vliegvakantie in augustus 2018

11-12-2017 10:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 6 jaar willen we graag weer eens vliegen naar een zonnig oord.
We hebben 2 kinderen, 7 en 9 jaar. En de laatste 6 jaar hebben we in nederland vakantie gevierd. Erg leuk, alleen willen we nu graag zon en zee.
Wat me opviel zijn de enome prijzen. Je kunt makkelijk 4000-6000 euro kwijt zijn.
Dat zijn we niet van plan.
Ik ben dan ook al druk met zoeken, maar kom nog niet dé plek / hotel / appartement tegen.

MIsschien dat 1 van jullie een vakantie heeft gehad in een zonnig land, wat erg leuk is geweest wat bij ons in het budget valt. Of het leuk vinden om mee te denken / zoeken. MIsschien zoek je wel hetzelfde, kunnen we dingen delen....

Onze eisen zijn:
vertrek rond 9 augustus. Kan 3 dagen eerder of later.
10 dagen
4 personen waarvan 2 kinderen
vertrek in nederland, dusseldorf of weeze
hotel/appartement maakt me niet uit.
Met / zonder eten maakt me ook niet uit
Redelijk dichtbij het strand
leuk zwembad.
liefst een speeltuin of iets te doen voor de kinderen

Budget max 3000,00

Land: geen Turkije . ik weet dat die vaker goedkoper zijn, maar manlief wil er echt niet heen

Alvast bedankt voor het reageren
griekenland/ kroatie / spanje / portugal of Canarische eilanden
Ik zou gewoon op skyscanner kijken wat de goedkope vluchten zijn die dagen, en via airbnb vindt je makkelijk een leuk appartement tussen de 50 en 100 euro per nacht. Hoef je niet alle dagen uit eten. Lijkt me echt niet moeilijk!
Ik had vorig jaar tickets naar Italië voor 175 euro per persoon. Dat viel nog duurder uit omdat ik verschillende luchthavens van aankomst en vertrek had. Heb je nog ruim 2000 euro over voor de huurauto en accommodatie, dus dat lijkt me prima te doen.
Alle reacties Link kopieren
Overheen gelezen
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de vakantiediscounter, de pakket-vliegreizen naar Spanje zijn daar meestal vrij scherp aan de prijs.
Een paar jaar geleden had ik zelf de tickets naar Portugal geboekt en zelf accommodatie via airbnb.
Scheelde aanzienlijk vergeleken met een sunweb ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gewoon voor losse vlucht en hotels gaan. Wij gaan in augustus 2018 naar Griekenland. Ik heb vorige week de vluchten voor 4 personen geboekt en dat was 558 euro (3 volwassenen, want oudste zoon dan 13 en 1 kind). Daar komt nog ongeveer 50 euro bij voor de koffers, maar dan nog blijft er bij jouw budget zeker genoeg over voor een hotel op booking.
Alle reacties Link kopieren
https://www.booking.com/hotel/es/sorra- ... tal;ucfs=1&


https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... -2#results

Vliegen voor 608 euro en het hotel voor 1880 euro inclusief halfpension.

Ikzelf vind Malgrat de mar / Santa Susanna echt heel leuk met kinderen in de leeftijd van jullie kinderen.
Dit hotel ken ik niet maar ziet er wel heel leuk uit voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn reisorganisaties die veel kinderkorting geven.
B.v. Neckermann en Alltours.
Een paar jaar geleden betaalden wij voor 15 dagen All inclusive in een 4 sterrenhotel met 2 volwassenen en 1 tiener ongeveer 3000 in het hoogseizoen.
Voor de tiener was het ongeveer 300 euro, en voor de volwassenen 1300 pp ongeveer.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Nu heb je nog vroegboekkorting. Een appartement in Griekenland moet goed te doen zijn met jouw budget.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-12-2017 13:14
Reden: Spam
98.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Skyscanner en Airbnb is je gouden combinatie...
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
ik heb gekeken op jullie tips.
maar ben toch meer van een all in pakket. Los boeken is niet zo'n succes

hebben jullie tips waar naar toe te gaan?
Spanje? Welk eiland is top?
Of vaste land?
Cool zwembad?
Ik kan " Cala Millor " / Cala Bona aanraden op Mallorca. Wij zaten in Protur floriana resort. Een geweldige locatie voor kinderen waar je een super vakantie zult beleven. Een complete vliegreis en je kan daarnaast voor half pension of all inclusive gaan . Geloof via Neckermann reizen
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar bulgarije met 2 kinderen. 3300 euro all in voor 11 dagen via Bremen. Geboekt via de duitse Neckermann.
Deze;
https://www.corendon.nl/macedonie/meer- ... S5C|||true

Ben je voor €2000 met z'n vieren klaar incl. ontbijt.
Uit eten kost daar 3 stuivers en het is er heel mooi! Hotel is prima, het meer zalig en er is zat te doen en zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven