals.com/camping-frankr ... dogne.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja, les Peneyrals ! Geweldige camping!! Al 2x geweest en misschien ooit nog wel es terug!

Maar ook Les Alicourts en Domaine de Chalain zijn goed, weet ik uit ervaring. En die hebben allebei een meer!

In Italië heel veel campings rondom het Gardameer: La Quercia, Lido, Altomincio, Bella Italia, Delle Rosa.
Mama onbekend ik denk dat TO de campings zoals bella Italië niet bedoelt.
Wij hebben er ooit tijdens het laag seizoen gestaan en toen vonden wij het al aan de drukke kant. Daarin tegen heeft Le clou rond de 100 plaatsen en bella Italië echt veel meer.

Ik zag in mijn zoektocht trouwens ook een topic van viva van een paar jaar geleden waar ook een hoop tips binnen waren gekomen. Ik zit nu op mijn telefoon en heb het topic gevond op de computer dus heb geen link, maar je kunt zelf even kijken. Of had jij daar ook deze vraag gesteld? Ik vond daar mooie opties bij zitten
Bedankt voor de reacties, vanavond even kijken!

Leoni, heb in dat topic ook gereageerd maar daar kwamen geen reacties meer op (logisch, oud topic). De tips daar waren het net niet voor ons...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven