Hotel bij airport Kuala Lumpur

16-10-2017 09:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wij vliegen binnenkort naar Kuala Lumpur en komen daar begin van de avond aan. De ochtend daarna vertrekken we erg vroeg naar Borneo. Om die reden willen we geen hotel in KL, maar een beetje in de buurt van het airport zodat we in de ochtend minder reistijd hebben. Wat ik online zie ligt naast het vliegveld in de middle of niks. Toch zouden we het fijn vinden om na 12 uur vliegen even een leuk rondje te kunnen lopen in een dorpje, lekker eten en dat we ergens gezellig een biertje kunnen doen om onze vakantie te starten.

Wie heeft een tip voor een hotel dichtbij het vliegveld?
Heb ik destijds ook naar gezocht, maar kon ik niet vinden. Het werd voor mij idd het hotel in the middle of niks (en een goed boek of tv s’avonds).
Alle reacties Link kopieren
Tune hotel van Air Asia zit op het vliegveld bij KLIA 2. Prima hotel! Als je op KLIA aankomt kun je in 5 minuten met de kliaexpress naar KLIA 2 en dan loop je zo naar het hotel.
Alle reacties Link kopieren
Verder is er inderdaad niets, of toch naar KL. Kan makkkelijk hoor want je doet er maar een half uur over met de kliaexpress.
Alle reacties Link kopieren
Yep, het vliegveld ligt in de middle of niets
Dus dat wordt gewoon een hotel in KL
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Geen dorpje in de buurt van het vliegveld. Je kan wel bij het vliegveld slapen en 's avonds met de trein heen en weer naar KL. De KLIA Express doet er maar 30 minuten over naar KL. De trein stopt op centraal station (KL Sentral), daar heb je een grote shopping mall en kan je lekker eten op straat. Je kan ook bij KL Sentral een hotel boeken (genoeg opties), volgende ochtend weer met de trein naar het vliegveld.
Alle reacties Link kopieren
Op het vliegveld trouwens wel veel winkeltjes en restaurantjes, maar niet echt gezellig. Ik zou lekker naar KL gaan in de avond zonder koffers.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle reacties.
Het wordt toch KL denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
PindaKaas-88 schreef:
16-10-2017 10:30
Op het vliegveld trouwens wel veel winkeltjes en restaurantjes, maar niet echt gezellig. Ik zou lekker naar KL gaan in de avond zonder koffers.
Ik vond het er vooral heel heel heel erg koud, met die airco op 10!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
16-10-2017 11:52
Ik vond het er vooral heel heel heel erg koud, met die airco op 10!
Ja ook! Maar dat vind ik ook altijd in de shopping malls. Dus wel een vestje meenemen, TO.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik bij KL central naar buiten ging had je groot hotel. Weet de naam niet en prijzen ook niet, maar zag er wel duur uit.
Maar misschien valt nog mee, Azië is niet erg duur.
Alle reacties Link kopieren
PindaKaas-88 schreef:
16-10-2017 10:30
Op het vliegveld trouwens wel veel winkeltjes en restaurantjes, maar niet echt gezellig. Ik zou lekker naar KL gaan in de avond zonder koffers.
Wij kwamen rond 22:30 uur aan na een binnenlandse vlucht uit Kuala Terrenganu en vlogen om 02:10 uur verder; echt alles was dicht of ging dicht.
We konden nergens meer fatsoenlijk eten en alle winkels waren ook dicht; toen we naar de gate liepen was het echt een ghost town met alleen maar gesloten rolluiken.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
16-10-2017 23:15
Wij kwamen rond 22:30 uur aan na een binnenlandse vlucht uit Kuala Terrenganu en vlogen om 02:10 uur verder; echt alles was dicht of ging dicht.
We konden nergens meer fatsoenlijk eten en alle winkels waren ook dicht; toen we naar de gate liepen was het echt een ghost town met alleen maar gesloten rolluiken.
Ja zou best kunnen dat op het vliegveld ook alles om 22.00 uur dichtgaat, weet ik eigenlijk niet.

Sowieso is het leuker om naar KL Sentral te gaan. De shopping mall gaat wel dicht om 22.00 uur, maar in de buurt zijn wel eettentjes die tot laat open blijven en waar je heerlijke naan met chicken tandoori kan eten. :) En inderdaad een mooi hotel op KL Sentral met een roof top bar, volgens mij is dat het Aloft hotel. Maar ook genoeg goedkope hotelletjes in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel uitkijken met de goedkope hotelletjes rond Sentral (met name in Little India). Zitten nogal vaak bedbugs
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel in de luchthaven gebleven, in het Sama Sama. We werden met een golfkarretje opgehaald eens we onze koffers hadden :) We arriveerden in de namiddag en vlogen 's ochtends door. Paar uur zwembad, super ontbijtbuffet. Helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Brrrrr bedbugs. Ik ga sowieso een wat duurder hotel boeken :)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt prima goedkopere hotels in KL (en in heel Maleisië) hoor, alleen de goedkope hotels in Little India staan erom bekend. Worden ook niet goed schoongemaakt. In Bukit Bintang zijn prima schone guesthouses voor weinig (15-20 euro pn)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik geloof zo dat er prima goedkopere hotels of guesthouses zijn. Alleen is het niks voor mij. Ik boek liever meer luxe :)
Alle reacties Link kopieren
Is ook heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven