Vakantiebestemming ideeën?

13-12-2017 15:05 12 berichten
Hey allemaal!

Mijn vriend en ik willen volgend jaar zomer graag samen op vakantie, maar we weten niet zo goed waar heen.

Even een paar puntjes:
- we zijn 21 en 23 jaar
- houden van zon/zee/strand
- houden wel van luxe
- zijn niet zo van het wilde uitgaansleven, meer van livemuziek met een lekker wijntje (of cocktail op vakantie) erbij
- willen wel in een mooi gebied zitten wat we zelf lopend of fietsend kunnen verkennen
- en natuurlijk het liefste niet al te duur

Iemand leuke ervaringen en/of ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Griekenland?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Mijn man en ik gaan al een aantal jaar naar Mallorca. Buiten het feestseizoen (ligt ook trouwens in welk gebied je boekt) maar daar heb je leuke terrasjes, winkeltjes, mooie omgeving. Wij zaten in can pastilla. Vanuit daar heb je hele leuke fietsroutes naar de hoofdstad. Ik zou niet het oosten van mallorca kiezen want daar is niks te beleven. Luxe is voor iedereen verschillend natuurlijk. Maar erg luxe vonden wij het niet. Wij konden wel erg genieten.
Vorig jaar ook op Rhodos geweest. (Over luxe gesproken) haha. Hotel horizon resort in rhodos stad! Dat was echt heeel luxe. 5 sterren. Mooie kamer, privestrand voor het hotel. Perfect. Loopafstand naar rhodos stad. Dus ik ben in ieder geval erg fan van rhodos en Mallorca
Alle reacties Link kopieren
Kos! Hét fietseiland. Veel terrasjes, zon, zee en strand en op de fiets het eiland verkennen. En luxe hotels zijn er ook wel te vinden.
Valencia! Dat heeft alles.
Wel nu al iets gaan boeken, want tickets zijn nu nog betaalbaar en locaties vrij.
Ik (22) was altijd van zon-zee-strand, tot ik afgelopen zomer met mijn vriend (29) naar Oostenrijk ging! Ik wil niks anders meer!!

Voorgaande jaren ben ik naar Griekenland geweest, en het was me toch heerlijk vertoeven daar zeg! Als je niet van uitgaan houd kan ik Zakynthos zeker afraden!
Ik vond Rhodos erg lekker, Kreta, Kos ook alleen weet niet of alles hersteld is van de aardbeving (was het geloof ik?)

Of Tenerife was ook erg mooi en lekker!
Succes, genoeg keus denk ik
Alle reacties Link kopieren
prinses30 schreef:
14-12-2017 02:07
Kos! Hét fietseiland. Veel terrasjes, zon, zee en strand en op de fiets het eiland verkennen. En luxe hotels zijn er ook wel te vinden.
Inderdaad! Ik ben er afgelopen vakantie geweest en heb me prima vermaakt. (ook met vriend, biede 21) Wij zaten dan wel in kos-stad, waar je wel uit kon gaan, jullie zouden dan misschien beter naar Tigaki kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Spookiieej schreef:
14-12-2017 12:36
Ik (22) was altijd van zon-zee-strand, tot ik afgelopen zomer met mijn vriend (29) naar Oostenrijk ging! Ik wil niks anders meer!!

Voorgaande jaren ben ik naar Griekenland geweest, en het was me toch heerlijk vertoeven daar zeg! Als je niet van uitgaan houd kan ik Zakynthos zeker afraden!
Ik vond Rhodos erg lekker, Kreta, Kos ook alleen weet niet of alles hersteld is van de aardbeving (was het geloof ik?)

Of Tenerife was ook erg mooi en lekker!
Succes, genoeg keus denk ik
In Kos-stad(gebied waar de meeste schade was) was 3 weken na de aardbeving er al niet veel meer van te merken. Er waren alleen 2 kroegen dicht, en hier en daar aan de haven lagen nog wat stenen los. Dus ik neem aan dat het nu allemaal opgelost is.
Alle reacties Link kopieren
Florida, Hawai, de Malediven. Buiten het hoogseizoen dan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee jaar terug met mijn vriend naar Valencia spanje geweest. Via air bnb een kamer geboekt bij een super gezellige en leuke host (mochten elke avond mee dansen als we wouden). Valencia vonden wij een prachtige stad en is aan het strand. qua prijzen goed te doen (volgens mij waren wij iets meer dan 100 pp aan vliegtickets kwijt!)
Alle reacties Link kopieren
De eilanden van Thailand zijn ook heeeerlijk en niet duur! Ben er zelf laatst geweest.
SweetFirefly schreef:
05-01-2018 01:37
Florida, Hawai, de Malediven. Buiten het hoogseizoen dan.
Op de malediven ben je snel uitgefietst :mrgreen:
En zowel de Malediven als Hawaii vallen niet in de categorie ‘niet al te duur’

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven