tips voor het huren van een camper (nederland)

05-12-2017 00:38 5 berichten
Hallo, we zouden het leuk vinden om eens uit te vinden of een camper bij ons gezin past en willen daarvoor aankomende zomer een camper huren. Maar mijn rondneuzen op div. sites heeft tot nu maar 1 conclusie opgeleverd: veel te duur!
Deze rijdende minihuisjes hebben ook huurprijzen die overeenkomen met het huren van een vakantiehuis en dat is nu net niet wat wij voor ogen hadden. Want dan heb je de camper alleen nog maar in je bezit en op je stoep staan. Er moet nog rijgeld in en dan zullen we toch ook zeker af en toe eens een camping op moeten zoeken voor een was en een douche. Geld dat allemaal incluis is als we een vakantiehuisje boeken.

Kijk ik gewoon verkeerd? Of heb ik de goede conclusies getrokken dat we voor 2 weken wel 2000 euro mogen neertellen? Ik hoop dat er hier gouden adresjes uit komen rollen of gouden tips op hoe betaalbaar(der) aan een camper te komen.
Nee hoor, je kijkt niet verkeerd. Een camper huren is laaiend duur. Mensen vergissen zich daar inderdaad in.
De prijzen die je ziet zijn niet raar.
Alle reacties Link kopieren
Is simpelweg erg duur, helemaal in het hoogseizoen.

Enige manier waarop het goedkoper kan, is wanneer je iemand kent met je camper en je deze mag lenen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Probeer GoBoony, kun je campers van particulieren huren. Heb er zelf ook naar gekeken maar uiteindelijk zelf maar eentje gekocht. Volgens mij kun je op GoBoony weleen goedkopere vinden...
Helaas kennen we niemand met een camper. Dat zou wel leuk zijn geweest. Ik ga de site GoBoony eens uitchecken. Kijken of de prijzen daar anders zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven