Reis gewonnen, maar voor te weinig personen.

17-11-2017 09:51 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week een weekend weg gewonnen naar CP. Nu kreeg ik de bevestiging en bleek dat ik kon kiezen uit een 2 of 4 persoons bungalow.

Nu zijn we met zijn 5-en, dus probleem. Nu kunnen we meerdere dingen doen, samen met man gaan ( kinderen zijn:19, 17 en bijna 14) kijken of we met bijbetaling een grotere bungalow kunnen boeken of 1 persoon meesmokkelen, laatste vind ik niet echt een optie. (Heb nog geen papieren van CP om te kunnen boeken ontvangen)

Mijn voorkeur gaat naar optie 2, maar weet dus niet of dit mogelijk is, wat zouden jullie doen als dit niet tot de mogelijkheden behoort.
Such a beautiful place to be with Friends.
Wat willen de kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Proberen bij te boeken als jij en man dat willen, en anders er een romantisch weekend voor de openhaard van maken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mag je ook een VIP? Die heeft prive sauna
Alle reacties Link kopieren
Met zulke grote kinderen zou ik geen persoon meesmokkelen. Dat wordt waarschijnlijk heel krap, bovendien moet je dan ook extra borden en glazen etc. regelen.

Weet je zeker dat de kinderen uberhaupt mee willen? Misschien willen ze (in ieder geval de oudsten) liever een weekend thuis blijven.
Wat willen je kinderen? Ik kan me voorstellen dat ze helemaal niet meer mee willen op die leeftijd. Zo spannend is CP niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de kinderen lekker thuis laten. Hooguit voor de jongste eventueel iets regelen als dat ivm studie of bijbanen niet door de oudsten opgepakt kan worden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Luchtbed mee, geen probleem.
De kinderen zijn al zo groot. Willen die wel een weekend naar CP met hun ouders? Ik zou ze lekker thuis laten of evt alleen de jongste meenemen als je die nog niet alleen thuis vertrouwt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Buiten het hoogseizoen voor een lang weekend groter bungalow boeken als de kinderen mee willen.
Inderdaad, lekker een weekend met z'n tweeën weg, heerlijk! Luxe huisje boeken, lekker uit eten met z'n twee, kan me een slechter weekend voorstellen :)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker samengaan. Optie 3 zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Wil de oudste wel mee naar CP?
Ik kan me voorstellen dat de oudste liever alleen thuisblijft, als samen met het gezin gaan naar CP.
Alle reacties Link kopieren
Gewonnen dus het kost niks dan kan je toch voor de 5e persoon bijbetalen? Heb je voor 5 personen een uitje voor de prijs van 1.
Of “ gewonnen” via VakantieVeilingen? Dan zou ik lekker met zijn 2 gaan en de kinderen alleen thuis laten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen van die leeftijd zouden wel meewillen hoor, die vermaken zich nog steeds prima in het zwembad. Dus ik zou proberen met bijbetaling een groter huisje te boeken en als dat niet gaat gewoon meesmokkelen. Luchtbedje mee en losse kaartjes kopen voor het zwembad.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-11-2017 09:52
Wat willen de kinderen?
Die willen eigenlijk wel mee.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd of de kinderen nog steeds mee willen. Wel leuk als ze dat willen, dan inderdaad bijbetalen. Mijn oudste is dertien en die wil al niet eens meer mee naar dit soort dingen :(
LoveDobby schreef:
17-11-2017 10:06
Die willen eigenlijk wel mee.

Dan bellen en groter huisje proberen te regelen.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
17-11-2017 10:06
Die willen eigenlijk wel mee.
Op kempervennen zullen ze zich prima vermaken op die leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-11-2017 10:07
Dan bellen en groter huisje proberen te regelen.
Precies. Meesmokkelen zou ik niet doen.
Pieps01 schreef:
17-11-2017 09:56
Luchtbed mee, geen probleem.
Dan kom je toch een pasje te kort voor het zwembad of werkt dat zo niet meer bij CP. Heel lang geleden dat ik daar geweest ben.
Alle reacties Link kopieren
Gewonnen bij 100%NL, het is een heel nieuw park op 6 km van Disney en met het grootste aquapark van Europa, dat maakt het ook interessant voor de oudste 2.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
wanneer je er eentje mee smokkelt, heeft deze persoon ook geen toegang tot het zwembad. En dat is voor ons altijd DE reden om nar CP te gaan ;-)

Geen idee of dat dit ook voor andere activiteiten geldt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
LoveDobby schreef:
17-11-2017 10:09
Gewonnen bij 100%NL, het is een heel nieuw park op 6 km van Disney en met het grootste aquapark van Europa, dat maakt het ook interessant voor de oudste 2.

Dan al helemaal gaan en er Disneyland en Parijs aan vastplakken.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
17-11-2017 10:09
Gewonnen bij 100%NL, het is een heel nieuw park op 6 km van Disney en met het grootste aquapark van Europa, dat maakt het ook interessant voor de oudste 2.
Dat klinkt al leuker dan de CP hier in de bossen :)
Er zullen wel grotere huisjes zijn dus ik zou gaan bellen/ mailen en de situatie uitleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven