Efteling hotel

06-12-2017 20:55 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de thema suites in het Efteling hotel?
Ik vind het eigenlijk wel behoorlijk prijzig voor 1 nachtje...
Zitten er voor dat geld nog extraatjes op de kamer? ( wijn,zoutjes etc)
Geen idee. Ik vond het duur.
Wij hadden standaard kamer en ik had de sprookjesbubbels als extra besteld, was heel leuk!
Want wijn en zoutjes zouden je over de streep trekken?
Het is niet goedkoop, maar entree van het park en ontbijt zit bij de prijs inbegrepen.
Alle reacties Link kopieren
Wijn en zoutjes kan je ook zelf halen, dat zou voor mij nou juist niet de dealbreaker zijn. Voor zover ik weet zat het er destijds niet bij, maar is al een x aantal jaren terug. Het is ontzettend duur (en het hotel zou niet mijn eerste keuze zijn voor die prijs), maar het is voornamelijk de beleving voor kids die het hem doet...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker hier gaan liggen.
https://hotelkaatsheuvel.nl/kamers/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al meermaals in het Efteling hotel geweest. De last minutes vallen mee qua prijs en ontbijt is heel uitgebreid. We hebben 1 keer op de dag van aankomst tegen een kleine betaling bijbetaling een upgrade naar een suite aangeboden gekregen. We hebben voor de assepoester suite gekozen. Op zich mooi en ziet er uit alsof je in de attractie bent met geluidseffect en mooi aangekleed. Er lag ook snoep en er was mogelijkheid om koffie en thee te maken. Zeker voor kinderen een aanrader. Wij zouden echter niet opnieuw voor een suite gaan, de normale kamers zijn mooi genoeg.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Het leuke van het eftelinghotel vond ik de sprookjessfeer (die mascotte loopt er ook rond etc.), en je mag een uur eerder dan het park opengaat het park betreden via een zij ingang. Dus lekker ongestoord attracties in voordat het druk wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vroeger in het Efteling hotel geweest (20 jaar geleden) wij hadden ook kamers in de toren (Doornroosje en roodkapje met de zeven dwergen). Deze vakantie is me nog steeds bijgebleven.
Ze hebben ook een bad op pootjes een echt sprookje was dat voor mij. Kan me ook nog steeds de geur van de douchegel herinneren. :rolling:
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden het hotel echt een meerwaarde aan ons bezoek aan de Efteling. De sprookjessfeer wordt doorgezet in het hotel. Daarnaast vind ik het prijs/kwaliteit heel goed. We hebben de laatste keer voor 1 nacht 2 volwassenen in gewone kamer net iets meer dan 200€ betaald incl toeristenbelasting. Als je gaat rekenen dat je twee dagen park hebt, geen parkeerkosten, je mag een half uur eerder het park in, aparte ingang van park voor hotelgasten en dan nog ontbijt en overnachting vind ik het de moeite waard.
Minibar moet je in een hotel nooit doen, is gewoon duur. Er is geloof ik wel een suite waar de minibar incl is, de excellente suite, maar die heeft geen leuk thema, meer een bruidssuites.
Nu ga ik ophouden, ben een beetje fan van de Efteling en weet dat te overenthousiast kan worden :shame:
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook het geld waard hoor, maar wij hadden een gewone kamer, een themasuite vind ik dan toch te duur.
Alle reacties Link kopieren
De zoutjes doen het 'm wel inderdaad...
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Gewone kamer is stukken goedkoper, ook leuk genoeg. En je slaapt er alleen maar!
Wij hebben 2 x de Vliegende Hollander suite gehad, helemaal de stijl en sfeer van die attractie. Wel wat jaren geleden al, maar weet dat er snoep lag (zuurstokken en dergelijke) en dat er voldoende keus was voor koffie en thee. Wijn kan ik me niet herinneren.

Sfeer en aankleding van de suite was super. Maar wel duur inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
wij hadden een keer de sneeuwwitje suite. met sprekende spiegel, vergiftigde appels, sjieke bedden (met hemel). De aankleding is echt prachtig, ontbijt heerlijk en het is fijn om iets eerder het park in te kunnen zodat een de drukke attractie in kunt zonder te hoeven wachten zo gauw ze open gaan.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik zou naar de Druiventros in Berkel-Enschot gaan.
Alle reacties Link kopieren
Kamer zonder thema (junior suite oid) was zeker het geld waard. Daarna hebben wij altijd huisjes in Bosrijk gehuurd. Ik zag de tip van last-minute al voorbij komen. Daar zou ik zeker op letten.
Bij suite zit koffie/thee en wat lekkers inbegrepen.
Ik vond het erg leuk om een keer in een suite te zitten maar het is inderdaad erg prijzig.
Aankleding maakt wel dat je echt twee dagen in een sprookje zit.
Alle reacties Link kopieren
2x in het efteling hotel overnacht. Ik vond de thema suite veel te duur voor wat je ervoor kreeg. Op de site leek het helemaal geweldig, maar viel dus erg tegen (de tekst op de site is n.a.v. onze email ook aangepast)

De "standaard" kamer daarentegen vond ik wel een goed prijs/kwaliteit verhouding hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven