Kerstmarkt Duitsland

17-11-2017 16:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al helemaal in de kerstsferen en ik wil in december naar een kerstmarkt in Duitsland. Elke stad heeft wel een kerstmarkt, maar waar is nu echt een leuke kerstmarkt?
Ik wil waarschijnlijk 1 of 2 nachten blijven slapen, dus het mag iets verder zijn, maar het liefst max 4 uur rijden vanaf Utrecht. Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik ben er geweest maar zou het je afraden om 2 dagen te gaan.
In een paar uurtjes ben je er echt wel doorheen. Allemaal dezelfde kraampjes en vreterijen. Ik ben in Dusseldorf en Oberhausen geweest. Ik ga nooit meer.
Maar misschien ben ik op de verkeerde plekken geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Dusseldorf vorig jaar erg leuk, maar met een middag was ik er wel klaar.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik ben in Bremen geweest en had het na een uur wel gezien.
Allemaal het zelfde,vooral veel vreet kramen.
Ik ga liever een stedentripje zonder kerstgebeuren doen!
Alle reacties Link kopieren
I love kerstmarkten! Ja het is druk, ja het is bijna over van hetzelfde en ja je kunt er vooral veel vreten/zuipen. Maar ik hou dr van :) Al zeker 10 jaar lang ga ik elk jaar met mijn moeder en zusjes een lang weekend naar de kerstmarkt. We zijn ooit begonnen in Berlijn, wat echt top was (maar Berlijn is altijd leuk dus...) en dit jaar gaan we naar Bonn. Vorig jaar naar Bremen geweest en dit was ook wel zeer geslaagd. Wij gaan meestal ook wel shoppen en tussendoor de kerstmarkt af met pitstops bij de wurst/glühwein kramen.
Zelf vond ik de combi van Munster en Osnabrück ook heel leuk. Ook Keulen is een leuke stad en wat mij betreft een aanrader met kerst.

Ben benieuwd waar je uiteindelijk naartoe gaat, veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Keulen of Bonn.
Vooral in Bonn ontloop je alle andere Nederlandse mensen, vond ik meer 'echte' kerstmarkt gevoel geven.
Ik vind Oldenburg en Aken leuke kerstmarkten hebben. Münster vind ik ook een leuke stad, maar daar vond ik de kerstmarkt te klein en qua aanbod beperkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven