Emmigreren naar Fuerteventura

15-11-2017 22:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik ben rafa 29 jaar ik zou in fuerteventura meer bepaald in corralejokunnen beginnnen te werken het enigste probleem is een adres heeft iemand ervaring met het long term huren in fuerteventura en voelt er iemand zich eventueel geroepen om een app te delen thnxxxx
Cómo?! Qué quieres?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, geen ervaring of contacten.
Heb je al op de startpagina van Fuerteventura gekeken ?
Soms is op een startpagina ook een forum, en kun je op die manier contact leggen met mensen die daar wonen en bv een kamer huren voor een paar maanden. Succes !
nounou
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
15-11-2017 22:50
Cómo?! Qué quieres?
Rafa quiere alquiler una casa o piso en Fuerteventura.

Je kunt toch gewoon op internet kijken naar een woning daar of contact opnemen met een makelaar daar.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
500 euro Pm
http://www.bliss-properties.com/Apartme ... N080.shtml
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
http://www.m.longtermlettings.com/find/ ... y_Islands/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Thnx colr de reacties ga de linken meteen bekijken !🙏
Is het salaris wel een beetje ok? Laat je niet verleiden door beloftes van bonussen, maar kijk vooral naar het vaste salaris. Realiseer je verder dat het leven op Fuerteventura om vakantievieren draait maar dat jij daar niet aan mee kunt doen omdat je moet werken en je je geld bovendien beter kunt besteden aan je huur en zo. Dan heb ik het nog niet gehad over de bureaucratie en corruptie, een veroordeling lijkt in die contreien soms wel een vereiste om burgemeester te worden. Maar verder zal het er best fijn wonen zijn hoor, ik ken mensen die permanent op de eilanden verblijven en er erg op hun plek zijn (pensionado’s).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven