Gezocht camping

13-11-2017 14:58 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dit jaar een caravan gekocht, hebben de smaak vh kamperen helemaal te pakken. We hebben 3 kleine kinderen onder de 4 en zoeken een overzichtelijke camping welke mooi groen is, met mooi uitzicht, ruime plekken én vermaak voor kleine kinderen heeft. Water/zwembadje waar peuters zelf wat kunnen lopen/spelen, misschien een speeltuintje met glijbaan en zandbak bv, hoeft niet allemaal. Water is het belangrijkste, en andere kindjes. Dieren bij/op de camping is misschien ook wel leuk! Ook vinden we het leuk om een ochtendje of dagje op pad te gaan zo om de paar dagen dus er moet ook wel wat leuks te doen of te zien zijn in de nabije omgeving. Wat ons wel fijn lijkt is dat we uit kunnen wijken naar een binnenzwembad of binnenspeeltuin mocht het lang slecht weer zijn. Camping liefst een uurtje of 5 rijden max vanaf noord Brabant. En we hoeven niet persee Nederland uit.

Wie heeft leuke tips?😁
Alle reacties Link kopieren
Beerze Bulten!!
https://www.beerzebulten.nl/nl/
7102 schreef:
13-11-2017 14:59
Beerze Bulten!!
https://www.beerzebulten.nl/nl/
Ik zou zeggen: doe die ene ernaast.
Alle reacties Link kopieren
Sprookjescamping is ook erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
De Paalberg in Ermelo. Niet van die veldjes maar midden in het bos idee. Maar wel zo dat de kinderen makkelijk contact maken.
Alle reacties Link kopieren
Domaine de Drancourt.: speeltuintje, zwembaden die opengeschoven kunnen worden bij mooi weer, pony's, leuk stadje dichtbij (St. Valery-sur-Somme) of bijvoorbeeld Amiens (leuke, compacte dierentuin).
Alle reacties Link kopieren
La sirene
Bella italia
Le vieux port

Hier gingen wij heen toen onze
Kinderen klein waren
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
16-11-2017 19:48
La sirene
Bella italia
Le vieux port

Hier gingen wij heen toen onze
Kinderen klein waren

En in Nederland : de pekelinge
Alle reacties Link kopieren
Geuldal onderin Limburg
https://www.camping-geuldal.nl
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Zonneweelde in Nieuwvliet... schijnt echt een paradijsje voor kids te zijn én dicht bij zee!
My way or the highway!
Alle reacties Link kopieren
Julianahoeve
De Paal
Beerze Bulten
Beringerzand
Zandstuve
Heldense Bossen
Terspegelt
De Krim
Sprookjescamping
De Twee Bruggen
De Leistert
De Schatberg

Allemaal geweldige campings in Nederland. Hou er rekening mee dat je met een caravan feitelijk maar ca. 75 km per uur haalt. Dus als je max 5 uurtjes wilt rijden kom je niet zover.
Alle reacties Link kopieren
De kleine wolf in Ommen is ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal. Veel van wat jullie noemen zijn we al tegen gekomen, Maar nog niet alles. Dus wij gaan nog even lekker neuzen!
Alle reacties Link kopieren
De Krim (Texel), Roosdunen (Ameland).
Yoogali schreef:
13-11-2017 17:56
Domaine de Drancourt.: speeltuintje, zwembaden die opengeschoven kunnen worden bij mooi weer, pony's, leuk stadje dichtbij (St. Valery-sur-Somme) of bijvoorbeeld Amiens (leuke, compacte dierentuin).
Die gebruiken wij als doorreiscamping regelmatig. Maar ik zou daar voor mijn hele vakantie niet heen gaan. Prima voor een dag of 2 vind ik.
Wij gaan komend jaar naar landclub ruinen in Drenthe. Die heeft volgens mij alles wat je zoekt :)
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog steeds lekker aan het zoeken en kijken. Wat is dat toch leuk😁 bedankt voor de reacties, als we eruit zijn dan laat ik het weten! Wat ik zelf gevonden heb: camping de roos in ommen. Lijkt ons heel fijn, evenals camping de lakens en camping groede. Ervaringen lees ik graag :)
Alle reacties Link kopieren
Camping 'De Roos' is heel fijn, veel 'natuur'water, kleinere veldjes, bosachtige omgeving, ontspannen sfeer. Leuk voor kinderen, ook.
Is wel wat jaren geleden dat ik er was. Omdat je kinderen klein zijn zou ik wel even navragen of het voor hele kleintjes wel veilig genoeg is (ivm diep water).
nounou
Alle reacties Link kopieren
Duinoord in Nes (Ameland). Geen zwembad maar wel strand en zee. Speeltuintjes zijn er wel. Tijdens de bouwvakweken zijn er heel veel gezinnen met kinderen en wordt er veel georganiseerd door het recreatieteam.
Alle reacties Link kopieren
Camping Groede hebben wij jaren geleden eens gestaan (toen nog in een stacaravan).ik vind vooral de ligging en omgeving erg leuk! Maar wij zijn fan van Zeeland. Hij ligt op loopafstand van het strand en als je de fietsen kunt meenemen zijn er veel leuke plaatjes op fietsafstand. Lekker door de duinen naar Breskens fietsen, daar de fiets/voetgangers pond naar Vlissingen nemen en naar het Arsenaal, echt een leuke dag met kleine kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Marveld in Groenlo...Echt een toppertje...
Alle reacties Link kopieren
Bosbad Hoeven iets voor je? Heel groot buitenzwembad met van alles erbij.
Alle reacties Link kopieren
Camping de Roos?
https://www.kampeermeneer.nl/camping-de-roos/
Kgc heeft hele mooie campings midden in de natuur. Kijk maar is op de website. Het zijn wat kleinere campings. Ik vind dat veel meer sfeer hebben dat die massale grote campings.
Maar als je en een caravan heb en kleine kinderen onder de 4, dan zou ik een opblaaszembadje meenemen voor bij de caravan zelf en een camping aan zee zoeken.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven